8

زاکانی قیمت هر سطل آشغال را اعلام کرد

  • کد خبر : 293761
  • 28 آبان 1401 - 9:06
زاکانی قیمت هر سطل آشغال را اعلام کرد
زاکانی شهردار تهران در پاسخ به این سوال که نرخ سطل اشغال چقدر است چون در این مورد حواشی ایجاد شده بود، گفت: قیمت سطل آشغال ۷ میلیون تومان است. دقیقش همین است نه ۵ میلیون نه ۱۵ میلیون.

به گزارش عصرشهروند، علیرضا زاکانی شهردار تهران گفت: ما کسری بودجه نداریم. سال گذشته به لطف الهی ۹۹ درصد بودجه ما محقق شد که نسبت به سال‌های گذشته بی‌نظیر بود. امسال هم کسری بودجه نداریم نهایت رعایت برای مردم عزیز زا هم انجام می‌دهیم که خود این موضوع برای ما گشایش‌هایی به همراه خواهد داشت.

علیرضا زاکانی شهردار تهران در جمع خبرنگاران بعد از جلسه هیئت دولت درباره آخرین وضعیت رسیدگی به ساختمان‌های ناایمن گفت: قرار است از شش طبقه به بالا را بررسی کنند و برای هر ساختمان یک دفترچه‌ای تشکیل شود و بعد از آن سه دسته شوند. یک دسته ساختمان‌هایی که ایمنی دارند، یک دسته ساختمان‌هایی که با بازسازی ایمن می‌شوند و دسته سوم ساختمان‌هایی که نیاز به نوسازی دارند. ما برای هر کدام برنامه خاص داشته باشیم.

وی افزود:‌ چون این کار هنوز انجام نشده هر ادعایی صورت می‌گیرد و تنها کاری که انجام شده فقط ناظر به حوزه آتش‌نشانی است ولی در این کاری که ما انجام می‌دهیم دستگاه‌های مختلف مانند نظام مهندسی و نظامات مختلف هستند وانشالله جمع‌بندی خوب و گره‌گشایی خواهیم داشت.

زاکانی در پاسخ به این سوال که در ناآرامی‌های اخیر چه مقدار به اموال عمومی و شهرداری آسیب وارد شده است، گفت: بالغ بر ۵۰۰ میلیارد تومان آسیب وارد شده است.

وی در پاسخ به این سوال که نرخ سطل اشغال چقدر است چون در این مورد حواشی ایجاد شده بود، گفت:  قیمت سطل آشغال ۷ میلیون تومان است. دقیقش همین است نه ۵ میلیون نه ۱۵ میلیون. منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=293761

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .