2

زمان رسیدگی به پروند فساد اقتصادی شبنم نعمت زاده

  • کد خبر : 123422
  • 11 شهریور 1398 - 8:49
زمان رسیدگی به پروند فساد اقتصادی شبنم نعمت زاده

مسعودی مقام درباره زمان رسیدگی به پروند فساد اقتصادی شبنم نعمت زاده توضیحاتی داد.

اسدالله مسعودی مقام رئیس شعبه ۳ دادگاه ویژه مفاسد اقتصادی و قاضی پرونده مفاسد اقتصادی، درباره زمان آغاز رسیدگی پرونده شبنم نعمت زاده اظهار کرد: حداقل تا ۱۵ روز آینده پرونده خانم شبنم نامه نعمت‌زاده مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.

او با اشاره به حکم پرونده پتروشیمی بیان کرد: حدود ۴ ماه پیش پرونده پتروشیمی برای رسیدگی به دادگاه ویژه مفاسد اقتصادی ارجاع شد.

مسعودی مقام درباره حجم پولی پرونده پتروشیمی گفت: حجم این پرونده نزدیک به ۷ میلیارد دلار بود و البته بخش‌های از این پرونده ناقص ماند که با ادامه تحقیقات اطلاعات پرونده کامل شده است.

قاضی پرونده مفاسد اقتصادی تصریح کرد: بخش مفتوح پرونده از سوی دادسرا مورد استعلام قرار گرفت و بازپرس باید درباره این بخش اظهار نظر کند؛ با تکمیل اطلاعات درباره پرونده پتروشیمی اظهار نظر می‌کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=123422

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .