19

بیوگرافی و تصاویر زهرا خواجوی : دروازه‌بان تیم ملی بانوان

  • کد خبر : 188405
  • 11 دی 1398 - 8:42
بیوگرافی و تصاویر زهرا خواجوی : دروازه‌بان تیم ملی بانوان
گزارشی از بیوگرافی زهرا خواجوی ،دروازه‌بان تیم ملی بانوان را می خوانید .

زهرا خواجوی ، متولد ۱۹ بهمن ماه سال ۱۳۷۷ در شهر همدان است. سابقه بازی در تیم های فوتبال سنندج (وچان کردستان) و همدان داشته و از هندبال، وارد فوتسال و سپس فوتبال چمنی شده است. او اکنون با ۹۵۳ دقیقه گل نخوردن، رکورد دار کلین شیت ایران است و رکورد پیام نیازمند، دروازه بان تیم فوتبال باشگاه سپاهان اصفهان را شکست . رکورد دار گل نخوردن در فوتبال ایران، مجرد بوده و هنوز تحصیلات دانشگاهی ندارد. اینستاگرام زهرا خواجوی بیش  از ۱۲ هزار دنبال کننده دارد و او مانوئل نویر را دنبال می کند و صفحه اینستاگرامی هم تیمی هایش. در ایران، هوادار استقلال است گویا و در دنیا، لیورپول انگلستان . زهرا خواجوی ، علاقه زیادی به مد و لباس دارد و در این گزارش، نگاهی داریم به استایل های زهرا خواجوی در سال های اخیر.

اگر نظر و دیدگاهی دباره این دختر خوش آتیه فوتبال ایران دارید، مراتب را از طریق بخش کامنت به اشتراک بگذارید. زهرا خواجوی دارای سایت رسمی و توییتر و فیسبوک یا کانال تلگرامی نیست.

با ما همراه باشید.

حتما بخوانید: زیبا ترین مانتوهای زمستانی  را ببینید

دروازه‌بان تیم ملی بانوان

بیوگرافی زهرا خواجوی

زهرا خواجوی ، دروازه زبان تیم فوتبال بانوان کردستان ایران و تیم ملی بانوان ایران، رکورد دار کلین شیت است. او بیش از ۹۰۰ دقیقه دروازه را بسته نگاهداشت تا پیام نیازمند ، دروازه بان تیم  فوتبال سپاهان اصفهان، به او تبریک بگوید. در سال نود و هشت در ورزش بانوان ایران، حتما باید از این خانم دروازه بان ، دختر خوش استایل و پر تلاش همدانی گفت که توانست نگاه ها را بار دیگر به ورزش بانوان، متمایل کند.

زهرا خواجوی ، متولد ۱۹ بهمن ماه سال ۱۳۷۷ در همدان، بازیکن و دروازه بان تیم  فوتبال زنان است. او فعالیت ورزشی  خود را از هندبال آغاز کرد و تا خانم گلی فوتسال ادامه داد. او اکنون در قد و قواره یک دروازه بان مطمئن ظاهر شده و رکوررد دارد کلین شیت (clean sheet) در ایران محسوب می شود. الگوی بین المللی او در فوتبال، نویر آلمانی است.

فعالیت های ورزشی زهرا خواجوی از سن ۹ سالگی و از ورزش هندبال آغاز شد. پس از هندبال، به سمت فوتسال رفت و به عنوان بازیکن، فعالیت کرد. از فوتسال وارد فوتبال چمنی شده و در سن ۱۴  سالگی، به قهرمانی کشور رسید.

دروازه زبان تیم فوتبال بانوان

(حضور زهرا خواجوی در تیم آذرخش کردستان و تیم ملی بانوان در تورنمت تاجیکستان را مشاهده می کنید)

او با تیم پاس همدان، وارد لیگ برتر فوتبال بانوان شد و به جهت این که دروازه بان تیم پاس همدان، سر بازی حاضر نشد، او به دروازه رفت و ماندنی شد و افتخار آفرینی کرد. زهرا خواجوی از سال ۱۹ سالگی، به عضویت تیم ملی فوتبال  بانوان ایران درآمد و به عنوان یک دروازه بان مطمئن، مطرح می باشد.

زهرا خواجوی در تیم آذرخش

حتما بخوانید : همه چیز سریال مانکن : عکس‌های پشت‌صحنه و بازیگران

زهرا خواجوی در فوتبال مردان ایران، دو الگو دارد که یکی علیرضا بیرانوند،‌ دروازه بان تیم ملی فوتبال و تیم پرسپولیس تهران و مهدی رحمتی، دروازه بان سابق تیم  فوتبال استقلال می باشد. البته پیام نیازمند هم به عنوان یکی از بهترین دروازه بان های ایران، از جمله الگو های فوتبالی زهرا خواجوی محسوب می شود. زهرا خواجوی قبلا گفته بود که یک استقلالی دوآتیشه است. بر خلاف مهراوه شریفی نیا (دختر محمد رضا شریفی نیا)، که پرسپولیس دو آتیشه است.

زهرا خواجوی  موفق شده با تیم «وچان کردستان»، بیش از ۹۵۰ دقیقه دروازه را بسته نگهدارد تا رکورد گل نخوردن یک دروازه بان ایرانی را به نام خود ثبت کند. پیام نیازمند، دروازه بان سپاهان، ۹۳۵ دقیقه گل نخورد. در پی ثبت این رکورد،  پیام نیازمند، پیام تبریک اینستاگرامی برای این خانم ورزشکار فرستاد که در اینستاگرام زهرا خواجوی ، دروازه بان خوش اتیه و رکورد دار فوتبال بانوان ایرانی نیز بازتاب پیدا کرد.

پیام تبریک برای زهرا خواجوی

زهرا خواجوی مجرد است و خودش امیدوار است  که همسر آینده اش، از جنس اهالی فوتبال باشد. اما خود را عاشق لژیونر شدن و ورود به تیم فوتبال زنان باشگاه لیورپول انگلستان می داند.

این دروازه بان تیم ملی در زمستان نود و هشت به یکی از خبرگزاری ها گفته بود که پس از ۱۰ هفته، در بازی تیمش با شهرداری بم، گل خورد تا رکورد دار کلین شیت در فوتبال ایران باشد. او از این که ورزش توانسته وی را خوشحال کند و زندگی شادابی داشته باشد، خرسند است.

اینستاگرام زهرا خواجوی

زهرا خواجوی ، بیش از یک سال است که در اینستاگرام حضور دارد و بیش از ۱۱۰ پست به اشتراک گذاشته است. او بیش  از ۱۲۰۰۰ دنبال کننده داشت و ۵۶ صفحه را نیز دنبال می کند. صفحه اینستاگرامی زهرا خواجوی در نشانی: @ZAHRA_GK_1 قرار دارد. صفحه او، مملو از استوری های جذاب است که نشان می دهد، او علاقه زیادی به فوتوشوت و فشن و مانتوهای رنگارنگ خوش دوخت دارد.

اینستاگرام زهرا خواجوی

(از کلکسیون استورهای خانم دروازه بان که در اینستاگرامش در پاییز نود و هشت منتشر شد)

استورهای زهرا خواجوی

(عکسی که در بالا مشاهده می کنید، زهرا خواجوی ، نوامبر ۲۰۱۹ میلادی در اینستاگرامش منتشر کرد و زیرش نوست: خدایا چنین که پریشان نشوم. او امکان کامنت گذاری را روی ۱۲۰۰۰ دنبال کننده اش بسته بود)

فوتوشوتی از زهرا خواجوی

(فوتوشوتی پاییزی  از زهرا خواجوی را در سنندج مشاهده می  کنیم که درباره اش در اینستاگرام نوشت: ما پشت همان دست که پوچ است زدیم. این عکس و نوشته،  بیش از ۳۶۰۰ لایک گرفت)

دروازه بان فوتبال زنان ایران

(در این عکس که از کلکسیون فوتوشوت های پاییزی زهرا خواجوی ،‌ دروازه بان تیم ملی فوتبال زنان ایران است، شاهد پستی هستیم که زیرش نوشت: به خودتان نگاه کنید. چطوری می تونم دوستون نداشته باشم؟ او از شارمین رحمتی به عنوان بهترین بانوی دنیا یاد کرد و ۲۰۰۰ لایک گرفت)

زهرا خواجوی سوچی روسیه

(عکسی از زهرا خواجوی و دوستان در شهر سوچی روسیه که او را در اوریل ۲۰۱۹ میلادی نشان می دهد. او زیر این عکس نوشت که مشکلات همیشه هست اما توی قوی باش)

 دروازه‌بان تیم ملی بانوان ایران

زهرا خواجوی  درباره این عکس نوشت:

وی نیستی …؟ عیبی ندارد …! ادای قدرتمندها را درآور …! آنقدر نقش آدم قوی را به خودت بگیر ؛ تا خودت باور کنی …! وگرنه این جماعت … فرق آدم قوی و نقش قوی را ؛ به این زودی ها نمی‌فهمند ..‌.! تنها تلاش شان احترام به قدرت است ! و له کردن ضعیف …! پس حتی اگر قوی نیستی، تظاهر به قدرت کن تا زیر پاهایشان له نشود.

همراه گرامی

اگر شما هم نظر و دیدگاهی درباره فعالیت های ورزشی و مد و لباس زهرا خواجوی دارید،‌ مراتب را از طریق سرایت عصر شهروند به اطلاع ما برسانید. درباره فوتبال زنان ایران در رده های مختلف به سایت فدراسیون فوتبال ایران در نشانی: FIFIRI.ir مراجعه کرده و اطلاعات لازم را بدست آورید. به امید رونق ورزش بانوان ایران به خصوص در عرصه فوتبال.

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=188405

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. من فقط زهرا خواجو ی

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .