12

زورگیر اتوبان آزادگان تهران دستگیر شد

  • کد خبر : 296202
  • 16 اردیبهشت 1402 - 10:05
زورگیر اتوبان آزادگان تهران دستگیر شد
سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری، از دستگیری زورگیر حرفه‌ای خبر داد که با همکاری ۳ همدستش در اتوبان آزادگان زورگیری می‌کردند.

به گزارش عصرشهروند در اخبار حوادث ، سرهنگ حسینعلی ابن علی بیان داشت: بامداد روز گذشته عوامل گشت کلانتری ۱۶۷ دولت آباد جهت پوشش دهی نقاط جرم خیز در حال گشت زنی در اتوبان “آزادگان” به شرق محدوده پارک توسکا بودند که یک دستگاه موتور سیکلت دوترک را مشاهده می‌کنند که به طرز مشکوکی درحال پرسه زنی در محدوده تاریک اتوبان است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: مأموران جهت بررسی بیشتر به طرف موتور سواران رفته که به محض رؤیت مأموران از محل متواری شده که عملیات تعقیب و گریز آغاز شد و پس از طی مسافتی موتور سیکلت را متوقف می‌کنند.

وی در ادامه ابراز داشت: یکی از متهمان با سوءاستفاده از تاریکی هوا از محل متواری و فرد دیگر دستگیر شد که در این حین فردی به عوامل کلانتری مراجعه و اظهار داشت فرد دستگیر شده چند ساعت قبل تر موبایل بنده را به همراه دو موتور سوار دیگر به روش زورگیری به سرقت بردند و از شما تقاضای رسیدگی و شکایت از این موضوع را دارم.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری در ادامه گفت: متهم پس از انتقال به مقر پلیس و انجام تحقیقات اظهار داشت: ما دو موتور سوار دو ترک هستیم که چندین شب است در محدوده پارک توسکا کنار اتوبان آزادگان به شرق اقدام به زورگیری و سرقت موبایل می‌نمایم که شب جاری فقط من و همدستم آمدیم و تا به امروز ۱۱ فقره سرقت انجام داده ایم و به شخص معینی در تهران به فروش می‌رساندیم.

سرهنگ ابن علی خاطرنشان کرد: پس از انتقال موتور سیکلت متهم به پارکینگ و تکمیل پرونده متهم جهت بررسی و سیر مراحل قانونی به دادسرای شهرری اعزام شد و تحقیقات جهت دستگیری هرچه سریع‌تر دیگر سارقان در دستور کار پلیس قرار دارد. منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=296202

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .