7

زورگیر افغانی در اتوبان نیایش: قمه دستم بود،هیچکس جلو نیامد

  • کد خبر : 292702
  • 29 مرداد 1401 - 11:02
زورگیر افغانی در اتوبان نیایش: قمه دستم بود،هیچکس جلو نیامد
روزنامه ، مصاحبه جوان افغانی را که 3 روز پیش در اتوبان نیایش زورگیری کرد منتشر کرده است.

به گزارش عصرشهروند در اخبار حوادث ، این مصاحبه را می خوانید:

زورگیر افغانی در اتوبان نیایش

از شگرد سرقت‌هایت بگو؟

من و همدستم سوار بر موتور می‌شدیم و به مناطق شمال پایتخت می‌رفتیم. از صبح تا شب در خیابان‌ها پرسه می‌زدیم تا سوژه‌ای پیدا کنیم. بعد به سمتش می‌رفتیم و با تهدید قمه اموالش را سرقت می‌کردیم.

چه شد که تصمیم گرفتید در شلوغی بزرگراه از راننده ٢٠۶ سرقت کنید؟

در بالای شهر گشت می‌زدیم و به‌دنبال سوژه مناسب بودیم که آن خودرو را دیدیم. دوستم گفت برو و از راننده‌اش سرقت کن. من هم رفتم. راستش گفتم ترافیک است و هر کس قمه را ببیند جرأت نمی‌کند جلو بیاید.آن روز با تهدید قمه گوشی دخترجوان را سرقت کردم و برگشتم. یادم نمی‌آید که دقیقا به آن دختر چه گفتم، ولی یادم می‌آید که تهدید کردم. او هم خیلی ترسیده بود. بعد بلافاصله رفتم آنطرف اتوبان و با دوستم فرار کردیم.

هیچ‌کس جلو نیامد تا مانعت شود؟

نه. فکر کنم در حال فیلمبرداری بودند! در این شرایط کسی جرأت نمی‌کند دخالت کند.

چند مورد با این شگرد سرقت انجام دادید؟

حدود ۱۰۰ مورد. ما بیشتر سراغ کسانی می‌رفتیم که طلا داشتند یا گوشی گران‌قیمت. گاهی هم پشت چراغ قرمز از راننده‌ها سرقت می‌کردیم. در کل هدفمان سرقت گوشی و طلا بود.

هر روز کارتان سرقت بود؟

هر روز برای سرقت می‌رفتیم اما فکر نمی‌کردیم که فیلم زورگیری پشت چراغ نیایش اینطور جنجال به پا کند. من خیلی پشیمانم و از آن دختر عذرخواهی می‌کنم. اصلا قصدمان آسیب رساندن به کسی نبود. همیشه قمه را برای تهدید با خودمان می‌بردیم اما هیچ وقت به کسی آسیب نرساندیم. همین دختر(راننده ٢٠۶) را هم چند دقیقه با قمه تهدید کردم ولی اصلا به او آسیب نرساندم. با این حال خیلی پشیمانم و فکر نمی‌کردم دستگیر شویم.منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=292702

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .