9

ساخت مسکن در تهران ، متری چند؟

  • کد خبر : 295967
  • 07 اردیبهشت 1402 - 9:41
ساخت مسکن در تهران ، متری چند؟
تامین مسکن یکی از مشکلات اساسی شهروندان است. شهرداری تهران برای رفع این مشکل ورود کرده و تفاهم نامه های بسته است. به گفته مسوولان شهری حدود ۱۰ هزار پروانه ساختمانی در سال گذشته صادر شده است.

به گزارش عصرشهروند در اخبار اقتصادی ، دیگر خرید خانه در تهران به یک رویا تبدیل شده است. اجاره بها به شدت بالا رفته و برخی از شهروندان دیگر توان پرداخت کرایه نداشتند و مجبور شدند از تهران کوچ کنند.

هزینه ساخت هر متر مسکن با خدمات زیربنایی و روبنایی در خارج از محدوده شهرها بسیار بالاست.مهدی هدایت مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران با بیان این که هزینه ساخت مسکن با برآورد خدمات زیربنایی رو روبنایی در خارج از محدوده شهرها بیش از ۴۶ میلیون تومان است.

هدایت  گفت: با توجه به مشکل مسکن در تهران شهرداری تهران در این زمینه ورود کرده و می خواهد این مشکل را در تهران برطرف کنند. اقداماتی صورت گرفته و  قرار است مانع زدایی های لازم از سوی شهرداری تهران صورت گیرد حتی کلنگ زنی ها شهرداری تهران در چند ماه اخیر انجام داده است.

نوسازی بافت فرسوده می توانند بخشی از مشکلات کلان شهر تهران را برطرف کند. وجود زیرساخت‌های مناسب در بافت‌های فرسوده یک مزیت جدی تلقی می شود. نوسازی بافت‌ فرسوده  با کمک بخش خصوصی می تواند کارها را سرعت بخشد. دولت و شهرداری‌ باید در این زمینه  نقش حمایتی داشته باشند. منبع

 

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=295967

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .