3

ساخت ۴ایستگاه مترو بین دولت‌آباد تا حرم حضرت عبدالعظیم (ع)

  • کد خبر : 299846
  • 08 اسفند 1402 - 8:45
ساخت ۴ایستگاه مترو بین دولت‌آباد تا حرم حضرت عبدالعظیم (ع)
به موجب تسریع عملیات حفاری پروژه توسعه جنوبی خط ۶ مترو که با دستگاه حفار مکانیزه صورت پذیرفت، پایان مرحله احداث تونل مذکور از ایستگاه دولت‌آباد تا شهرری بزودی اعلام خواهد شد.

به گزارش عصرشهروند، “محسن هرمزی” مدیرعامل شرکت مترو تهران در مورد آخرین وضعیت پروژه توسعه جنوبی خط ۶ و اتصال این خط به خط یک و همچنین راه آهن جمهوری اسلامی گفت: خوشبختانه عملیات حفاری و احداث بدنه تونل در مسیری به طول تقریبی ۹۵۰۰ متر رو به اتمام است و با پایان این مرحله تا قبل از شروع سال جدید، تمرکز دست‌اندرکاران امر از سال آینده بر تکمیل ایستگاه‌های طراحی شده در شهرری معطوف خواهد شد.

مدیرعامل شرکت مترو تهران با اشاره به ایستگاه‌هایی که قرار است در طول این مسیر ساخته شوند، افزود: از دولت‌آباد تا حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) ۴ ایستگاه احداث خواهد شد و در انتهای مسیر نیز ایستگاه شهرری که ایستگاهی مشترک با خط یک و البته خط سراسری راه آهن جمهوری اسلامی است، به عنوان نخستین مرکز تبادل سفر چند وجهی به بهره‌برداری می‌رسد.

هرمزی در پایان صحبتهای خود، تامین به موقع منابع مالی لازم جهت تکمیل ایستگاههای پروژه توسعه جنوبی خط ۶ را از جمله اولویت های شرکت مترو برای سال ۱۴۰۳ عنوان کرد و گفت: تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا سال آینده، شاهد بهره برداری از بخشی ایستگاههای واقع در محدوده شهرری باشیم تا ساکنان این منطقه پرجمعیت از مواهب حمل و نقل عمومی انبوه بر بهره‌مند شوند.

گفتنی است با تکمیل خط ۶ مترو تهران، مسیری به طول تقریبی ۴۲ کیلومتر از شمال غرب تا جنوب شرق پایتخت با ۳۲ ایستگاه پوشش حمل و نقلی خواهد یافت. این خط با عبور از ۹ منطقه شهری، یکی از طولانی‌ترین خطوط شبکه مترو تهران به حساب می آید. منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=299846

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .