6

ساعت آغاز فعالیت مدارس تهران اعلام شد

  • کد خبر : 298487
  • 27 شهریور 1402 - 8:26
ساعت آغاز فعالیت مدارس تهران اعلام شد
معاون استاندار تهران گفت: مدارس در مقاطع متوسطه ساعت ۷:۳۰ دقیقه صبح و مقاطع ابتدایی هم ساعت ۸ صبح شروع به فعالیت خواهند کرد.

به گزارش عصر شهروند در اخبار آموزش پرورش، قدرت الله شفیعی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری تهران درباره برنامه مدیریت ترافیک شهری در مهرماه و در آستانه آغاز سال جدید تحصیلی اظهار کرد: بر اساس ابلاغ تصویب نامه هیأت وزیران در هفته گذشته، ساعت کاری رسمی ادارات و واحد‌های ستادی و استانی و مدارس و انتظامی و نظامی اعلام شد.
وی افزود: دستگاه‌های اجرایی مستقر در سطح شهر تهران، ساعت کاری خود را از هفته گذشته یعنی ۱۸ شهریور به صورت شناور و از ساعت ۷ تا ۹ صبح آغاز کردند و واحد‌های استانی و شهرستانی نیز اعلام شد که از ساعت ۷ صبح به خدمات خود ادامه خواهند داد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری تهران همچنین در مورد ساعت شروع به کار مدارس نیز گفت: بر اساس ساعتی که قبلاً هم اعلام شده مقاطع متوسطه ساعت ۷:۳۰ دقیقه صبح و مقاطع ابتدایی هم ساعت ۸ صبح شروع به فعالیت خواهند کرد.

این مقام مسؤول از برگزاری جلسه هماهنگی شورای ترافیک با حضور دستگاه‌های متعدد به ویژه شهرداری تهران، راهنمایی و رانندگی و آموزش و پرورش در هفته اول مهرماه خبر داد و تأکید کرد: ما همه مسائل را بررسی می‌کنیم و هرگونه تغییر و تصمیم‌گیری جدید در این حوزه به اطلاع شهروندان خواهد رسید.

شفیعی یادآور شد: کارکنان زن که سرپرست خانواده هستند و یا والدین شاغل در دستگاه‌های ستادی استانی و شهرستانی از مزیت شناورسازی ساعت کاری استفاده خواهند کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری تهران اظهار کرد: ما نظرات تمامی دستگاه‌های مؤثر در زمینه ترافیک شهری از جمله اتوبوسرانی، شرکت مترو و راهور و آموزش و پرورش را جمع آوری می‌کنیم و بعد از جمع بندی نتیجه را به مردم اعلام خواهیم کرد، اما در هر صورت تلاش می‌کنیم که در هفته اول بازگشایی مدارس، شاهد ترافیک روان در معابر و خیابان‌ها باشیم.

وی ضمن درخواست از شهروندان برای مدیریت رفت و آمد به ویژه در هفته نخست مهرماه افزود: از زمان اجرای طرح شناورسازی، هماهنگی‌های بسیار خوبی بین مجموعه‌های بین بخشی شکل گرفته، اما در هفته اول مهرماه این هماهنگی‌های درون بخشی به حداکثر میزان خود می‌رسد و شاهد رفع دغدغه همه شهروندان تهرانی خواهیم بود. منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=298487

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .