14

افتتاح بزرگراه شهید بروجردی تا پایان سال / سرانجام ساخت ۱۷ ایستگاه جدید مترو تهران

  • کد خبر : 268578
  • 09 مهر 1399 - 13:28
افتتاح بزرگراه شهید بروجردی تا پایان سال / سرانجام ساخت ۱۷ ایستگاه جدید مترو تهران
رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران با اشاره به سرانجام ساخت ۱۷ ایستگاه جدید مترو در پایتخت، گفت: افتتاح بزرگراه شهید بروجردی تا پایان سال انجام می‌گیرد.

به گزارش عصر شهروند ، رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران با اشاره به سرانجام ساخت ۱۷ ایستگاه جدید مترو در پایتخت، گفت: افتتاح بزرگراه شهید بروجردی تا پایان سال انجام می‌گیرد.

محمد علیخانی، رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران درباره سرانجام پروژه‌های عمرانی در پایتخت گفت: منابع مالی بخش زیادی از این پروژه‌ها به صورت غیرنقد است و از طریق تهاتر تأمین می‌شود و خوشبختانه بسیاری از این پروژه‌ها در حال انجام است. البته نمی‌توان کتمان کرد که مشکلات اقتصادی باعث کندی کار شده است.

وی افزود: عملیات عمرانی بزرگراه شهید بروجردی ادامه دارد و تنها در چند نقطه از این پروژه معارضینی وجود داشت که شهرداری در حال برطرف کردن این مشکل هستند و به احتمال زیاد این پروژه تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد .

علیخانی گفت: در مورد پروژه‌های مترو نیز اتصال مسیر ۶ کیلومتری دولت‌آباد حرم عبدالعظیم در شهر ری که در دوره قالیباف، شهردار سابق ۸۰۰ متر از تونل آن ساخته شده بود، در حال حاضر ۳۲۰۰ متر دیگر از تونل آن ساخته شده و تنها ۲ کیلومتر دیگر باقی مانده که طبق برنامه باید تا پایان سال به اتمام برسد .

علیخانی ادامه داد: راه‌اندازی ۱۲ ایستگاه جدید مترو تا پایان سال نیز توسط معاونت حمل و نقل شهرداری تهران وعده داده شده و تلاش می‌شود که این تعداد به ۱۷ ایستگاه برسد . منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=268578

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .