9

سرقت خودرو در تهران با جرثقیل یدک کش!

  • کد خبر : 297678
  • 07 مرداد 1402 - 13:53
سرقت خودرو در تهران با جرثقیل یدک کش!
سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران از انهدام باند ۴ نفره سارقان حرفه‌ای خودرو خبر داد و گفت: متهمان با استفاده از یک دستگاه خودروی جرثقیل یدک کش، سرقت‌ها را انجام می‌دادند.

به گزارش عصرشهروند در اخبار حوادث ، سرهنگ حسین مافی سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران اظهار کرد: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، مأموران کلانتری ۱۴۰ باغ فیض در محدوده خیابان گل‌ها در حال گشت‌زنی بودند که به یک خودروی جرثقیل که در حال جا به جایی یک دستگاه خودروی وانت نیسان بود مشکوک شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.بررسی‌های اولیه مأموران نشان می‌داد، پلاک خودرو جرثقیل مخدوش شده که همین سرنخ کافی بود تا دستور ایست وسیله نقلیه ذکور صادر شود.

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: راننده خودرو پس از مشاهده گشت پلیس بلافاصله به طرز خطرناکی متواری شده و به این ترتیب عملیات تعقیب و گریز آغاز و مأموران موفق به توقف خودرو و دستگیری راننده آن شدند.

وی افزود: متهم پس انتقال به کلانتری در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر سرقت اعتراف و عنوان کرد اموال مسروقه را با همدستی سه نفر دیگر به مخفیگاهی در اطراف تهران منتقل می کرده که مأموران پس از اخذ مجوز از مقام قضائی و مراجعه به مخفیگاه متهم موفق به دستگیری سه نفر همدست دیگر متهم شدند و در بررسی از محل یک دستگاه خودرو نیسان مسروقه نیز کشف شد.

سرهنگ مافی در پایان گفت: در تحقیقات تکمیلی مأموران نیز مشخص شد، متهمان ۳۵ الی ۴۱ ساله دارای سوابق متعدد کیفری بوده که با تشکیل یک باند، اقدام به سرقت خودروهای شهروندان در سطح خیابان‌های تهران می‌کردند. با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهمان برای کشف جرایم احتمالی و شناسایی سایر مال باختگان دیگر در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی تهران قرار گرفتند. منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=297678

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .