23

داستان، بازیگران و عکس های سریال احضار : وحشت در قاب تلویزیون

  • کد خبر : 280220
  • 16 فروردین 1400 - 8:59
داستان، بازیگران و عکس های سریال احضار : وحشت در قاب تلویزیون
سریال احضار به کارگردانی علیرضا افخمی، جدید ترین سریال بهاری شبکه یک که مهمان مردم ایران در ماه مبارک رمضان 1400 است.

سریال احضار به کارگردانی علیرضا افخمی، جدید ترین سریال بهاری شبکه اول سیما است که هر شب ساعت ۲۲:۱۵ دقیقه مهمان مردم ایران در ماه مبارک رمضان ۱۴۰۰ است.

گویا سریال دعوت نحس به احضار تغییر یافته است. قرار است فصل چهارم بچه مهندس به عنوان سریال ماه رمضانی شبکه ۲ و سریال رعد و برق نیز سریال ماه رمضانی شبکه ۵ باشد. سریال احضار، لوکیشن های مختلفی در سراسر کشور داشته و بخشی از آن درمناطق سرسبز شمالی که روزگار بدی در سال کرونایی ۹۹ داشتند، فیلمبرداری شده است.

بازیگران سریال احضار

در سریال احضار شبکه اول سیما، آرش مجیدی، رضا توکلی، نسرین نکیسا (بازیگر سریال گاندو۲)، مرتضی کاظمی، آدرینا صادقی، مینو آذرمگین، نازنین هاشمی، دینا هاشمی، میلاد میرزایی نقش آفرینی کرده اند.

بازیگران سریال احضار

افسانه چهره آزاد، علی دهکردی، خیام وقار کاشانی ، درسا بختیاری و غزال نظر و صالح میرزا آقایی (بازیگر مجموعه تلویزیونی روزهای ابدی) از جمله هنرپیشه های مطرح این سریال ماه رمضانی شبکه اول سیما محسوب می شوند.

تصویری از پشت صحنه سریال احضار شبکه اول سیما

(تصویری از پشت صحنه سریال احضار شبکه اول سیما)

سریال احضار را نباید با سریال احضار به کارگردانی رامین عباسی زاده که درسال ۹۷ در ژانر ترسناک برای شبکه نمایش خانگی پخش شد، اشتباه گرفت.

حتما بخوانید: همه چیز درباره سریال های رمضان ۱۴۰۰ رسانه ملی

داستان سریال احضار چیست؟

از اسمش مشخص است. روایت احضار است. احضار چی؟ حتما روح! بله! قصه، درباره مائده و زهره است. دختر عمه و دختر دایی هستند. با سوسن و شکیبا که از دوستان آن ها هستند، برای یک سفر تفریحی عازم شمال می شوند. حسادت های دخترانه بسیار است. این جا نیز گل می کند. یکی به دیگری حسادت می کند. بهانه ای برای افشای کینه های فرو خورده می شود.

محسن، خواستگار قبلی مائده است. به جمع آن ها اضافه می شود و سرنوشت مائده، دگرگون می شود.

گفته شده که این مجموعه تلویزیونی شب های ماه مبارک رمضان شبکه اول سیما، به عرفان های کاذب و گمراه کننده اشاره دارد که بازار داغی این روزها در شبکه های اجتماعی دارند و محبوب مشتاقان فال و جن گیری و مسائل ماورالطبیعه و  متافیزیک هستند. داستان بر پایه کاراکترهایی چون مائده، آقای کامرانی و آقای مرادی پایه ریزی شده که در هر قسمت از این سریال ۳۰  قسمتی، روایت گر داستانی جذاب و پر کشش هستند.

سریال احضار شبکه اول سیما که حوالی ساعت 22 روی آنتن شبکه اول سیما

سریال احضار شبکه اول سیما که حوالی ساعت ۲۲ روی آنتن شبکه اول سیما می رود، از  محصولات جدید مرکز سیما فیلم بوده و توسط محمود رضا تخشید، تهیه کنندگی  آن انجام شده است. فضای ماورایی داشته و کمتر در سال های اخیر، شاهد چنین ژانر سنگینی در سریال سازی رسانه ملی برای شب های پربیننده ماه رمضان بودیم.

تغییر عنوان سریال از دعوت نحس به احضار

تغییر عنوان سریال از دعوت نحس به احضار نیز از جمله بازتاب های خبری این مجموعه تلویزیونی است که احتمالا در آینده، کارگردان درباره آن توضیحاتی ارائه خواهد کرد.

تیزری که از سریال احضار

در تیزری که از سریال احضار پخش شده است، یکی از هنرپیشه های زن سریال به دوستش می گوید که ۴ دختر وسط جنگل، خل شدی مائده؟ بنابراین بخشی از داستان سریال احضار روی کاراکتری به نام مائده تمرکز دارد که بخشی از قصه را روایت خواهد کرد.

در سریال احضار، لوکیشن های سرسبز مناطق شمالی، می تواند حال و هوای بهار ۱۴۰۰ را در ذهن مخاطب زنده نگهدارد.

حتما بخوانید: همه چیز درباره سریال طنز رامبد جوان

در بخش هایی از تیزر سریال افخمی آمده:

راسته که میگن در جنگل جایی که آدم ها کم هستند، جن ها زیاد هستند؟ داستان سریال، جن و قبر و پیدا کردن چیزهایی است که در ذهن فریبکار برخی از ادم ها در عصر مدرن، همچنان جایگاه و اعتبار دارد و از اوهام و خیالات آن ها ناشی می شود.

در کتاب جهان فراطبیعی نوشته دکتر توکلی که نشر اختران روانه بازار کرد، به بسیاری از پرسش های عموم درباره عرفان حلقه، متافیزیک، بشقاب پرنده و امثالهم پاسخ داده شده که برای تماشاگران این سریال، مطالعه چنین کتاب های علمی، خالی از لطف نیست.

سریال احضار شبکه اول سیما، شاهد دخترانی هستیم

ما در سریال احضار شبکه اول سیما، شاهد دخترانی هستیم که در فضای رعب آوری که کارگردان خلق کرده است، در ظلمت شب های جنگل، به دنبال جن هستند. لوکیشن هایی که دختران با شمع کنار هم نشسته اند و مشغول فالگیری و احضار ارواح و این چیزها هستند. شاید این سریال بهتر بود برای شب های رمضان که همه قشر سنی، بیننده سریال های تلویزیون هستند، در نظر گرفته نمی شد تا حس وحشت و ترس را القا نمی  کرد.

علیرضا افخمی که نباید با بهروز افخمی اشتباه گرفت، سریال های تب سرد و او یک فرشته بود و پنجمین خورشید و ۵ کیلومتر تا بهشت را برای رسانه ملی ساخته بود.

تصویری از سکانسی از سریال احضار شبکه اول سیما که 3 د

(تصویری از سکانسی از سریال احضار شبکه اول سیما که ۳ دختر پشن میز گردی در کنار زنی که احضار ارواح در خانه اش انجام می دهد (افسانه چهره آراد) نشسته اند)

تماشای دخترانی وحشت زده که هراسان به دنبال چیزی هستند که به درستی نمی دانند چیست و موسیقی ترسناک فیلم نیز ضرب آهنگ تندی را به هیجان ان ها بخشیده و بیننده را در قاب تلویزیون، کنجکاوانه به دنبال سکانس های مختلف می کشاند، خیلی مناسب حال و هوای عرفانی شب های رمضان به نظر نمی رسد.

حتما بخوانید: مدگردی با شهرزاد کمال زاده : بازیگر نقش سادیا در گاندو ۲

در بخشی از سریال احضار، یکی از هنرپیشه های زن به  هنرپیشه مرد جوان سریال می گوید که این ها که پول های مختلفی به حساب تو واریز می کنند، کیستند؟

او می گوید کارت بانکی من نیست. گویا روایت گر واقعیتی است که امروزه فال گیرها و مدعیان رابطه با جن و طالع بینی در شبکه های اجتماعی، از طریق تبلیغاتی، قربانیان خود را شکار و آنها را برای دریافت داده های ماورایی  از خود و اطرافیانشان، به پرداخت پول به آن ها ترغیب می کنند. موضوعی که پلیس فتا بارها درباره این روش کلاهبرداری، هشدار داده است.

از دیالوگ های خانم افسانه چهره آزاد در سکانسی در سریال احضار

(از دیالوگ های خانم افسانه چهره آزاد در سکانسی در سریال احضار است: هیچ چیزی برای ترسیدن وجود ندارد، جز روح همان آدمی که تو دوست داری با آن حرف بزنی)

اینستاگرام بازیگران سریال احضار

افسانه چهره آزاد، بازیگر نقش زن احضار کننده ارواح در سریال احضار است. متولد سال ۱۳۴۱ بوده و او را بارها در سریالها و فیلم های سینمایی دیده بودیم. ۸۵ هزار دنبال کننده در اینستاگرامش داشته و در اردیبهشت ۱۴۰۰، احتمالا با پخش سریال احضار، پست هایش محفل کامنت زنی طرفداران و مخالفان احضار ارواح و جم و فال گیری خواهد شد.

اینستانوشته ای از احضار کننده  ارواح در سریال  احضار شبکه اول سیما

(اینستانوشته ای از احضار کننده  ارواح در سریال  احضار شبکه اول سیما)

آرش مجیدی بازیگر متولد سال ۱۳۵۳ در استان فارس است. او با  ارمغان تاریکی به تلویزیون آمد. ۷۸ هزار دنبال کننده در اینستاگرام دارد.

آرش مجیدی بازیگر اصلی سریال احضار در کنار دختر 7 ساله اش در نوروز 1400 شمسی

(آرش مجیدی بازیگر اصلی سریال احضار در کنار دختر ۷ ساله اش در نوروز ۱۴۰۰ شمسی)

صالح میرزا آقایی از بازیگران نقش اصلی سریال احضار است که در سریال روزهای ابدی شبکه اول سیما نیز در زمستان ۹۹ نقش آفرینی کرده بود. اینستاگرام صالح میرزا آقایی با  ۱۱ هزار دنبال کننده در نشانی: https://www.instagram.com/salehmirzaaghaei/?hl=en قرار دارد.

او بزودی در نقش سر براون در یک سریال تاریخی درباره استعمار انگلیس در ایران به قاب تلویزیون خواهد آمد

(او بزودی در نقش سر براون در یک سریال تاریخی درباره استعمار انگلیس در ایران به قاب تلویزیون خواهد آمد)

دینا هاشمی از هنرپیشه های جوان و کمتر شناخته شده سریال احضار است. اینستاگرامش در نشانی: @dinahashemi در دسترس است.

تصویری از دینا هاشمی در زمستان 99

(تصویری از دینا هاشمی در زمستان ۹۹)

علی دهکردی بازیگر از کرخه تا راین نیز در این سریال حضور دارد. متولد سال ۱۳۵۵ است و ۲۶  هزار دنبال کننده در اینستاگرام دارد.

تبریک بهار 1400 علی دهکردی

(تبریک بهار ۱۴۰۰ علی دهکردی)

حتما بخوانید: مدگردی با سوگل طهماسبی :بازیگر نقش عطیه در سریال گاندو ۲

مخاطب گرامی

اگر نقدی به شخصیت پردازی ها و داستان سریال احضار شبکه اول سیما در شب های ماه رمضان دارید و درباره موضوعاتی چون  احضار روح و جن و مقولات متافیزیکی، اطلاعاتی دارید، مراتب را از طریق بخش کامنت به اشتراک بگذارید.

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=280220

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .