23

اینستاگردی با « فخر الزمان »٬ « مهرالنسا » و «شازده ارسلان» بانوی عمارت

  • کد خبر : 13635
  • 16 دی 1397 - 13:15
اینستاگردی با « فخر الزمان »٬ « مهرالنسا » و «شازده ارسلان» بانوی عمارت

از فخر الزمان تا مهرالنسا و شازده  ارسلان!  سریال بانوی عمارت که از ششم آذر ماه ۹۷ به کنداکتور  پخش شبکه ۳ سیما اضافه شد٬ هر شب ساعت ۲۰:۴۵ دقیقه مهمان شب های بلند زمستانی میلیون ها هموطن است که درامی قجری را با لوکیشن های تاریخی زیبا و رنگارنگ٬ تماشا می کنند.  این سریال […]

از فخر الزمان تا مهرالنسا و شازده  ارسلان!  سریال بانوی عمارت که از ششم آذر ماه ۹۷ به کنداکتور  پخش شبکه ۳ سیما اضافه شد٬ هر شب ساعت ۲۰:۴۵ دقیقه مهمان شب های بلند زمستانی میلیون ها هموطن است که درامی قجری را با لوکیشن های تاریخی زیبا و رنگارنگ٬ تماشا می کنند.  این سریال در خانه تاریخی  طباطبایی های کاشان٬ سعد السلطنه قزوین و شهرک غزالی تهران فیلمبرداری شده و یکی از پر بیننده ترین سریال های سینما در سال ۹۷ محسوب می شود. حاشیه های پر رنگ تر از متن سریال بانوی عمارت سبب شده  تا اینستاگرام بازیگران و عوامل تولید محبوب ترین سریال زمستانی این روزها٬ با استقبال اینستاگردهای ایرانی همراه شود.

سرویس هنری سایت عصر شهروند در گزارش امروز٬ نگاهی دارد به پشت صحنه این سریال و بررسی اینستانوشته های عوامل  تولید از فخر  الزمان تا مهرالنسا تا با سبک زندگی دیجیتالی شخصیت های قجری  این سریال در شبکه اجتماعی محبوب این روزهای ایرانیان آشنا شویم.

با اینستاگردی امروز ما ۳۳ تن از عوامل  تولید این سریال همراه باشید.

حتما بخوانید: همه چیز درباره سریال بانوی عمارت

اینستاگرام رسمی سریال بانوی عمارت

رسم خوبی که در سال های اخیر در حوزه برنامه سازی شبکه های صدا و سیما شاهد هستیم٬ اطلاع رسانی دیجیتالی عوامل  تولید از فرآیند ساخت و پخش برنامه ها بوده که این روند با اطلاع رسانی در اینستاگرام و توییتر و تلگرام همراه شده است. سریال بانوی عمارت شبکه ۳ سیما نیز از این قاعده مستثنی نیست و از چند ماه پیش٬ صفحه اینستاگرام سریال بانوی عمارت و کانال تلگرامی سریال بانوی عمارت توانسته جزییات جالب و خواندنی و دیدنی از این مجموعه تلویزیونی پر بیننده را در اختیار مخاطبان ایرانی در سراسر جهان قرار دهد.

از طریق اطلاع رسانی دیجیتالی برنامه های تلویزیون در شبکه های اجتماعی می توانیم در جریان حاشیه های پر رنگ تر از متن  در روند ظبط و پخش و فیلمبرداری سریال ها بوده که موضوعات جذاب برای اینستاگردهای  ایرانی است.

سریال بانوی عمارت از طریق  اینستاگرام خود با بینندگان در ارتباط است. اگر چه هنوز خیلی از بینندگان تلویزیونی  این مجموعه از صفحه اینستاگرام آن مطلع نیستد و شمار مخاطبانش  در زمان تهیه این گزارش٬ حدود ۵ هزار کاربر بوده است٬ اما به نظر می رسد که تا اواسط زمستان ۹۷ شمار فالورها چند برابر شود.

اینستاگرام رسمی سریال بانوی عمارت

اینستاگرام رسمی این سریال را در این نشانی دنبال کنید. استوری هایی که ادمین این صفحه گاها منتشر می کند٬ شما را در جریان اتفاقاتی که در جریان پخش و ضبط این مجموعه تلویزیونی می گذرد٬ آشنا خواهد کرد. پس اگر می خواهید ببینید در روزهای آینده در جریان  پخش این سریال چه اتفاقاتی برای فخز الزمان و مهرالنسا و شازده ارسلان می افتد٬ صفحه اینستاگرام رسمی سریال و صفحه  عوامل را دنبال کنید که در ادامه معرفی می کنیم.

هنرپیشه های زیر در اینستاگرام فعال نیستند:

  • فریدون سورانی: در نقش عمو مشتی و پیشکار شازده ارسلان
  • حسن علیرضایی: در نقش میرزا رضا کرمانی و قاتل ناصر الدین شاه قاجار
  • محمد فیلی: در نقش حاج فتاح و دوست پدر فخر الزمان
  • مهتاج نجومی: در نقش گلین باجی و ندیمه  پروین
  • احسان امانی: در نقش بکتاش
  • نیکی نصیریان: در نقش آهو و ندیمه فخر الزمان
  • سیروس میمنت رنجبر: در نقش وثیق الممالک
  • محمد زارعی: در نقش یونس
  • میلاد میرزایی: در نقش رشید  و معشوقه فخر الزمان
  • نورالدین گودرزی: در نقش پیشکار حاج فتاح
  • علی اصغر بوسفیان: در نقش یعقوب
  • رضا نجفی: در نقش سیمون و طلبکار ارسلان
  • مهری آل آقا: در نقش  گوهر و آشپزخانه ارسلان
  • مجید سعیدی: در نقش گروهبان یاور شریفی

صفحه اینستاگرام علی عمادی نیا

اینستاگرام علی عمادی نیا

از عوامل تولید سریال بانوی عمارت٬ علی  عمادی نیا است که بیش  از ۹ هزار فالور در اینستاگرام داشته و این صفحه را اخیز راه  اندازی کرده  است. صفحه او را در این نشانی دنبال کنید. او یکی از شخصیت های جوان سریال است که تنها چند پست از ده ها اینستانوشته خود را به این سریال اختصاص داده است. خلاصه اگر در ادامه  سریال با سوالی روبرو شدید٬ احتمالا علی  آقا که خیلی در اینستاگرام هم فعال است و قریب به ۹۰۰ صفحه را دنبال می کند٬ پاسخ  گو خواهد بود!

اینستاگرام پانته آ پناهی نیا: در نقش افسر الملوک و خواهر شاهزاده ارسلان

اینستاگرام پانته آ پناهی نیا

از دیگر شخصیت های مطرح  سریال بانوی  عمارت٬ پانته آ پناهی  ها هست که از هنرپیشه های مطرح بوده و بیش  از ۱۴۰ هزار فالور در اینستاگرام دارد. او بیش از ۵۶۰ عکس در اینستاگرامش منتشر  کرده که شماری از آن ها به پشت صحنه سریال و حضور  او در این مجموعه تلویزیونی  مرتبط است. صفحه اینستاگرام پانته آ پناهی ها را در این نشانی دنبال کنید. صفحه ایشان همان طور که مشاهده می کنید٬ private بوده و هر  درخواستی را تایید نمی کند.

طبق گفته کارگردان در اینستاگرامش٬ خانم پناهی ها یکی از زیبا ترین نقش  های دوران حرفه ای خود را ایفا کرده و توانسته افسر الملوک قدرتمند سریاب لاشد.

پانته آ پناهی ها بعد از گریم

(پانته  آ پناهی ها را بعد از گریم و در سکانسی از سریال بانوی عمارت مشاهده می کنید که در اینستاگرام کارگردان اثر منتشر شده  است)

پانته آ پناهی ها قبل از گریم

(پانته آ پناهی ها قبل از گریم در سریال بانوی عمارت)

اینستاگرام رامتین  خداپناهی: در نقش میرزا اسد و برادر فخر الزمان (بانوی  عمارت)

اینستاگرام رامتین خداپناهی

از دیگر  عوامل  تولید سریال بانوی عمارت٬ رامتین خداپناهی است.  او در اینستاگرام بیش از ۳۸۰ عکس منتشر کرده و برخی از اینستانوشته هایش هم به حضور وی در این سریال ارتباط دارد. او نیز مثل خانم پانته  آ پناهی ها٬ صفحه را به منظور در امان بودن از  هجوم  اینستاگردهای ایرانی٬ private کرده اما به نظر می رسد کار سختی  برای فالو کردن ایشان و تماشای  تصاویرش نداشته باشید.  او خیلی در اینستاگرام فعال است.  چرا که نزدیک به ۲۳۰۰ صفحه را دنبال کرده است. صفحه وی  را در این نشانی دنبال کنید.

اینستاگرام عزیز حمید نژاد

آقای عزیز حمید نژاد٬ نویسنده و کارگردان است که کارگردانی را سریال بانوی عمارت را بر عهده  داشته که دومین تجربه تلویزیونی  وی محسوب می شود و توانسته یک درام قجری را با همه محدودیت های بودجه ای٬ به سرانجام برساند. تصاویری از این درام قجری را به روایت کارگردان٬ در اینستاگرامش دنبال کنید که کم تر از ۳ هزار فالور دارد.

اینستاگرام عزیز حمید نژاد

(آقای حمید نژاد با انتشار این پست نوشت که اندیشه  فولادوند در نقش طلا٫ بیش  تر محدود  به  بازی با چشمهایش بود و این کار را برای بازیگر سخت می کرد.  )

پست کارگردان سریال بانوی عمارت

(کارگردان سریال بانوی عمارت با انتشار این عکس در اینستاگرامش درباره نقش جواهر٬ ندیمه پر ماجرا سریال که با نقش آفرینی مینا وحید همراه شده است  می گوید که عکس  بالا٬ در بخش طراحی لباس است و تصاویری که در زیر  مشاهده می کنید٬ نقش جواهر را در مرحله تست گریم و قبل از تست گریم نشان می دهد)

مینا وحید در قبل از گریم

(۲ تصویر از مینا وحید در قبل از گریم و در مرحله گریم سریال بانوی عمارت)

اینستاگرام شبنم فرشادجو: در نقش مهرالنسا و دایه فخر الزمان (بانوی عمارت)

اینستاگرام شبنم فرشادجو

معروف ترین بازیگر سریال بانوی عمارت٬ شبنم فرشاد جو است. او سابقه  بازی در سریال و سینما و تئاتر در کارنامه داشته و بیش از ۳۸۰ هزار  فالور در اینستاگرام دارد. صفحه وی را در این نشانی دنبال کنید.  عکسی که در بالا مشاهده می کنید مربوط به هندوانه خوری شبنم خانم در شب یلدا است.  بله! سریال بانوی هم  چنان در مرحله  نهایی تولید به سر می برد و عوامل تا اواسط دی ماه ۹۷ که بخش هایی از سریال پخش شده است٬ در لوکیشن ها مشغول ضبط سکانس های پایانی هستند.

مهر النسا را در سکانسی از سریال بانوی

(مهر النسا را در سکانسی از سریال بانوی  عمارت مشاهده می  کنید که از  ترس٬ زیر  کاه پنهان شده است. حتما شما علتش را می دانید )

خانم  شبنم فرشاد جو اخیرا با انتشار  عکس زیر که در میدان هروی تهران گرفته شده است٬ از نقش آفرینی خود در فیلم  سینمایی پلاک ۶۵ به کارگردانی سارا غفوریان خبر داد.

اینستاگرام شبنم فرشاد جو

اینستاگردی با غزل شاکری: در نقش بهجت الملوک و همسر اول ارسلان

اینستاگردی با غزل شاکری

غزل شاکری٬ دیگر هنرپیشه سریال بانوی عمارت است که بیش  تر شاهد هنرنمایی ایشان در سریال شهرزاد استاد فتحی در شبکه خانگی بودیم و از زمستان ۹۷ نیز مهمان خانه های ایرانیان شده است. او بیش  از ۱۰۰ پست در اینستاگرامش به اشتراک گذاشته و بیش از ۷۵ هزار فالور دارد. بخشی از اینستانوشته های او به پشت صحنه  سریال بانوی  عمارت اشاره دارد. غزل شاکری را در صفحه باز اینستاگرامش در این نشانی دنبال کنید. استاد پرویز خان پرستویی یکی از فالورهای صفحه این هنریشه جوان سینما و تلویزیون است. بهجت الملوک  قجری را در زمان گریم  در  عکس بالا مشاهده می کنید.

سلفی آینه ای غزل شاکری

(غزل شاکری زیر این سلفی آینه ای می نویسد که به یادگار و بی صدا با کمی شیطنت به وقت بهجت الملوک شدن)

اینستاگرام حسام منظور: در نقش ارسلان میرزا قوانلو قاجار و شازده قجری

 

از  دیگر عوامل تولید سریال بانوی قجری٬ حسام  منظور  است. او بیش  از  ۵۰ هزار فالور در اینستاگرام دارد و شازده  ارسلان قصه ما٫ بیش از ۱۴۰ عکس در  اینستاگرام به اشتراک گذاشت. صفحه شازده ارسلان را در این نشانی دنبال کنید که تنها صفحه وی در اینستاگرام محسوب می شود.

اینستاگرام حسام منظور

(تصویری که حسام منظور از سکانس شکنجه شدنش توسط نظامیان قجری منتشر کرد)

پست شازده ارسلان در اینستاگرامش

(پستی که شازده ارسلان در اینستاگرامش  منتشر  کرد)

سکانس بانوی عمارت شبکه ۳

(تصویری از سکانس بانوی عمارت شبکه ۳ سیما که شازده  ارسلان را در عمارت  قجری نشان می دهد و در اینستاگرام حسام منظور بازتاب یافت)

اینستاگردی با علی رضا شجاع نوری: در نقش طبب الاطبا و پزشک

 

اینستاگردی با علی رضا شجاع نوری

علیرضا  شجاع نوری را باید یکی از پیشکسوت های سینما و تئاتر و تلویزیون دانست که از  قدیمی ترین چهره هایی  است که در این سریال نقش آفرینی دارد. علیرضا شجاع نوری در اینستاگرام فعالیت زیادی ندارد و حدود ۱۱  هزار دنبال کننده داشته و صفحه وی را در این نشانی دنبال کنید. او هنوز  عکسی در اینستاگرامش درباره این سریال  منتشر نکرده است.

اینستاگردی با صالح میرزا آقایی: در نقش جهان بخش میرزا و پسر عموی ارسلان

اینستاگردی با صالح میرزا آقایی

صالح میرزایی٬ دیگر هنرپیشه  سریال بانوی عمارت شبکه ۳ سیما است که با ۱۷۵  پست٬ بیش از  ۶۳۰۰ فالور در اینستاگرام دارد و البته فعالیت زیادی در این شبکه داشته  و بیش  از  ۱۲۰۰ صفحه را دنبال می کند.  ایشان را در این نشانی دنبال کنید.

قلیان کشی های صالح میرزا آقایی

(سکانسی از قلیان کشی های صالح میرزا آقایی در سریال بانوی عمارت شبکه ۳  سیما را مشاهده می کنید که در اینستاگرام ایشان بازتاب  پیدا کرده  است)

اینستاگردی با محسن چاوشی

اینستاگردی با محسن چاوشی

پر بیننده ترین صفحه اینستاگرام عوامل تولید سریال بانوی عمارت در اختیار محسن چاوشی است که در سال های اخیر توانسته با ترانه های مختلف٬ در فهرست پر طرفدار ترین خواننده های پاپ قرار بگیرد. محسن چاوشی بیش از ۱.۷  میلیون هوادار در اینستاگرام داشته و خیلی کم پست منتشر می کند. صفحه وی را در این نشانی دنبال کنید که تیتراژ سریال را نیز برای گوش دادن شما به اشتراک گذاشته است.

اینستاگردی با مینا وحید: در نقش جواهر و سر دسته  کلفت های عمارت شازده ارسلان

اینستاگردی با مینا وحید

از دیگر بازیگران این درام قجری می توان به  مینا وحید اشاره کرد که بیش از ۴۰ هزار  فالور در اینستاگرام دارد و صحنه هایی از نقش آفرینی وی در فیلم ها را به اشتراک گذاشته است. صفحه وی را در این نشانی دنبال کنید. او در نقش جواهر حضور دارد و آن طور که از کامنت های مخاطبان اینستاگرامش پیداست٬ بااستقبال آن ها مواجه شده  و بعضا با استوری ها و اینستانوشته هایی مثل عکس بالا٬ از آن ها تشکر می کند.

جواهر در بانوی عمارت

(جواهر در بانوی عمارت را مشاهده می  کنید که توسط یکی از  دوستانش٬ نقاشی  شده  است. پروین کسمایی٬ نقاش این اثر  است)

اینستاگردی با احسان جوانمرد: فیلم نامه نویس بانوی عمارت

اینستاگردی با احسان جوانمرد

فیلم نامه اثر را احسان جوانمرد نوشته است. او بخاطر استفاده  از یک ضرب المثل  درباره یکی از اقوام ایرانی در این سریال٬ عذرخواهی کرد. صفحه او خصوصی بوده و در این نشانی در دسترس است. او فیلم نامه نویس  است.

اینستاگرام علی حمید نژاد: عکاس  بانوی عمارت

علی حمید نژاد٬ عکاس سریال  بانوی عمارت است.  او بیش از  ۳  هزار فالور  دارد و اگر می خواهید تصاویر  پشت صحنه و سلفی های بازیگران در  این سریال را در لوکیشن های تهران و کاشان و قزوین تماشا کنید٬ حتما به  صفحه علی حمید نژاد مراجعه کنید.

علی حمید نژاد٬ عکاس سریال بانوی عمارت

اینستاگرام سولماز صدر الشرفی:  گریمور سریال بانوی عمارت

اینستاگرام سولماز صدر الشرفی

خانم صدرالشرفی٬ میکاپ آرتیست سریال بانوی عمارت بوده و حدود ۳۰ هزار فالور دارد.  او بیش  از ۷۰۰ پست به  اشترام گذاشته و مخاطبان زیادی از عاشقان گریم دارد.  صفحه وی را در این نشانی دنبال کنید که شما را با ویدیو هایی جالب از زمان گریم عوامل سریال  مهمان می کند. خانم  صدر الشرفی در  اینستا نوشته ای گفت:

امروز تولد بهترین پانى دنیاست،پانته آ پناهى ها از اون آدماییه که هر کى باهاش کار کنه لذت میبره از وجود پر از مهر و انرژیش،چه خوب که بودى و افسرالملوک بانوى عمارت شدى و از مهربانیت لذت بردیم و خوشحال که هستى،خوش به حال ما و سینماى ماکه تو را داریم…زادروزت هزاران بار مبارک عشق جانم،میدانى که دوستت دارم زیاد… پ.ن : افسرالملوک بانویى در عمارت ،مدیر، جدى، مقتدر و خیلی مهربان.

خانم صدرالشرفی٬ میکاپ آرتیست سریال بانوی عمارت

او در توضیح عکس های  بالا که به گریم فخر الزمان اشاره دارد می گوید:

پیش تولید این سریال هم کم از تولیدش براى دوستان و همکاران زحمت نداشته، مخصوصا آقاى حمیدنژاد عزیز کارگردان با تدبیر سریال بانوى عمارت و تهیه کننده سریال آقاى مجید مولایى عزیز سخت است انتخاب بازیگر براى نقش هایى که هنوز جان ندارند و فقط در کاغذ نوشته شده اند و بالاخره مریم مومن عزیز انتخاب شد براى نقش فخرى.

فخرى دختر جوانى ست باهوش و قوى که جسارت هایش را در طول سریال خواهید دید،وقتى نقشى قرار است شکل بگیرد و بازیگر جوان است و کم تجربه،کارگردان مانند فرزندش نقش را در بازیگر میپروراند، حالا که نقش ها به جعبه ى جادویى خانه ها آمدند چه لذتى دارد تماشاى فرزندى که پرورش یافته…خدا قوت به آقاى عزیزاله حمید نژاد عزیز کارگردانى دوست داشتنى و حرفه اى و خوشحالم براى مریم جان مومن که خوش شانس بود و قرعه به نامش افتاد و تلاش کرد، برایش آرزوى موفقیت دارم.

فخرى دختر جوانى ست باهوش و قوى

سولماز خانم  زیر این ۲ عکس هم نوشت:

روزهایی که گذشت …تست گریم اندیشه جان فولادوند عزیزم بازیگر خوش انرژى ،مهربان و دوست داشتنى همراه با طراحى گریم استاد خوب و مهربان و پر از ایده و فکر که هربار از او بیشتر مى آموزم ،استاد بى نظیر ،اسطوره ى ایده و خوش ذوق …ممنونم از هر دوى شما عزیزان.

اینستاگرام پریسا امیریان

اینستاگرام پریسا امیریان

پریسا امیریان از دیگر عوامل  تولیداین سریال است. این هنرپیشه جوان را در اینستاگرامش به  این نشانی دنبال کنید.

اینستاگرام آدرین عسگری

اینستاگرام آدرین عسگری

صفحه او را در این نشانی دنبال  کنید.

اینستاگرام مجید مولایی:  تهیه کننده سریال بانوی عمارت

اینستاگرام مجید مولایی

تهیه کننده این سریال هم در  این نشانی در دسترس است.

اینستاگرام اندیشه فولادوند: در نقش طلا و خواهر ناتنی شازده ارسلان

اینستاگرام اندیشه فولادوند

از  دیگر هنرپیشه های مطرح سریال بانوی عمارت می توان به اندیشه  فولادوند اشاره کرد که بیش از  ۱۶۲ هزار فالور در اینستاگرام دارد.

اینستاگرام نیما ایمانی

اینستاگرام نیما ایمانی

نیما ایمانی از عوامل تولید این سریال  است. صفحه اینستاگرامش در این نشانی در دسترس  است.

اینستاگرام حمید رضا رنجبران: دستیار اول فیلمبردار

اینستاگرام حمید رضا رنجبران

حمید رضا رنجبران هم از دیگر  عوامل تولید سریال  بانوی عمارت  است. تصاویری  که او از  زمان ضبط سریال  گرفته  است را در اینستاگرامش دنبال کنید. صفحه علی رنجبران نیز در این نشانی در دسترس است.

اینستاگرام صادق مشهدی: دستیار گریم

اینستاگرام صادق مشهدی

صادق مشهدی نیز  از عوامل تولید این سریال دوست داشتنی است. اینستاگرامش در این نشانی در دسترس است. او درباره عکس بالا نوشت: پشت  صحنه رتوش گریم جناب آقای حسام‌ منظور در نقش (شازده)در سریال بانوی عمارت به کارگردانی عزیزالله حمید نژاد.

اینستاگرام پاوان افسر: در نقش پروین و همسر میرزا اسد

اینستاگرام پاوان افسر

از دیگر عوامل تولید سریال بانوی عمارت می توان به پاوان افسر اشاره کرد. او بیش از ۱۰ هزار فالور در اینستاگرام دارد.

  • اینستاگرام مریم مومن: در نقش فخر الزمان و همسر دوم ارسلان

اینستاگرام مریم مومن

محبوب ترین شخصیت سریال ها معمولا بازیگر نقش اول زن و مرد است. بازیگر نقش اول سریال بانوی  عمارت٬ مریم مومن است که در نقش فخر الزمان  بازی کرد.  اینستاگرام فخر  الزمان در این نشانی در دسترس است.

برای آشنایی با متن و حاشیه این سریال به خصوص در زمان اتمام آن٫ به اینستاگرام عوامل معرفی شده در این گفتار مراجعه کرده و اطلاعات بیش تری از روند ساخت و تولید آن بدست آورید.

نظر شما درباره سریال بانوی عمارت چیست؟

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=13635

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .