22

همه چیز درباره سریال حرفه ای با بازی زانیار و سیروان خسروی

  • کد خبر : 280236
  • 16 فروردین 1400 - 8:01
همه چیز درباره سریال حرفه ای با بازی زانیار و سیروان خسروی
سریال حرفه ای به کارگردانی مصطفی تقی زاده، جدیدترین محصول شبکه نمایش خانگی (نماوا) است که فیلمبرداری آن در بهار 1400 شمسی آغاز شده است.

سریال حرفه ای به کارگردانی مصطفی تقی زاده، جدیدترین محصول شبکه نمایش خانگی (نماوا) است که فیلمبرداری آن در بهار ۱۴۰۰ شمسی آغاز شده است. نماوا پس از اکران قورباغه، گیسو و همرفیق، اکنون منتظر پایان فیلمبرداری سریال حرفه ای است که در آن، شماری از سلبریتی های سینما و موسیقی پاپ، نقش آفرینی کرده اند.

حتما بخوانید : تراژدی افزایش تعرفه فیلیمو و نماوا و نقش نهادهای نظارتی

سریال حرفه ای، نخستین تجربه بازیگری سیروان خسروی است. مزدک میرعابدینی، مرتضی تقی زاده و اسما رمضانی، المیرا دهقانی، سارا بهرامی، ماهور الوند، زانیار خسروی و علی مصفا از جمله هنرپیشه های این سریال هستند. تهیه کنندگی سریال حرفه ای را سعید خانی بر عهده داشته است.

قرار است پخش سریال حرفه ای از VOD نماوا که این روزها رقیب فیلم نت و فیلیمو است، از تابستان ۱۴۰۰ شمسی آغاز شود.

این برای نخستین بار است که زانیار و سیروان خسروی در یک سریال با یکدیگر هم بازی شده اند. روند ورود ستاره های موسیقی پاپ به عرصه فیلم و سینما و سریال های تلویزیونی و شبکه نمایش خانگی، از اواخر دهه هفتاد شمسی آغاز شده و همچنان باقدرت ادامه دارد. رضا یزدانی، خواننده مطرح پاپ کشورمان، بازیگر نقش اصلی فیلم های سینمایی به کارگردانی مسعود کیمیایی است که مثل فرزاد فرزین، سابقه بازیگری دارد.

حتما بخوانید: همه چیز درباره سریال های رمضان ۱۴۰۰ رسانه ملی

حضور زانیار و سیروان خسروی و بهنام بانی در سریال ها، نویدگر حضور ادامه دار ستارگان موسیقی پاپ در عرصه فیلم و سریال سازی در ایران عصر ۱۴۰۰ شمسی است. به هر حال، ستارگان موسیقی پاپ، مخاطبان بسیاری در سراسر کشور دارند و قدرت فالوئرهای آن ها در اینستاگرام نیز سبب می شود تا شمار کثیری از دنبال کننده های آن ها، مشتاق تماشای نقش آفرینی ستارگان استیج های طوفانی، در سکانس هایی از فیلم و سریال ها باشند.

موضوعی که در غرب نیز ، مسبوق به سابقه است و لیدی گاگا و جنیفرلوپز، از صحنه موسیقی به عرصه فیلم و سریال آمدند.

حتما بخوانید: داستان، بازیگران و عکس های سریال احضار : وحشت در قاب تلویزیون

علی مصفا ، همسر لیلا حاتمی، علاوه بر بازی در حرفه ای در نماوا، در سریال میدان سرخ نیز در کنار مهتاب کرامتی و دیگران حضور خواهد داشت. علی مصفا که در سال ۱۴۰۰ شاهد نقش آفرینی او در فیلم ها و سریال های مختلف هستیم، صفحه اینستاگرام ندارد.

سیروان خسروی بازیگر نقش اصلی در سریال حرفه ای است و بیش از ۲ میلیون دنبال کننده دارد. بسیاری از فالوئرهای وی و جامعه موسیقی کشور  منتظر است تا شاهد نخستین گریم سیروان و زانیار خسروی در سریال حرفه ای باشند که قرار است از اوایل مرداد ۱۴۰۰ روی نماوا برود.

از اینستانوشته های سیروان خسروی

(از اینستانوشته های سیروان خسروی)

صفحه رسمی اینستاگرام سریال حرفه ای نیز از پوستر این سریال رونمایی کرد که تصویری از زانیار خسروی در آن دیده می شود. اینستاگرام رسمی سریال حرفه ای که می توان تصاویری از پشت صحنه سریال حرفه ای و هم چنین گریم سلبریتی های سریال و متن و حاشیه آن را دید در نشانی: @professional.series.2021 قرار دارد.

اینستاگرام رسمی  سریال حرفه ای

(اینستاگرام رسمی  سریال حرفه ای)

زانیار خسروی دیگر فعال موسیقی پاپ کشورمان، نخستین تجربه حضور در یک سریال را پیش رو دارد و ۱ میلیون دنبال کننده در اینستاگرامش دارد. زانیار در تبلیغات سان استار دیده می شد.

T 4

سارا بهرامی هنرپیشه سینما که سابقه دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن از جشنواره فیلم فجر را نیز در کارنامه دارد، از  بازیگران اصلی سریال حرفه ای است و هم بازی زانیا و سیروان شده است. عاشق اسب سواری است و از دوستان خواهران شریفی نیا محسوب می شود.

اسب سواری های بهاره سارا بهرامی

(اسب سواری های بهاره سارا بهرامی)

حتما بخوانید: مدگردی با شهرزاد کمال زاده : بازیگر نقش سادیا در گاندو ۲

سلفی ماهور الوند از یک اتاق گریم در اینستاگرام بهاری وی، خبر از اتفاق جدید می دهد. ماهور الوند که یکی از بازیگران اصلی سریال حرفه ای نماوا است، در اینستاگرامش با انتشار این سلفی نوشت: سالی که نکوست، از بهارش پیداست.

ماهور الوند دختر سیروس الوند و زهرا جناب و برادر زاده خشایار الوند است

ماهور الوند دختر سیروس الوند و زهرا جناب و برادر زاده خشایار الوند است و در رشته تئاتر تحصیل کرده است و متولد ۲۲ تیر سال ۱۳۷۳ در تهران است.

سعید خانی، تهیه کننده سریال حرفه ای، بزودی تصاویری از پشت صحنه سریال حرفه ای را در اینستاگرامش به اشتراک می گذارد. اینستاگرام تهیه کننده این سریال در نشانی: https://www.instagram.com/saeedkhani61/?hl=en در دسترس است. ایشان مدیرعامل خانه فیلم نیز محسوب می شود.

روایت تهیه کننده سریال از استارت فیلمبرداری این مجموعه تلویزیونی نماوا

(روایت تهیه کننده سریال از استارت فیلمبرداری این مجموعه تلویزیونی نماوا)

درباره سریال حرفه ای در همین گفتار، اطلاعات تکمیلی ارائه خواهد شد. با افزایش هزینه های تولید و دستمزد بازیگران، تولید یک سریال در شبکه نمایش خانگی، هزینه های زیادی را فرا روی تهیه کننده قرار می دهد. لوکیشن های سریال حرفه ای ، آن طور که گفته شده، پر شمار است و به نظر می رسد این سریال، یکی از سریال های پر هزینه در نماوا باشد. مرضیه بامداد ماسوله، طراحی لباس های این سریال را بر عهده داشته است.

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=280236

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. چون اولین بازیگری سیروان هست صد درصد میترکونه
    و من هم فقط تو کار موسیقایی بی نهایت و برای همیشه و تا ابد طرفدار اقا سیروان هستم

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .