18

داستان ، بازیگران و عکس های سریال میدان سرخ

  • کد خبر : 280257
  • 17 فروردین 1400 - 8:47
داستان ، بازیگران و عکس های سریال میدان سرخ
سریال میدان سرخ جدید ترین برنامه سریال شبکه های نمایش خانگی در بهار 1400 است.

سریال میدان سرخ (RED SQUARE) جدید ترین برنامه سریال شبکه های نمایش خانگی در بهار ۱۴۰۰ شمسی است. نخستین سریالی است که توسط ابراهیم ابراهیمیان کارگردانی شده و جواد نوروزبیگی نیز تهیه کنندگی آن را بر عهده داشته است. سریال میدان سرخ توسط سارا سلطانی و علی مسعودی نیا نگارش شده و سعید صفر پور نیز به عنوان مجری طرح معرفی شده است. این سریال قرار است در  فیلیمو مهمان بهار ۱۴۰۰ ایرانیان باشد. شماری از سلبریتی های سینما و تلویزیون ایران در آن نقش آفرینی می کنند.

سریال میدان سرخ خیلیها را به یاد میدان سرخ معروف شهر  مسکو روسیه می اندازد. ژانری متفاوت از انچه تا کنون در فیلیمو دیده بودیم دارد و ستاره های آن می تواند شمار زیادی از عاشقان سریال های VOD را با خود همراه کند. در این گزارش عصرشهروند، نگاهی داریم به قصه و بازیگران و اینستاگرام عوامل سریال میدان سرخ .

با ما همراه باشید.

حتما بخوانید: درباره سریال جدید رامبد جوان

کارگردان سریال میدان سرخ

کارگردان سریال میدان سرخ

ابراهیم ابراهیمیان پیش از ساخت سریال میدان سرخ  برای فیلیمو، فیلم های ارسال آگهی تسلیت برای روزنامه و عادت نمیکنیم و پیلوت و دابلند را ساخته بود و این نخستین تجربه سریال سازی وی به شمار می آید و محک جدی برای او که در یک کار پر هزینه  و پر ستاره، نقش آفرینی  کرده است.

سریال میدان سرخ در واقع یک اکشن جنایی است. در زمان تنظیم این گزارش، جزییات بیش تری درباره موضوع و حواشی این سریال رسانه ای نشده است.

از ابراهیم ابراهمیان به عنوان کارگردان سریال میدان سرخ در بهار و تابستان ۱۴۰۰ بسیار خواهیم شنید. او متولد ۲۷ بهمن سال شصت در شهر طاد اصفهان است.  رشته کارگردانی خوانده و در سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر، فیلم عادت نمی کنیم او در ۳ رشته، کاندید سیمرغ بلورین شد.

اینستانوشته بهمن ۹۹ ابراهیم ابراهمیان کارگردان سریال میدان

(اینستانوشته بهمن ۹۹ ابراهیم ابراهمیان کارگردان سریال میدان سرخ که او را در حال  سیگار کشیدن در پشت صحنه سریال نشان می  دهد)

استوری های اینستاگرام ابراهیم ابراهیمیان که وی را در پشت صحنه سریال میدان سرخ

(از استوری های اینستاگرام ابراهیم ابراهیمیان که وی را در پشت صحنه سریال میدان سرخ نشان می دهد)

و فتاح ذی نوذی، عکاس سریال میدان سرخ

(عکس بالا، مربوط به ششم اسفند ۹۹ است و فتاح ذی نوذی، عکاس سریال میدان سرخ مشغول تصویربرداری است)

درباره تهیه کننده سریال میدان سرخ

جواد نوروزبیگی به عنوان تهیه کننده سریال میدان سرخ، متولد فروردین چهل و پنج در تهران است و شماری از سریال ها و فیلم های پر فروش سینما در سال های اخیر توسط وی تهیه شده است. فیلم جنجالی بی همه چیز به کارگردانی محسن قرایی که سر و صدای زیادی در جشنواره فیلم فجر ۹۹ راه انداخت، توسط وی تهیه شده است.

فیلم های خون شد مسعود کیمیایی، کشتارگاه، سراسر شب، رحمان ۱۴۰۰، زهرمار، مارموز و سلام بمبئی از جمله آثار پر فروشی است که تهیه کننده آن ها جواد نوروزبیگی بود. به نظر می رسد میدان سرخ نیز با سابقه تهیه کنندگی جواد نوروزبیگی، بتواند اثری پر مخاطب و پر فروش شود.

این بار جواد نوروزبیگی در سریالی با ژانر  اکشن-جنایی، سرمایه گذاری کرده است. ژانری کم تر شناخته شده در شبکه نمایش خانگی و به نظر می رسد تجربه جالبی باشد. اگر چه سینما و تلویزیون ایران هنوز با استانداردهای ساخته مجموعه های اکشن-جنایی فاصله دارد.

در این سریال، شاهد تیراندازی ها، دیالوگ ها مفهومی و تند و آتشین از سوی کاراکترهای داستان هستیم و تعقیب و گریزها و عینک های دودی ودستکش های چرمی مشکی رنگ و پالتو های بلند، عناصر خلق فضایی رمانتیک نیست و باید منتظر اتفاقات غیرمنتظر باشیم. موضوعی که در کشش داستان می تواند برای مخاطبین، جذاب باشد.

حتما بخوانید: مدگردی با سوگل طهماسبی :بازیگر نقش عطیه در سریال گاندو ۲

بازیگران سریال میدان سرخ

در سریال میدان سرخ، شاهد نقش آفرینی علی مصفا هستیم که با پیراهن و کراوات تیره رنگ، نقش فردی میانسال را بازی می کند و در سکانس هایی از این  سریال، اسلحه به دست است. علی مصفا در سریال میدان سرخ فیلیمو در نقش تورج مبینی حضور دارد.

علی مصفا در سریال میدان سرخ هم تقریبا همان تیپ های همیشگی و تکراری را دارد. اینستاگرام ندارد و متولد ۱۱ آذر ۱۳۴۵ در تهران و همسر لیلا حاتمی، دختر مرحوم علی حاتمی محسوب می شود. دختری به نام عسل دارد و در سال های اخیر در فیلم ها و سریال های بسیاری نقش آفرینی کرده است. فیلم آهو و جهان با من به رقص از جدید ترین آثار این بازیگر سریال میدان سرخ است.

علاوه بر علی مصفا، شاهد حضور ستاره هایی چون: حمید فرخ نژاد، مهتاب کرامتی، بهرام افشاری، امیر حسین آرمان، آرمین رحیمیان، بهدخت ولیان هستیم.

حمید فرخ نژاد که با اینستانوشته های جنجالی درباره دلار و زندگی  فرزاندنش در خارج از کشور، یکی از سلبریتی  های جنجالی اینستاگرام در سال های اخیر بود، بعد از چند سال دوری از شبکه نمایش خانگی، با میدان سرخ برگشته و در کنار جوان ترهایی چون امیر حسین آرمان قرار گرفته است.

امیر حسین آرمان بازیگر و ابراهیم ابراهیمیان کارگردان سریال میدان سرخ

(امیر حسین آرمان بازیگر و ابراهیم ابراهیمیان کارگردان سریال میدان سرخ در پشت صحنه سریال)

امیرحسین آرمان پس از نقش آفرینی در سریال های ممنوعه و مانکن که در ژانر عاشقانه ساخته شده بود، به یکی از کاراکترهای معروف سریال سازی در VOD ها تبدیل شده و توانست قراردادهای خوبی با برخی شرکت ها منعقد کند که ردپای آن را در تبلیغ او برای یکی از برندهای کت و شلوار سازی در تلویزیون در نیمه دوم سال ۹۹ شاهد بودیم.

امیرحسین آرمان که یکی از نقش های اصلی این مجموعه شبکه نمایش خانگی را بر عهده دارد، متولد تهران است و ۲ میلیون دنبال کننده دارد. بازیگر نقش ساعد در سریال میدان سرخ است. یکی از دیالوگ هایش در سریال این است: آزادی ینی بتونی اشتباه بزرگ کنی.. .

امیر حسین آرمان در نقش ساعد

(امیر حسین آرمان در نقش ساعد)

بهرام افشاری متولد خرداد شصت و شش در همدان است و او را با نقش بهتاش فریبا در سریال پایتخت می شناسیم. بیش از ۳٫۶ میلیون دنبال کننده در اینستاگرام دارد.

تصویری از حضور بهتاش فریبا در سریال پایتخت ۶

(تصویری از حضور بهتاش فریبا در سریال پایتخت ۶)

حتما بخوانید: کلکسیون های مانتو بهاره ۱۴۰۰

حمید فرخ نژاد از بازیگران سریال میدان سرخ، متولد سال ۴۵ در شهر آبادان است. ۲ میلیون دنبال کننده در اینستاگرام  داشته و متن و حاشیه های سریال میدان سرخ به خصوص عکس های پشت صحنه سریال میدان سرخ را می توان در اینستاگرام وی مشاهده کرد.

حمید فرخ نژاد و امیرحسین آرمان را در ۱۳ فروردین ۱۴۰۰

(حمید فرخ نژاد و امیرحسین آرمان را در ۱۳ فروردین ۱۴۰۰ شمسی در پشت صحنه سریال میدان سرخ مشاهده می کنید)

از دیگران هنرپیشه های سریال میدان سرخ، مهتاب کرامتی است. بازیگر ۵۰ ساله خوش استایل سینمای ایران که تا کنون در آثار درخشانی نقش آفرینی  کرده است. مهتاب کرامتی ۲ میلیون دنبال کننده در اینستاگرام دارد و در مقام تهیه کننده نیز حضور دارد. مهتاب کرامتی در نقش اعلا در سریال میدان سرخ نقش آفرینی کرده است که به نظر می رسد از کاراکترهای اصلی این مجموعه شبکه نمایش خانگی در نیمه نخست سال ۱۴۰۰ شمسی باشد.

تصویری از اینستانوشته مهتاب کرامتی و گریم وی در سریال میدان سرخ

(تصویری از اینستانوشته مهتاب کرامتی و گریم وی در سریال میدان سرخ)

آرمین رحیمیان در نقش ابی و بهدخت ولیان در نقش افرا نیز در سریال میدان سرخ حضور دارند.

گریم آرمین رحیمیان و بهدخت ولیان در سریال میدان سرخ

(گریم آرمین رحیمیان و بهدخت ولیان در سریال میدان سرخ)

مسعود کرامتی نیز در نقش کاویان و امید روحانی نیز در نقش دکتر فیض در سریال میدان سرخ نقش آفرینی کرده است.

مسعود کرامتی در میدان سرخ

(مسعود کرامتی در میدان سرخ)

امید روحانی در میدان سرخ

(امید روحانی در میدان سرخ)

بهدخت ولیان که در نقش افرا در سریال میدان سرخ دیده می شود، متولد دهه شصت است و از هنرپیشه های جوان سینما و تلویزیون کشورمان به شمار می رود. اینستاگرامش زیر ۱۰ هزار فالوئر داشته و به نظر می رسد با پخش این سریال شاهد افزایش دنبال کننده های افرا خانم سریال میدان سرخ باشیم. اینستاگرام بهدخت ولیان در نشانی: https://www.instagram.com/behdokhtvalian/ قرار دارد.

اینستانوشته ای از بهدخت ولیان

(اینستانوشته ای از بهدخت ولیان)

در یکی از سکانس های سریال میدان سرخ، افرا می گوید: من به اندازه کافی، مرده داشتم در زندگیم، تو یکی زنده بمون برام.

صفحه اینستاگرام رسمی سریال میدان سرخ

برای اطلاع از متن و حاشیه ساخت سریال میدان سرخ و تصاویر پشت صحنه سریال میدان سرخ و هم چنین بررسی نظرات بینندگان سریال در بهار و تابستان ۱۴۰۰ شمسی، می توانید به صفحه اینستاگرام رسمی میدان سرخ در نشانی: https://www.instagram.com/redsquare.series/ مراجعه کنید.

حتما بخوانید: انتقاد از افزایش حق اشتراک فیلیمو

مخاطب گرامی

اگر مخاطب این مجموعه تلویزیونی در نیمه نخست سال ۱۴۰۰ بودید، نظرات و دیدگاه های خود را درباره هنرپیشه ها، شخصیت پردازی ها، روایت قصه و هم چنین میزان جذابیت داستان، از طریق بخش کامنت، به اشتراک بگذارید.

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=280257

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .