0

سنگ بزرگ زاکانی و علامتهای نزدن!

  • کد خبر : 300241
  • 02 اردیبهشت 1403 - 12:42
سنگ بزرگ زاکانی و علامتهای نزدن!
درحالی که پیش از این شهرداری تهران به دنبال ساخت مسکن در تهران بود و موضوع قرارداد ساخت مسکن با چینی ها را مطرح کرده بود حالا رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: در حوزه مسکن ما می‌توانیم هماهنگی‌ها را برای ارائه زمین انجام دهیم و کمک‌های ما به این شکل است؛ کار اصلی با وزارت مسکن است!

به گزارش عصرشهروند، ” در تهران با عقب افتادگی‌های بسیاری روبه‌رو هستیم، این عقب ماندگی باعث آزار شهروندان شده‌است و مدیریت شهری نیز وظیفه دارد در جهت رضایت مردم وضعیت فعلی را بهبود بخشد. تهران امروز از ترافیک بدمسکنی و بی مسکنی، وضعیت نامناسب معابر و …. رنج می‌برد. ” این سخنان علیرضا زاکانی شهرداری است که می خواهد همه کار انجام دهد و وعده هر کاری را می دهد!

از ساخت مسکن گرفته تا جمع آوری معتادان متجاهر اما همه وعده از مرحله حرف بیشتر نمی شود و اما توجیح و عقب نشینی توسط دیگران صورت می پذیرد نه زاکانی ! از وعده ساخت مسکن توسط چینی ها که بعدها با کلی حرف و حدیث و حاشیه توسط صارمی ، معاون شهرسازی اش منتفی شد ( عقب نشینی از ساخت مسکن چینی در تهران ) در حالی که ابتدا مدیران شهرداری تهران از ساخت مسکن توسط چینی ها خبر می دادند اما بعدتر معاون شهرسازی شهرداری تهران گفت: حضور چینی‌ها در بحث مسکن فقط در بعد سرمایه‌گذاری خواهد بود.

این اشنهای مدیریت شهری برای ساخت مسکن تا جایی پیش رفت که منتج به ایجاد قرارگاهی با عنوان قرارگاه مسکن شد. در حالی که ساخت مسکن اصولا جزء وظایف شهرداری تهران نیست. ناصر امانی عضو شوراى شهر تهران خطاب به شهردار تهران در یکی از جلسات شورای شهر خطاب به علیرزا زاکانی  گفته بود : اینکه در توسعه ناوگان درجا زده‌ایم این است که برای شهرداری تهران اولویت نداشته است. بررسی کنید ببینید چندبار جلسه برای قرارگاه مسکن و اجتماعی گذاشته شده و چندبار جلسه برای قرارگاه حمل و نقل؟ در حالی که قرارگاه مسکن و اجتماعی وظیفه ما نیست و قرارگاه حمل و نقل صدردصد وظیفه ما و درد و مشکل مردم است. ( انتقاد شدید ناصر امانی از عملکرد شهردار تهران )

حالا مهدی چمران ، رئیس شورای شهر تهران که دفاع تمام قد وی از اقدامات علیرضا زاکانی زبان زد است در حاشیه دویست و بیست و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ما در بخش مسکن برنامه خاصی نداریم و این اقدام با وزارت مسکن و شهرسازی است، یادآور شد: ما می‌توانیم هماهنگی‌ها را برای ارائه زمین انجام دهیم و کمک‌های ما به این شکل است و کار اصلی با وزارت مسکن است. (در حوزه مسکن کار اصلی با وزارت مسکن است)

با این سخنان مهدی چمران می توان اینطور نتیجه گرفت که سنگ بزرگ خانه دار کردن مردم تهران و وعده های ساخت مسکن ارزان  به هدف نخواهد خورد!

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=300241

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .