18
حجت الاسلام نوروزی در گفتگو با عصر شهروند مطرح کرد؛

سوال از رئیس جمهور برای شفاف سازی میزان و نحوه مصرف درآمد جرائم کرونایی

  • کد خبر : 278959
  • 02 فروردین 1400 - 7:47
سوال از رئیس جمهور برای شفاف سازی میزان و نحوه مصرف درآمد جرائم کرونایی
سخنگوی کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت، وزارت راه و شهرسازی و همچنین شورای شهر و شهرداری تهران از جرائم کرونایی و عوارض جاده ای درآمد زیادی داشتند، افزود: اینجانب از رئیس جمهور و وزیر راه در مجلس در این زمینه سوال خواهم کرد تا میزان و نحوه این درآمدها شفاف سازی شود.

حجت الاسلام حسنعلی نوروزی نماینده رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار عصر شهروند با اشاره به جرائم خودروها توسط پلیس بابت کرونا و ضرورت شفاف سازی و اعلام میزان و محل مصرف این درآمد گفت: پلیس با دستور دولت و ستاد مقابله با کرونا در ایام کرونا هم برای تردد شبانه و هم برای تردد بین شهری و استانها خودروها را جریمه کرد.

وی با بیان اینکه میزان و حجم این درآمد در لایحه بودجه سال گذشته و همچنین سال جاری پیش بینی نشده و طبیعتا محل هزینه و مصرف آن هم مشخص نشد، تصریح کرد: انتظار است تا دولت نسبت به شفاف سازی میزان این درآمد و همچنین محل مصرف هزینه آن اقدام کند تا مردم بدانند این جرائم چقدر بوده و در کجا هزینه شده است.

سخنگوی کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه بخشی از این جرائم در سطح شهر تهران به شهرداری تهران اختصاص می یابد، تصریح کرد: شورای شهر و شهرداری تهران باید شفاف به مردم اعلام کنند که از اسفند سال ۹۸ که کرونا در کشور شیوع یافت تا به امروز چقدر از این جرائم به حساب شهرداری تهران واریز شده است.

حجت الاسلام نوروزی با بیان اینکه دولت همچنین درآمد زیادی از عوارض خودروها بخصوص از عوارض تردد خودروها در اتوبانهای بین شهری دارد، تصریح کرد: در همین زمینه هم باید شفاف سازی صورت گیرد.

وی با بیان اینکه هم رئیس جمهور و هم وزیر مسکن و شهرسازی باید در این زمینه به مجلس و مردم پاسخگو باشند، افزود: اینجانب بعد از تعطیلات نوروزی قطعا پیگیر این حجم زیاد درآمد دولت از جرائم کرونایی و عوارض خودروها خواهم بود و از رئیس جمهور و همچنین وزیر راه و شهرسازی در مجلس سوال می کنم تا شفاف سازی صورت گیرد.

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=278959

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .