4

سیمرغ «نگاه نو» فیلم فجر به داروغه‌زاده تحویل داده شد

  • کد خبر : 213840
  • 26 بهمن 1398 - 14:58
سیمرغ «نگاه نو» فیلم فجر به داروغه‌زاده تحویل داده شد

داوران بخش «نگاه نو» جشنواره فیلم فجر جایزه بهترین فیلم این بخش را به دبیر جشنواره اهدا کردند.

به گزارش عصر شهروند، هیات داوران بخش «نگاه نو» سی‌وهشتمین جشنواره فیلم فجر برای جایزه بخش «نگاه نو» که سعید ملکان برای فیلم «روز صفر» برنده آن شده بود ولی در مراسم پایانی جشنواره حاضر نشد، تصمیم‌گیری کرده است.

در این یادداشت آمده است:

«هیات داوران بخش «نگاه نو» جشنواره فیلم فجر، با انگیزه عبور سریع‌تر از حواشی تلخ و شیرین مراسم اختتامیه سی‌وهشتمین دوره از این جشنواره، به اتفاق آرا تصمیم گرفت سیمرغ بلورینِ بهترین فیلم اول جشنواره را به دبیر جشنواره، آقای دکتر ابراهیم داروغه‌زاده، تحویل دهد و صرفا توصیه کند که این جایزه ارزشمند، بعد از عذرخواهی رسمی جناب آقای سعید ملکان، به‌خاطر رفتار غیرحرفه‌ای‌شان با جشنواره فیلم فجر – که عملا زمینه نمایش توانایی‌های کلیه عوامل فیلم «روز صفر»‌ و معرفی شخص او به عنوان یک کارگردان جدید را فراهم ساخت – به ایشان اهدا شود.

‎خبر دریافت این سیمرغ توسط سعید ملکان، برای ما حاکی از تحقق این عذرخواهی خواهد بود؛ و ماندن آن در بایگانی جشنواره، راوی این واقعیت تلخ که موفقیت‌های بزرگ و زودرس، می‌تواند هر هنرمند تازه‌نفسی را در همان ابتدای راه، به سرابِ مقصد برساند.

‎فرشته طائرپور، مصطفی رزاق کریمی، مهدی جعفری، هادی مقدم‌دوست و روح‌الله حجازی»

ایسنا

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=213840

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .