2

شرایط ترخیص خودروهای توقیفی

  • کد خبر : 299833
  • 06 اسفند 1402 - 21:55
شرایط ترخیص خودروهای توقیفی
معاون اجرایی پلیس راهور از طرح ترخیص فوق العاده وسایل نقلیه توقیفی به مناسبت عید بزرگ نیمه شعبان خبرداد.

به گزارش عصرشهروند، سردار حسین رمضانی ضمن تبریک میلاد باسعادت حضرت مهدی (عج) گفت: طبق تدبیر فرمانده محترم کل انتظامی سردار رادان و همچنین ریاست محترم پلیس راهور فراجا سردار حسینی مقرر شد وسایل نقلیه‌ای که فقط در چهارچوب مقررات پلیسی توقیف فیزیکی شده‌اند و در پارکینگ هستند به مناسبت جشن نیمه شعبان و میلاد منجی عالم بشریت به صورت سریع و آسان ترخیص شوند.

وی در ادامه در پاسخ به این سوالی مبنی بر اینکه آیا طرح مذکور شامل مسائل مرتبط با حوزه عفاف و حجاب هم می‌شود یا خیر؟ گفت: بله در حوزه عفاف و حجاب هم هست و شامل خودروهایی می‌شود که تا روز جمعه چهارم اسفند ماه در پارکینگ توقیف شده‌اند.

سردار رمضانی تاکید کرد: خودروهایی که دارای شکایت قضائی و پرونده مفتوح در سیستم قضائی هستند، شامل این طرح نمی‌شوند و باید مراحل قانونی خودشان را سپری کنند.

وی در خصوص فرآیند اقدام به ترخیص وسایل نقلیه توقیفی بیان داشت: هم‌وطنان عزیز و مالکان وسایل نقلیه شامل خودرو و موتورسیکلت می‌توانند با مراجعه به اپلیکیشن پلیس من در بخش پلیس راهور نسبت به ترخیص وسیله نقلیه خودشان اقدام یا به دفاتر پلیس ۱۰+ مراجعه کنند.

معاون اجرایی پلیس راهور فراجا افزود: دفاتر پلیس ۱۰+ هم امروز فعال هستند و هم فردا نیمه شعبان ما دفاتر منتخبی را در سراسر کشور فعال داریم که هموطنان عزیز می‌توانند لیست دفاتر منتخب را از طریق درگاه اینترنتی epolice.ir ملاحظه و دفاتر فعال را شناسایی و با مراجعه به نزدیک‌ترین آدرس ، نسبت به ترخیص وسیله نقلیه خود اقدام کنند.

سردار رمضانی از فعالیت مراکز ستاد ترخیص پلیس راهور در روز نیمه شعبان خبر داد و خاطرنشان کرد: فردا در روز نیمه شعبان همه همکاران عزیز ما در مراکز ستاد ترخیص پلیس راهور در سراسر کشور از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۴ بعد از ظهر فعال خواهند بود که بتوانند در حوزه ترخیص وسایل نقلیه به مناسبت این عید بزرگ در خدمت مردم عزیز، مهربان و بزرگ جمهوری اسلامی ایران باشند. منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=299833

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .