10

شرایط تهیه بلیط تخفیف دار متروی تهران

  • کد خبر : 297706
  • 09 مرداد 1402 - 11:56
شرایط تهیه بلیط تخفیف دار متروی تهران
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه از مهیاکردن زیر ساخت‌های لازم برای صدور کارت بلیت اقشار خاص در مترو تهران خبر داد.

به گزارش عصرشهروند، مسعود درستی با بیان اینکه طولانی‌شدن زمان انتظار افراد برای دریافت کارت بلیت موجب ایجاد نارضایتی در بین شهروندان شده است گفت: صدور این کارت‌ها تا پیش از این توسط پیمانکار فروش بلیت انجام می‌شد که به منظور تسریع در روند صدور و افزایش رفاه حال اقشار خاص، ضمن هماهنگی با کمیته هماهنگی و نظارت بلیت الکترونیک شهر تهران، تصمیم گرفته شد تا این کار در شرکت بهره‌برداری مترو تهران انجام شود.

وی تصریح کرد: با مهیاکردن شرایط سخت‌افزاری از روز شنبه صدور کارت بلیت اقشار خاص را آغاز کردیم. مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه خاطرنشان کرد: سعی خواهیم کرد دراسرع‌وقت نسبت به اطلاع‌رسانی و تحویل کارت بلیت‌ها اقدام کنیم.

همچنین؛ مبلغ اعتبار کارت بلیت‌های تخفیف‌دار اقشار خاص ۳۰۰ هزار تومان است و شامل کارت بلیت سالمندان (کارت بلیت منزلت)، دانشجویان، دانش‌آموزان و سایر اقشار خاص شامل ایثارگران و خانواده آنها، معلولان، افراد تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی شهر تهران می‌شود. منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=297706

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .