13

شرط لازم برای تدریس معلمان بازنشسته

  • کد خبر : 297772
  • 14 مرداد 1402 - 12:27
شرط لازم برای تدریس معلمان بازنشسته
وزیر آموزش و پرورش می‌گوید که هیچ شرطی برای ادامه همکاری معلمان بازنشسته وجود ندارد، در حالی که کسب رتبه ۳ به عنوان شریط ادامه همکاری آنها اعلام شده است.

به گزارش عصر شهروند در اخبار آموزش پرورش، رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش درباره اینکه آیا کسب رتبه ۳ شرط ادامه همکاری معلمان بازنشسته است، گفت: هنوز خیر. تلاش می‌کنیم معلمانی که در سن بازنشستگی هستند به همکاری خود برای تدریس ادامه دهند و به کسب رتبه ۳ نیازی نیست.

وی افزود: هر معلم بازنشسته‌ای که تمایل به ادامه همکاری داشته باشد و از عملکرد او رضایت وجود داشته باشد، می‌تواند به تدریس خود ادامه  دهد و شرطی هم وجود ندارد.

زمان انتشار نتایج آزمون آموزگاری اعلام شد | چند نفر در ارزیابی تکمیلی جذب می‌شوند؟ | به‌کارگیری معلمان بازنشسته به یک شرط
پیش از این سجاد صدیقی مدیر پروژه‌های استخدامی وزارت آموزش و پرورش در این رابطه گفته بود: سوال اساسی این است آیا هر معلم بازنشسته‌ای می‌تواند دعوت به همکاری شود یا اینکه داشتن برخی ملاک‌ها نیاز است. طبق مصوبه امسال شورای توسعه مدیریت سازمان اداری و استخدامی، برای ادامه همکاری معلمان بازنشسته کسب رتبه ۳ نیاز است.

وی افزوده بود: هم اکنون ملاک در اختیار برای بررسی معلمان بازنشسته، رتبه‌بندی است که صلاحیت حرفه‌ای آنها را سنجش می‌کند، اگر فردی با ۳۰ سال سابقه با تلاش و پیگیری توانسته رتبه قابل قبولی را احراز کند، شرایط دعوت به همکاری را دارد. البته برای بازنشستگان سال‌های قبلتر که مشمول رتبه بندی نبودند هنوز تصمیم گیری نشده است و احتمالاً ارزشیابی سال‌های گذشته آنها ملاک عمل باشد یا اینکه فرایندی را برای پالایش انتخاب کنند. منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=297772

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .