46

بهترین مراکز خرید شرق تهران از دریای نور تا تیراژه ۲

  • کد خبر : 52161
  • 08 خرداد 1398 - 18:26
بهترین مراکز خرید شرق تهران از دریای نور تا تیراژه ۲

گزارش امروز سرویس گردشگری عصر شهروند در ادامه سلسله گفتار های معرفی مقصد های گردشگری و شکم گردی جذاب تهران٬ شما را به تماشای برترین مراکز خرید شرق تهران می برد.

لیست مرکز های خرید شرق تهران

یکی از جذاب ترین برنامه های تابستان گردی همشهری های تهرانی٬ پاساژ گردی و استفاده از تخفیفات هیجان انگیز مال ها در شمال٬ جنوب٬ غرب و شرق پایتخت است که سال به سال بر شمار آن ها اضافه می شود و تهران در مال ها و برندها٬ به نوعی غرق شده است.

گزارش امروز سرویس گردشگری عصر شهروند در ادامه سلسله گفتار های معرفی مقصد های گردشگری و شکم گردی جذاب تهران٬ شما را به تماشای برترین مراکز خرید شرق تهران می برد. جا هایی که همیشه تا پاسی از شب باز است و با توجه به تمرکز قابل ملاحظه جمعیت در این بخش شهر٬ روزها و شب های شلوغی را تجربه می کند. اگر زیست شبانه تهران از اردیبهشت ۹۸ عملیاتی شود٬ شرق تهران٬ مقصد های گردشگری خوبی برای همشهریان تهرانی دارد.

با ما همراه باشید و نظرات و دیدگاه های خود را درباره مال های این بخش از کلانشهر به اطلاع ما برسانید.

حتما بخوانید: لوکس ترین مراکز خرید تهران را ببینید

گشتی در دریای نور

معروف ترین مرکز خرید بزرگ شرق پایتخت٬ دریای نور است. یادآور دریای نوری که در موزه جواهرات سلطنتی ایران در خیابان فردوسی٬ روایت جهانگشایی های نادر از سرزمین شگفتی های آسیا (هندوستان)٬ م باشد. خوب همین جا به شما پیشنهاد میکنیم که در اولین فرصت٬ به تماشای یکی از برترین موزه جواهرات سلطنتی جهان رفته و  موزه جواهرات ملی ایران را که زیر نظر بانک مرکزی فعالیت دارد٬ تماشا کنید.

بهترین مراکز خرید شرق تهران از دریای نور تا تیراژه ۲

مرکز خرید دریای نور٬ دهه هشتاد هجری خورشیدی ساخته شد و یکی از بزرگ ترین مراکز  خرید پایتخت محسوب می شود. ۱۰ طبقه دارد که در هر طبقه٬ حدود ۳۰ واحد تجاری فعالیت دارد. بسیاری از برندهای خوش نام تولید کیف و کفش و لباس و خوردنی و لوازم خانگی٬ در دریای نور٬ شعبه دارند. این مرکز خرید٬ هر روزه  از ساعت ۹ الی ۲۳ پذیرای بازدید علاقمندان است.

برای آشنایی با خدمات و هم چنین برند هایی که در مرکز خرید دریای نور شرق تهران وجود دارد٬ به سایت اینترنتی مرکز خرید دریای نور مراجعه کنید. این مرکز خرید٬ به لوکسی پالادیوم و به شیکی گالریا ولنجک نیست. اما پاتوق خوبی برای کافه گرد ها و شکم گرد ها و علاقمندان به خرید لباس و وسایل شب عید٬ با قیمت های مقرون به صرفه است.

فود کورت ندارد اما جشنواره ای از طلا و جواهرات و اکسسوری های زیبا و لوازم تزیینی و محصولات آرایشی و بهداشتی و فرهنگی و هنری بوده  که سلایق زیادی را پوشش می دهد. شهربازی و مرکز نگهداری کودک٬ در مرکز خرید دریای نور در دسترس خانواده ها است.

آدرس مرکز خرید دریای نور: اتوبان رسالت٬ بین بزگراه امام علی و اتوبان شهید سپهبد صیاد شیرازی

مرکز خرید سون سنتر

یکی از جدید ترین مگا مال های پایتخت٬ مرکز خرید SEVEN CENTER‌ است که اواسط پاییز نود و چهار افتتاح شد و یکی از مال های تازه تاسیس شهر محسوب می شود. ۱۱ طبقه دارد که هفت طبقه آن٬ فروشگاه بوده و از ۱۰ صبح تا ۲۳ پذیرای بازدید پاساژ گرد های لوکس تهرانی می باشد. سطح قیمت کالا و خدمات در مرکز خرید سون سنتر٬ مقرون به صرفه و متوسط بوده و معماری و دکوراسیون مدرنی دارد.

مرکز خرید سون سنتر

برای آشنایی با برند ها و فروشگاه هایی که در طبقات هفت گانه این بازار لوکس جدید شرق تهران مستقر هستند به سایت اینترنتی آن در این نشانی رجوع کنید. سون سنتر را در اینستاگرام دنبال کنید.

آدرس مرکز خرید سون سنتر

این مرکز نیز مثل دریای نور و البته در مقیاس کوچک تر٬ جشنواره دائمی پوشاک و لوازم تزیینی و محصولات آرایشی و بهداشتی و طلا و جواهرات است. توجه داشته باشید که سون سنتر قصه ما٬ دارای ظرفیتی عالی برای گنجایش چهارصد دستگاه خودرو بوده و از این نظر٬ وضعیت خوبی دارد. نگران شکم گردی نباشید که سون سنتر٬ جشنواره ای از نوشیدنی ها و غذاهای سنتی و فرنگی است. یک تالار پذیرایی مجلل هم دارد.

آدرس مرکز خرید سون سنتر: خیابان شهید دکتر  آیت٬ ضلع جنوبی میدان نبوت (هفت حوض)

حتما بخوانید: همه چیز درباره ایران مال

مجتمع تیراژه ۲

از مراکز خرید معروف تهران٬ تیراژه است که شماره ۲ آن در اتوبان امام علی قرار دارد. تیراژه ۲ سال ۹۲ افتتاح شد و یکی از مراکز خرید لوکس و گران این منطقه پایتخت محسوب می شود. البته یک امتیاز خیلی خوب دارد که نزدیک ایستگاه مترو شهید مدنی٬ واقع شده و شما برای دسترسی سریع و کم هزینه به این نطقه تهران٬ کار سختی پیش رو ندارید. معماری فوق مدرن داشته و به نوعی رهیافتی دوست داشتنی از مگامال دوبی و استانبول مال است.

آدرس مرکز خرید تیراژه

به نسبت مرکز خرید دریای نور و سون سنتر٬ محیطی کوچک تر بوده و ۵ طبقه دارد. بیش از یک صد واحد تجاری در آن فعالیت دارد. تیراژه  ۲ همه روزه از ساعت ۹ تا ۲۳ پذیرای بازدید پاساژ گردهای شرق پایتخت است. برای آشنایی با امکانات و خدمات این نقطه از تهران به سایت آن در این لینک رجوع کنید. تیراژه ۲ بر خلاف تیراژه ۱ دارای سینما و کارواش و شهربازی بوده و هایپر مارکت بزرگی مثل هایپر پالادیوم در آن واقع شده است که البته به بزرگی هایپر استار اتوبان باکری نیست.

سطح قیمت ها متوسط  و فود کورت مجهزی برای شکم  گردها دارد که البته با توصیه خاصی  از سوی فود بلاگر ها (به خصوص مستر تیستر) مواجه نشد.

حتما بخوانید: همه چیز درباره اطلس مال

آدرس مرکز خرید تیراژه ۲: اتوبان امام علی٬ خروجی مدنی٬ جنب مترو شهید مدنی

مرکز خرید شاپرک

مرکز خرید شاپرک نیز از جدید ترین مراکز خرید پایتخت محسوب می شود. سال نود و پنج افتتاح شد و اکنون٬ پاتوقی برای مادران جهت گشت و خرید کودکان در شرق تهران به شمار می رود. شهربازی سرپوشیده خوبی داشته و زمین بازی مخصوص کودکان دارد.

مرکز خرید شاپرک

در این جا٬ شما یک گزینه خوب برای خرید لوازم بچه از پوشاک تا سیسمونی نوزاد دارید.  مجموعه ای در هشت طبقه در فضایی مدرن با دکوراسیون شیک و لوکس که هر آن چه که مادران برای تامین نیازهای کودکان و نوجوانان طلب می کنند را در اختیارشان قرار می دهد. اگر به دنبال نوشت افزار تا پوشاک بچه گانه هستید٬ شاپرک٬ گزینه  خوبی خواهد بود و شما را از کوچه برلن و مناطق مرکزی شهر٬ بی نیاز می کند.

در این مرکز خرید٬ غذا و نوشیدنی های ارگانیک در اختیار کودکان و مادران قرار می گیرد و مراکز استعدادیابی خوبی هم در آن مستفر است. مرکز سایکولوژی و مدرسه  بازیگری کودکان و تجهیز به پیشرفته  ترین سیستم های امنیتی هوشمند٬ از جمله  شاخص های ممتاز شاپرک سنتر محسوب می شود. برای  آشنایی با خدمات این منطقه  تهران به سایت شاپرک سنتر بروید.

حتما بخوانید: لحظه تحویل سال ۹۸ و مناسبت های مهم ۹۸

آدرس مرکز خرید شاپرک: بزرگراه رسالت٬ مسیر غرب به شرق٬ پس از ایستگاه مترو علم و صنعت٬ نرسیده به بزرگراه شهید باقری

مرکز خرید دلاوران

مرکز خرید دلاوران

اگر علاقمند به خرید مبلمان هستید٬ بازار خرید دلاوران را در نظر داشته باشید که شما را از مراجعه به یافت آباد و مرکز مبل ایران و هم چنین ایران مال٬ بی نیاز می کند. این جا٬ برای  خرید محصولات چوبی و فلزی و مبلمان اداری و خانه٬ گزینه تخصصی در شرق پایتخت به شمار می رود.

صدها فروشگاه و برند در بازار مبل دلاوران فعالیت داشته و انواع و اقسام مبلمان با طرح ها و رنگ های متنوع و بدیع و البته قیمت های بالا را در اختیار عاشقان مبلمان اروپایی و آسیایی قرار می دهد. اگر دنبال میز نهارخوری با چوب گردو و میز تلویزیون و کمد و آینه و کنسول و عسلی هستید٬ دلاوران گزینه خوبی برای مشکل پسندان خواهد بود.

آدرس مرکز خرید دلاوران: خیابان دلاوران٬ حد فاصل میدان الغدیر تا سراج

مرکز خرید گلبرگ

مرکز خرید گلبرگ

مرکز خرید گلبرگ از مراکز خرید معروف شرق است. جایی در خیابان گلبرگ غربی که پاساژی برای خرید و فروش  انواع گوشی های موبایل و تبلت و لوازم رایانه و تجهیزات مربوطه است. این جا برای علاقمندان به رایانه و فناوری های مربوطه٬ گزینه  خوبی برای آشنایی با سخت افزارها و نرم افزارها واپ های جدید است.

مجتمع تجاری سپید

مجتمع تجاری سپید

اگر به سمت تهرانپارس بروید٬ در فلکه اول٬ مجتمع بزرگی به نام سپید٬ خودنمایی می کند. ۱۸ سال پیش افتتاح شد و به دلیل تنوع محصولات و سطح قیمت متناسب با بودجه اهالی٬ گزینه خوبی برای فلکه اولی ها و به طور کل٬ تهرانپارس گردها محسوب می شود.

برای آشنایی با برند و خدمات مجتمع تجاری سپید به سایت آن مراجعه کنید. تالار پذیرایی  و فود کورت و ده ها فروشگاه عرضه کننده پوشاک مردانه و زنانه و بچه گانه و طلا و جوهرات و اکسسوری تا محصولات ٖآرایشی٬ در این مرکز در اختیار شرق گرد ها قرار دارد.

آدرس مرکز خرید سپید: تهران پارس٬ فلکه اول٬ مجتمع سپید. روبروی بوستان آب

بازار هفت حوض

بازار هفت حوض

هفت حوض٬ از دیگر مراکز شلوغ با تمرکز جمعیت بالا در این منطقه تهران است. بازار  هفت حوض٬ پاتوق نارمک گرد ها بوده و سطح قیمت متوسطی دارد. کافه و رستوران متعدد در آن واقع شده و از بازارهای سنتی این منقطه  قلمداد می شود. فروشگاه ها زیاد است و تنوع قیمت و کالا و محصولات را با نرخ های متفاوت٬ شاهد خواهید بود.

مجتمع امیر

از مجتمع های بزرگ بیش از ۸ طبقه  شرق تهران٬ می توان به مرکز خرید امیر اشاره  کرد. اگر سبلان گرد هستید٬ مجتمع امیر را در نظر  داشته باشید. سطح هزینه ها در امیر٬ مقرون به صرفه  بوده  است . چون نزدیک ایستگاه مترو سبلان است٬ پا خور خوبی دارد. هفت طبقه تجاری آن٬ میزبان بیش از یک صد فروشگاه بوده و انواع واقسام محصولات مردانه و زنانه را در اختیار سبلان گرد ها قرار می دهد.

آدرس مرکز خرید امیر

این بازار مدرن٬ جایی برای خرید سریع نیازهای روزانه و فصلی خانواده ها در مناطق شرق و شمال شرق تهران است. شهربازی مجتمع تجاری امیر٬  خیلی ها را به واسطه شهربازی به این منطقه  می کشاند.

برای آشنایی با خدمات و امکانات و مشخصات برندها و فروشگاه هایی که در امیر قرار دارد٬ به سایت اینترنتی آن رجوع کنید.

آدرس مرکز خرید امیر: خیابان شهید مدنی٬ بالا تر از تقاطع سبلان

مجتمع تجاری اندیشه

مجتمع تجاری اندیشه

اگر آبمیوه پالیزی را بشناسید٬ حتما مرکز خرید اندیشه را می شناسید. همجوار با ساختمان مرکزی شهرداری  منطقه ۷ تهران٬ این مجتمع تجاری بزرگ٬ خود نمایی می کند. کالا های مختلفی برای بانوان و آقایان مشکل پسند با سطح قیمت مناسب داشته و از کیف و کفش تا لباس ورزشی و اسپرت و اکسسوری در آن یافت می شود.

آدرس مرکز خرید اندیشه

آدرس مرکز خرید اندیشه: سیدخندان٬ سهروردی شمالی٬ میدان پالیزی

حتما بخوانید: مقصدهای شکم گردی نوستالژیک تهرانی ها

مجتمع تجاری پارسیان

مجتمع تجاری پارسیان

از دیگر مراکز خرید بزرگ شرق  تهران باید به پارسیان اشاره کرد. جایی در تهرانپارس که در ۱۰ طبقه با معماری لوکس و شیک٬ پذیرای پاساژ گرد های شرق پایتخت محسوب می شود. قریب به صد و پنجاه فروشگاه٬ عرضه کننده پوشاک مردانه و زنانه و انواع اکسسوری و لوازم بچه و محصولات دیجیتالی و الکترونیکی و آرایشی و بهداشتی و خوردنی هستند. گنجایش پارکنیک مجتمع تجاری پارسیان٬ حدود ۲۰۰ خودرو است. ساعت کاری این مجموعه نیز از ۱۰ تا ۲۳ اعلام شده است.

آدرس مرکز خرید پارسیان

آدرس مرکز خرید پارسیان: تهران پارس٬ فلکه دوم

حتما بخوانید: دیدار با پیتزا داوود: اولین پیتزا فروشی تهران

مجتمع تجاری نگین شرق

مجتمع تجاری نگین شرق

اخرین مرکز خریدی که در این گفتار معرفی می شود٬  مجتمع تجاری نگین شرق است. مجموعه ای مثل دریای نور و شاپرک٬ بزرگ و شیک نیست اما تنوع محصولات و سرعت شما در خرید کالای مورد نظر در مدت کم ٬ سبب می شده تا نگین شرق٬ طرفداران خاص خود را با سطح قیمت متوسط داشته باشد. البته برندهای زیادی نیز در اطراف این مرکز خرید در دسترس  است.

آدرس مرکز خرید نگین شرق: تهران پارس٬ بین فلکه اول و دوم٬ خیابان تیر انداز

حتما بخوانید : تهران گردی در پارک های جنوب و مرکز تهران : از پارک ساعی تا بوستان ولایت

همراه گرامی

اگر شما هم تجربه خرید از ۱۰ مجتمع تجاری بزرگ و مطرحی که در این منطقه تهران٬ معرفی کردیم دارید٬ نظرات و پیشنهادات خود را از طریق بخش کامنت در اختیار سرویس گردشگری عصر شهروند قرار دهید. فراموش نکنید که پیش از مراجعه به این مراکز٬ از طریق سایت ها و هشتگ های اینستاگرام٬ در جریان نظرات و دیدگاه های پاساژ گردهای شرق قرار گرفته تا با اطلاعات مناسب٬ از فروشگاه های این محدوده٬ استفاده کنید.

سامانه ثبت شکایات سازمان تعزیزات حکومتی برای ثبت شکایات از واحدهای تجاری محدوده شرق تهران در این نشانی قرار دارد. شماره تلفن: ۸۸۷۵۳۳۸۳ شماره اداره کل تعزیرات حکومتی استان تهران است.

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=52161

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .