16
رفیعی به عصر شهروند خبر داد؛

شهرداری باید درآمد ناشی از جریمه های مردم را برای توسعه حمل و نقل عمومی هزینه کند

  • کد خبر : 274589
  • 25 آذر 1399 - 8:55
شهرداری باید درآمد ناشی از جریمه های مردم را برای توسعه حمل و نقل عمومی هزینه کند
رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی با اشاره به هزینه های غیر ضرور در شهرداری تهران گفت: شهرداری باید درآمد ناشی از جریمه های مردم را برای توسعه حمل و نقل عمومی هزینه کند.

سمیه رفیعی نماینده تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای در گفتگو با خبرنگار عصر شهروند با اشاره به درآمد سرشار شهرداری تهران از جریمه مردم در روزهای کرونایی بخصوص از زمان اجرای ممنوعیت تردد شبانه در سطح پایتخت گفت: بنا به اعلام معاونت حمل و نقل ترافیک تهران در روزهای اول اجرای این طرح ۶۰ هزار خودرو جریمه ۲۰۰ هزار تومانی شدند که بخشی از مبالغ این جریمه ها در اختیار شهرداری تهران قرار می گیرد.

وی با تاکید بر اینکه شهرداری تهران باید این درآمد را برای تجهیز ناوگان حمل و نقل عمومی، اتوبوس و مترو استفاده کند، گفت: نه اینکه این پول ها در جاهای غیر اولویت دار هزینه شود و بعد آقایان بگویند ما بودجه کافی نداریم.

رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: متاسفانه در شهرداری رویه شده که درآمدهای در جاهای غیر ضرور استفاده می شود و بعد می گویند برای انجام عملیات عمرانی، کاهش ترافیک، تجهیز حمل و نقل عمومی و کاهش آلودگی هوا، اعتبارات نداریم.

رفیعی گفت: شهرداری تهران باید تجهیز، توسعه و نوسازی حمل و نقل عمومی را در الویت کار خود قرار دهد و درآمدهایی که اینگونه نصیب شان می شود را برای مردم هزینه کنند.

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=274589

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .