3

شهرداری با کمک به جشنواره فیلم فجر به اهداف خود رسید

  • کد خبر : 212271
  • 23 بهمن 1398 - 10:13
شهرداری با کمک به جشنواره فیلم فجر به اهداف خود رسید

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران با اشاره به اینکه بخشی از بودجه اختصاصی شهرداری به جشنواره فیلم فجر بازگشته است،‌ گفت: جشنواره فیلم فجر فرصت مناسبی برای ترویج آداب شهروندی بود.

به گزارش عصر شهروند، محمدرضا جوادی‌یگانه معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران،‌ درباره سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر اظهار داشت: پیش از نمایش همه فیلم‌ها کلیپ‌هایی در حوزه شهروندی اکران می‌شد که تبلیغات خوبی در مورد آداب شهروندی بود. مردم نیز از این مسئله استقبال کردند و به نظرم پروژه به خوبی پیش رفت.

وی با بیان اینکه شهرداری با کمک به جشنواره فیلم فجر به اهداف خود رسید، افزود: سقف بودجه‌ای که ما برای جشنواره فیلم فجر اختصاص داده بودیم ۸ میلیارد تومان بود که ۶۰ درصد نقدی و مابقی به صورت غیرنقدی بود.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران ادامه داد:‌ در حال حاضر بخشی از بودجه اختصاص داده شده برگشت شده و این مسأله از طریق اختصاص سالن‌های ملت، پردیس، میلاد و ایوان شمس صورت گرفت.

جوادی‌یگانه با تاکید بر اینکه جشنواره فیلم فجر فرصت مناسبی برای ترویج آداب شهروندی بود، گفت:‌ از طرفی نیز یکی از کد پروژه‌های شهرداری کمک به جشنواره‌های شهری است و ما با دعوت از افراد ذی‌نفوذ شهری جهت تماشای این فیلم‌ها تلاش کردیم آنها را در موضوعات شهری درگیر سازیم.

فارس

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=212271

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .