3

شهرداری تهران تکلیف تخصیص اعتبار برای موتورهای برقی را اجرا نکرد!

  • کد خبر : 299435
  • 13 دی 1402 - 15:00
شهرداری تهران تکلیف تخصیص اعتبار برای موتورهای برقی را اجرا نکرد!
در بودجه امسال شهرداری تهران مبلغ ۷۰۰ میلیارد تومان برای اجرای طرح جایگزینی موتورسیکلت‌های بنزینی با برقی در قالب ارائه تسهیلات به شهروندان تعیین شده اما متاسفانه تا به امروز حتی یک ریال از این بودجه تخصیص داده نشده است!

به گزارش عصرشهروند، در بودجه سال جاری شهرداری تهران مبلغ ۷۰۰ میلیارد تومان برای اجرای طرح جایگزینی موتورسیکلت‌های بنزینی با برقی در قالب ارائه تسهیلات به شهروندان تعیین شد.

سید جعفر تشکری هاشمی؛ رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران درباره اجرای طرح مذکور اظهار کرد: تاکنون شهرداری تهران برای این امر اقدام نکرده است اما در اصلاحیه بودجه پیشنهاداتی برای این ردیف در نظر دارند؛ به دلیل اینکه لایحه ارائه شده از سوی شهرداری ایراداتی داشت، به شهرداری بازگشت داده شد تا ایرادات برطرف شود و نهایتا ببینیم چه پیشنهاد کاربردی و عملیاتی برای این موضوع ارائه می‌دهند.

محسن هرمزی؛ معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران نیز درباره سرانجام این طرح گفت: هم‌اکنون در حال آماده‌سازی لایحه اصلاحی مربوط به تخصیص اعتبار ۷۰۰ میلیارد تومانی و رایزنی با بانک عامل هستیم.

وی با بیان اینکه تا پایان دی ماه تکلیف این موضوع روشن خواهد شد که اجرای طرح و نحوه تخصیص اعتبار به چه صورت خواهد بود، ادامه داد: با وجود اصلاحیه‌ای که در این لایحه ایجاد می‌شود، شکل کار حفظ می‌شود و تسهیلات برای جایگزین کردن موتورهای برقی به جای موتورهای بنزینی به متقاضیان ارائه خواهد شد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران تصریح کرد: در کنار این امر، از محل خط اعتباری چین، قرار است ۱۰۰ هزار دستگاه موتورسیکلت برقی وارد کنیم و در اختیار شهروندان قرار دهیم. منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=299435

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .