10
نماینده دماوند در مجلس :

شهردار دماوند به مسائل حاشیه ای نپردازد!

  • کد خبر : 298536
  • 31 شهریور 1402 - 9:16
شهردار دماوند به مسائل حاشیه ای نپردازد!
نماینده مردم شهرستان های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی از شهردار دماوند خواست، به مسائل حاشیه ای، حزبی و سیاسی نپردازد.

به گزارش عصرشهروند، سید احمد رسولی نژاد در جمع نمازگزاران مسجدالرضا گیلاوند از هزینه کرد ۲۵ میلیارد تومانی یک خیر دماوندی برای پروژه‌های عمرانی و توسعه‌ای در بیمارستان حضرت فاطمه زهرا (س) خبر داد و افزود: این پروژه‌ها شامل ساخت و راه اندازی بزرگترین آزمایشگاه شرق استان تهران در این بیمارستان و راه اندازی بخش‌های جراحی و بستری این بیمارستان است.

وی گفت: ۲۵ میلیارد تومان نیز تجهیزات از دولت گرفته شده است و با کمک خیرین توسعه بیمارستان حضرت فاطمه (س) پیشرفت خوبی داشته است.

نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی آخرین وضعیت پیگیری پروژه فاضلاب دماوند را تشریح کرد و گفت: در سال جاری برای تصفیه خانه فاضلاب و انتقال فاضلاب دماوند اعتبار ردیف ملی تعریف شد، که به امید خدا تصفیه خانه فاضلاب دماوند و فیروزکوه در نیمه دوم سال جاری به پیمانکار سپرده می‌شود و طی دو سال آینده این پروژه ملی به بهره برداری می‌رسد.

وی گفت: البته پروژه تصفیه خانه فاضلاب رودهن یک مقدار جلوتر از دماوند و فیروزکوه است و این پروژه به یک هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد، که به دستور وزیر نیرو تأمین و طی هفته دولت سال آینده تصفیه خانه فاضلاب رودهن و بومهن افتتاح می‌شود.

این نماینده مجلس همچنین خواستار حضور بیش از پیش شهردار دماوند در بین مردم شد و گفت: از شهردار دماوند توقع هست، به مسائل حاشیه‌ای نپرداخته و دچار برخی از جوسازی‌ها نشوند، معلوم نیست، برخی افراد با رفتارهایی که می‌کنند، در دولت مردمی و انقلابی آیت الله رئیسی دوامی داشته باشند.

وی گفت: شهرداری یک نهاد خدمات رسان است، باید دور از مسائل سیاسی، حزبی و جناحی باشد و برای مردم وقت بگذارد. منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=298536

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .