4

شهروندان تخلفات مراکز معاینه فنی را به رئیس مرکز گزارش دهند

  • کد خبر : 154346
  • 03 آبان 1398 - 11:13
شهروندان تخلفات مراکز معاینه فنی را به رئیس مرکز گزارش دهند

#تهران_ما موضوع تعویض قطعات سالم خودرو در یکی از مراکز معاینه فنی شهر تهران را پیگیری کرد.

یکی از شهروندان با ارسال پیامک به بخش #تهران_ما اعلام کرد که در یکی از مراکز معاینه فنی شهر تهران راننده ها را مجبور می کنند که قطعات سالم خودرو  را با قطعات معیوب تعویض کنند.

این شهروند با ارسال پیامی نوشت:  شکایت من درباره معاینه فنى واقع در خانی آبادنو، بلوارشقایق است شخصی راننده رامجبور می‌کند قطعه سالم خودرو راتعویض کند. با این کار خودرو دچار مشکل شده و مجبور می‌شویم قطعات بیشتری را در ادامه تعویض کنیم.

وی گفت: هرسال این مشکل وجود دارد بین ۱۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومان هزینه می‌کنیم، هرسال هم براى CNG به نام معاینه چشمی ۲۲۰۰۰ تومان به جز ۳۴۰۰۰ تومان معاینه فنى می‌گیرند، آیاکسی هست به دادمون برسه؟

حسین مقدم سرپرست ستاد معاینه‌فنی خودورهای تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره تعویض قطعات سالم در یکی از مراکز معاینه فنی تهران گفت: این موضوع غیر منطقی است و تا کنون گزارشی در این مورد به دستمان نرسیده است.

وی با بیان اینکه هزینه بازدید چشمی ۲۲ هزار تومان است، افزود: تعرفه معاینه فنی ۳۷ هزار تومان است، اما ممکن است فردی برای دریافت معاینه فنی مراجعه کرده باشد که شیشه جلوی خودرو او شکسته باشد به همین منظور باید کل شیشه تعویض شود که هزینه آن را هم به پای هزینه معاینه فنی محاسبه می‌کند.

وی بیان کرد: اگر تخلفی در هر مرکزی رخ دهد، شهروندان می توانند موضوع را از طریق رئیس مرکز پیگیری کنند.

سرپرست ستاد معاینه فنی شهر تهران بیان کرد: شهروندانی که به مراکز معاینه فنی مراجعه می کنند دقت داشته باشند که افردی سودجو در بیرون مراکز حضور دارند که اقدام به اخاذی از آنها می کنند که هیچ ارتباطی با مراکز ندارند، به عنوان مثال چند سال گذشته اطراف یکی از مراکز، فردی حضور داشت که ادعا می کرد که کارمند یکی از دستگاه های اجرای مهم کشور است و با دریافت مبلغی پول و کارت ماشین می تواند معاینه فنی برای وسایل نقلیه بگیرد اما بعد از دریافت مدارک خودرو از محل  متواری می شد که این فرد با کمک پلیس بازداشت شد.

باشگاه خبرنگاران جوان

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=154346

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .