24

شهر تهران، نیازمند چندین تصفیه خانه آب است

  • کد خبر : 296666
  • 06 خرداد 1402 - 15:34
شهر تهران، نیازمند چندین تصفیه خانه آب است
رئیس شورای اسلامی شهر تهران بابیان اینکه شهر تهران در بحث تصفيه خانه کمبود دارد گفت: در نقاط مختلف شهر تهران باید تصفيه خانه داشته باشیم و در باز چرخانی آب در تمام مناطق بتوانیم عملکرد مناسب داشته باشیم.

به گزارش عصرشهروند در اخبار شورای شهر ، در ادامه شنبه های امید و افتخار، آیین افتتاح تصفیه خانه خلیج فارس و طرح های مدیریت منابع آب شهر تهران و همچنین آیین کلنگ زنی فاز دوم تصفیه خانه خلیج فارس با حضور مهدی چمران رئیس شورا اسلامی شهر تهران، مهدی پیر هادی رئیس کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری، زاکانی شهردار تهران، مختاری مدیر عامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهرداری تهران،تورج فرهادی شهردار منطقه ۱۹ برگزار شد.
رئیس شورای شهر تهران در این آیین گفت: در شرایط سخت و بحران آبی قرار داریم و باید با روش و اقدامات صحیح این بحران را با مدیریت کلان از جمله وزارت نیرو شهرداری و همه دستگاه‌ها دخیل بتوانیم اقدامات خوبی داشته باشیم.
وی افزود: در سال ۱۳۸۴ با تصویب تبصره ۳ مربوط به آب و فاضلاب اقدام خوبی در خصوص آب شهر تهران انجام شد و امید است که بتوانیم بحث بحران آب را به خوبی مرتفع سازیم.
چمران تصریح کرد: سازمان آب و فاضلاب نقش مهمی در حوزه آب شهر تهران خواهد داشت و باید تمام همت خود را در این خصوص انجام دهد.
وی ادامه داد: در بحث آبیاری فضای سبز شهر تهران باید تصفیه خانه های در تمام نقاط شهر داشته باشیم تا از چاه های که قبلا برای آبیاری فضای سبز حفاری شده است جلوگیری کنیم تا دچار فرو نشست نشویم.
چمران در پایان گفت: مدیریت یک پارچه شهری را باید در تمام حوزه ها به صورت جدی پیگیری کنیم و همه دستگاه پای کار باشند تا شهر بتواند به بهترین شکل مدیریت شود. منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=296666

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .