37

درباره فاز‌ها، پروژه ها و خرید مسکن در شهر جدید هشتگرد (مهستان)

  • کد خبر : 50278
  • 24 فروردین 1398 - 11:24
درباره فاز‌ها، پروژه ها و خرید مسکن در شهر جدید هشتگرد  (مهستان)

گزارش امروز « اقتصاد شهروند »، نگاهی دارد به اقدامات شهرداری و شرکت عمران شهر جدید و اتفاقات پیش رو.

شهر جدید هشتگرد که بزودی نامش به مهستان تغییر می کند، یکی از ظرفیت های اقامتی جدید در اطراف تهران است که فرصت خانه دار شدن را برای برخی از هموطنان فراهم کرده است. مترو شهر جدید آن افتتاح شده و بزرگ ترین ایستگاه مترو ایران است. خرید واحد های مسکونی در شهر جدید هشتگرد در سال  ۹۷ به نسبت سال ۹۶، ۱۰ برابر شده است و بزودی ۱۰ هزار واحد مسکونی جدید نیز ساخته می شود. گزارش امروز « اقتصاد شهروند »، نگاهی دارد به اقدامات شهرداری و شرکت عمران شهر جدید و اتفاقات پیش رو.

اگر شما همشهری گرامی نیز در شهر جدید هشتگرد ساکن هستید و نظر و دیدگاهی درباره این منطقه نزدیک تهران دارید، نظرات و دیدگاه های خود را محترمانه و به صورت مستند از طریق بخش کامنت در انتهای این گفتار به اطلاع ما برسانید.

با ما همراه باشید.

حتما بخوانید : همه چیز درباره شهر جدید پردیس و خبرهای خوب ۹۸

درباره فاز‌ها، پروژه ها و خرید مسکن در شهر جدید هشتگرد

درباره شهرک جدید هشتگرد

شهرک جدید هشتگرد ، از جمله شهر های استان البرز است که فاصله کمی با تهران و قزوین (پایتخت هنر و ادب ایران) دارد. برخی از هموطنانی که قصد خانه دار شدن دارند و بودجه آن ها کفاف خرید در مناطق ۲۲ گانه شهر تهران نمی دهد، شهرک جدید هشتگرد را برای خانه دار شدن انتخاب می کنند.

بر خلاف تصور ها، قیمت خانه ها در این منطقه، روند صعودی با شیب ملایم دارد و با توسعه زیر ساخت های حمل و نقل، ارتباطی و خدماتی و درمانی این منطقه، شاهد گسترش روز افزون هزینه تمام شده صاحب خانه شدن در این منطقه در ایران عصر ۱۴۰۰ هستیم.

قطار برقی گلشهر به شهر جدید که بیست و پنج کیلومتر طول دارد از کیلومتر ۴۰ به خط پنج مترو تهران وصل  می شود و تا ایستگاه مترو صادقیه، فقط شصت دقیقه فاصله دارد. این قطار در حاشیه ضلع شمال آزاد راه کرج-قزوین بوده  و قریب به پنج کیلومتر طول دارد. مترو هشتگرد که به زودی افتتاح می شود، به کرج متصل و به تهران می رسد. این یعنی کار پر درآمد در تهران و سکونت کم هزینه در هشتگرد در فاصله یک ساعتی تهران.

درباره شهرک جدید هشتگرد

(پروژه ارم مسکن مهر)

هشتگرد در بهمن ماه ۹۷

(پروژه المهدی مسکن مهر)

هشتگرد در بهمن ماه ۹۷ در کانون توجه ایرانیان قرار گرفت. داستان مهدی طوسی، راننده تاکسی است که با اسلحه ژ۳، ساختمان شهرداری هشتگر را به گلوله بست و با اقدام فرماندهی انتظامی استان البرز، دستگیر شد.

شهر جدید در مجاورت شهر هشتگرد بوده و در بخش مرکزی شهرستان ساوجبلاغ قرار دارد. شورای عالی معماری و شهر سازی از اوایل دهه هفتاد هجری خورشیدی، توسعه این شهرک را به شرکت عمران شهر جدید سپرد.  نام مهستان، هنوز به صورت رسمی به عنوان نام جدید این شهرک، اعلام نشده است.

شمار ساکنان شهر جدید هشتگرد اکنون از مرز نیم میلیون نفر فرا تر رفته است و طبق برنامه ها،  قرار است بیش  از یک میلیون نفر در آنجا ساکن باشند. اگر با همین روند افزایش شمار جمعیت مواجه باشیم، تا یک دهه آینده، هشتگردی ها هم  در مجلس شورای اسلامی، یک نماینده خواهند داشت.

حتما بخوانید: با اعضای شورای اسلامی شهر تهران آشنا شویم

چرا شهر جدید هشتگر مناسب است

(محل قرار گیری شهرک کومه، شهر جدید ، شهرک گلخانه ای، شهرک ریحانه، پارک عجایب شهر جدید را مشاهده می کنید که همگی جوار اتوبان کرج و قزوین هستند و جانمایی مقصدهای گردشگری شهر را در آینده به نمایش م یگذارد)

چرا شهر جدید هشتگر مناسب  است؟

این سوال بسیاری از علاقمندان به سرمایه گذاری و زندگی در این منطقه اطراف تهران است. پاسخ را می توان در محورهای زیر خلاصه  کرد:

  • اتصال به شبکه مترو تهران و حومه
  • نزدیکی به مرکز تهران (شصت و پنج کیلومتری اتوبان تهران-قزوین)
  • زمین های مناسب با مالکیت عمومی قابل تملک به غیر
  • خاک مناسب جهت بلند مرتبه سازی
  • دسترسی مناسب به منابع آب های زیر زمینی
  • آب و هوای معتدل کوهستانی
  • دسترسی به اتوبان کرج-قزوین با سه تقاطع غیر همسطح در آینده
  • نزدیکی به راه آهن سراسری جنوب شهر قدیم
  • تابستان هایی خنک تر از تهران
  • وضعیت آلودگی به مراتب کم تر از تهران و قزوین.
  • دارا بودن از بخش صنعتی و مسکونی که فرصت کارآفرینی به اهالی می دهد.
  • کوچ شرکت های دانش بنیان دانشگاهی به این منطقه نوین پایتخت
  • استقرار شرکت های دانش بنیان و اخداث پارک های علم و فناوری در یک دهه آینده در شهر جدید

 شهر جدید هشتگرد

حتما ببینید: با تخلفات ایران مال آشنا شویم

شهرداری شهر جدید هشتگرد

شهرداری شهر جدید هشتگرد

شهر جدید هشتگرد ، دارای شهرداری مستقل  است. این نهاد مدیریت خدمات شهری، تلاش می  کند تا با مدیریت بهینه، شرایط زندگی و رفاه هموطنان در این نقطه اطراف تهران را فراهم کند. برنامه هایی که شهرداری شهر جدید هشتگرد در دستور کار خود در سال ۱۳۹۸ و چشم انداز ۵ ساله دارد، در این نشانی در دسترس است. اگر قصد دارید تا در مزایدات و مناقصات توسعه شهر جدید شرکت کنید، حتما به بخش اخبار سایت مراجعه کرده و اطلاعات لازم را بدست آورید که شما را شگفت زده خواهد کرد.

 بودجه شهر جدید هشتگرد در اسفند ماه نود و هفت

طبق اعلام رییس شورای اسلامی شهر جدید هشتگرد در اسفند ماه نود و هفت، بودجه ۵۸۰ میلیارد ریالی این شهر در سال نود و هشت به تصویب رسید. برای ارتباط با شهرداری شهر جدید هشتگرد از روش های زیر استفاده کنید:

  • شماره تلفن شهرداری شهر جدید: ۰۲۶۴۴۲۶۶۴۰۰
  • شماره تلفن روابط عمومی شهرداری شهر جدید: ۰۲۶۴۴۲۶۶۴۱۳
  • سامانه پیامک شهرداری شهر جدید: ۳۰۰۰۸۴۲۶
  • پست الکترونیک روابط عمومی شهرداری شهر جدید: info@avabethashtgerdnc.ir

مترو هشتگرد

۲ پروژه در شهر جدید هشتگرد ، در مراحل  خوبی از نظر  توسعه و پیشرفت فیزیکی و عمرانی قرار دارد. پروژه مسکن مهر شهر جدید هشتگرد ، پیشرفت خوبی دارد و سرعت اجرای مطلوبی از آن گزارش می شود. چهار هزار و دویست نفر که زیر ۵ میلیون تومان برای خانه دار شدن در مسکن مهر پرداخت کرده بودند، که گویا تعیین تکلیف شده است. پروژه دوم که در مرحله راه اندازی است، پروژه قطار شهری است.

مترو هشتگرد ، برگ برنده این مجموعه بزرگ شهری برای اتصال به کرج و تهران است و به نظر می رسد که با عملیاتی شدن آن، رونق ساخت و ساز و ارتباط این مجوعه با پایتخت، گسترش یابد.

مترو هشتگرد

حتما ببینید: با شرکت های بابک زنجانی و خواهرانش آشنا شویم

۱۰۰ درصد ایستگاه های مترو هشتگرد پایان یافته و مراحل تکمیل برق بالاسری مترو در حال انجام است. مترو هشتگرد سبب شده تا هموطنانی که از درد ریزگردها در مناطق جنوبی (خوزستان) رهسپار تهران شده اند و بعضا اجاره نشین هستند، شهر جدید هشتگرد را برای خرید خانه و سکونت دائمی انتخاب کنند. مهاجرت برخی از اجاره نشین ها در حاشبه شهر تهران و کرج به سمت هشتگرد نیز در سال ۹۸ و به بعد به مدد هشتگرد ، تسریع خواهد شد.

 ایستگاه های مترو هشتگرد پایان یافته

پس از ۱۸ سال، بالاخره هشتگردی ها، صدای مترو برقی را شنیدند. انتظار ها به پایان رسید و از فروردین ۹۸، مترو به ایستگاه هشتگرد می رسد. گفته شده که ایستگاه  مترو هشتگرد ، بزرگ ترین ایستگاه مترو در ایران است. علت اطاله توسعه مترو، حجم بالای معارضان بوده است. مترو از کنار دانشگاه خوارزمی (تربیت معلم) و پل حصارک می گذرد و ای کاش ایستگاهی برای این دانشگاه نیز تعبیه شود.

بالاخره هشتگردی ها، صدای مترو برقی را شنیدند

ساخت واحدهای جدید در شهر جدید هشتگرد

در سال ۹۷، برنامه احداث ۵۰ هزار واحد مسکونی در شهرهای جدید از جمله هشتگرد و پرند در دستور کار وزارت مسکن و شهرسازی قرار گرفت و قرار است ۱۰ هزار واحد مسکونی جدید به مجموع واحد هایی که در  این شهر جدید ساخته شده اند، اضافه شود. این قضیه تا ۱۰ سال آینده، شهر جدید هشتگرد را یکی از نقاط شهری مهم  اطراف تهران خواهد کرد. این ها در کنار پروژه خود مالکی کردن واحد های مسکن مهر شهر جدید هشتگرد است.

قابل ذکر است که چند مدرسه نوساز در شهر جدید هشتگرد در سال ۹۷،  ساخته و آماده تحویل شد. اما چون هنوز دانش آموزان زیادی برای ثبت  نام مراجعه نکرده اند، آموزش و پرورش از تحویل آن ها در سال نود و هفت خودداری کرد که به نظر می رسد برای سال تحصیلی ۹۸-۹۹، شاهد رونق آموزش در این شهر جدید باشیم.

ساخت واحدهای جدید در شهر جدید هشتگرد

حتما ببینید:  سلطان قیر و مسکن: محمد باقری درمنی

برگزاری همایشه سرمایه گذاری شهر جدید هشتگرد در آبان ماه ۹۷، سیگنال خوبی برای علاقمندان به سرمایه گذاری در شهر جدید هشتگرد است. علاقمندانی که آینده را پیش خرید می کنند و میکوشند تا در آبادانی و رونق شهرهای جدید اطراف تهران، مشارکتی پر سود داشته باشند.

نکته جالب  که باید درباره  افق سرمایه  گذاری در شهر جدید هشتگرد بدانید آن است که مثل منطقه ۲۲ شهرداری تهران که شاهد ساخت و ساز خانه های ویلایی ۲ طبقه در کنار برج ها هستیم، در شهر جدید هشتگرد ، چشم انداز توسعه شهر، بر اساس خانه های ویلایی ۲ طبقه  است و بلند مرتبه سازی، اولویت نیست. این قضیه، کاهش تراکم و توسعه زیر ساخت ها و افزایش کیفیت در ساخت و ساز و زندگی مردم  را به ارمغان خواهد آورد.

 بخش خدمات در شهر جدید هشتگرد

اگر به دنبال  کالای  سرمایه ای با فاکتور سود آتی در ایران عصر  ۱۴۰۰ هستید،  سرمایه گذاری در بخش  مسکن و بخش خدمات در شهر جدید هشتگرد را در سال ۹۸ به بعد در دستور کار قرار دهید. خانه های ارزان و کم متراژ، هم چنان در هشتگرد در دسترس است و شما قادر خواهید بود که با کم تر از ۱ میلیارد ریال، صاحب خانه شوید. همین  موضوع شابد در سال ۱۴۰۰ به بعد، با این رقم ها با توجه به رکود تورمی کشور، خاطر خواهد شد.

گل خانه های شهر جدید هشتگرد

(گل خانه های شهر جدید هشتگرد )

قابل ذکر  است که طبق اعلام  مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید در آبان ماه سال نود و هفت، استقبال  مردم از خرید خانه در هشتگرد به نسبت مدت مشابه سال قبل، ۱۰ برابر افزایش یافته  است.  این  استقبال برای سال نود و هشت نیز پیش بینی می شود.

حتما ببینید:  فیش حقوق معاونان شهرداری تهران

سایت شرکت شهرک جدید هشتگرد

سایت شرکت شهرک جدید هشتگرد

شرکت عمران شهر جدید ، در سال شصت و هفت به عنوان مجری طرح شهر جدید ، فعالیت خود را آغاز کرد. این شرکت، وابسته به وزارت راه و شهرسازی بوده و جزییات فعالیت آن را در سال نود وهشت و پس از آن در سایت آن را در این نشانی دنبال کنید که اطلاعات خوبی درباره پروژه ها، برنامه های گذشته و حال و آینده به شما به عنوان سرمایه گذاری جدید شهر می دهد.

آشنایی با فرصت های سرمایه گذاری شهر جدید هشتگرد

فرصت های سرمایه گذاری شهر جدید هشتگرد که توسط شرکت عمران شهر جدید هشتگرد در سال ۹۸ اعلام شده به این شرح  است:

  • مجتمع تجاری بهشت

آشنایی با فرصت های سرمایه گذاری شهر جدید هشتگرد

  • میدان نقش جهان

مرکز تجاری خورشید

  • مرکز تجاری خورشید

مجتمع چند منظوره آفتاب هشتگرد

این مجتمع با کاربری های مختلط تجاری، خدماتی و اداری در «میدان ساعت» شهر جدید واقع شده است و از چهار طرف دارای دسترسی مناسب به شبکه مجهزی شهر می باشد. این پروژه مرکز تجاری خورشید به لحاظ موقعیت بسیار ویژه اش از سطح عملکرد شهری و منطقه ای برخوردار می باشد. با توجه به توسعه یافتگی محورهای اطراف زمین پروژه و شاخص بودن موقعیت شهری آن، استفاده  از انواع روش های نوین تامین مالی پروژه محور از طریق  انتشار اوراق مشارکت، در نظر است. شما هم می توانید در ساخت این پروژه مشارکت کنید.

  • مجتمع چند منظوره آفتاب

مجتمع پارسیان هشتگرد

  • مجتمع پارسیان

شهر جدید هشتگرد برای توسعه بیشتر و رفاه هموطنان

با توجه به لوکیشن خوب این شهر و وجود ده ها هزار واحد نوساز و آماده تحویل و در حال ساخت، زیر ساخت های اساسی آن در حال کامل شدن است که مترو، مسجد، مدرسه و مراکز درمانی، از آن جمله است. شهرداری شهر جدید هشتگرد برای توسعه بیشتر و رفاه هموطنان، چند پروژه را در دستور کار دارد که در بالا به آن اشاره شد/

قیمت خانه ها در هشتگرد

پروژه عظیم پارسیان در یکی از بهترین نقاط شهر جدید هشتگرد با مساحت چهل و هشت هزار متر مربع، از جمله پروژه های لوکس و کلانی است که رونق اقتصاد و کسب و کار را در سال های آینده به این منطقه می آورد. این پروژه، نزدیک میدان شهرداری است و دسترسی به آن آسان است. وجود بیش از چهل و شش هزار پارکنیگ و ۱۱۲۰ واحد جاری و سه سالن سینما و ده ها سالن ورزشی، از جمله امکانات پروژه پارسیان (PERSIAN) شهر جدید هشتگرد می باشد. قرار است، هتل آپارتمان و چند واحد فود کورت مجلل نیز در این منطقه احداق شود.

فاصله هشتگرد با کرج-تهران-قزوین

حتما ببینید: مرجان هاشمی آل آقا  کیست و چه کرد؟

قیمت خانه ها در هشتگرد

بررسی های اسفند ماهی از اوضاع مسکن در اطراف پایتخت در اسفند ماه ۹۷ نشان می دهد که می توان با ۷۰۰ میلیون ریال تا ۲ میلیارد ریال، صاحب یک واحد مسکونی نوساز شد. ۸۵ درصد قیمت ملک به طور متوسط در سال ۱۳۹۷ در مناطق ۲۲ گانه  افزایش  یافته است.

  • متوسط قیمت واحدهای مسکن مهر پردیس: ۱۵۰ تا ۳۵۰ میلیون تومان
  • متوسط قیمت واحدهای مسکن مهر پرند: ۶۰ تا ۱۵۰ میلیون تومان
  • متوسط قیمت واحد های مسکن مهر هشتگرد : از ۶۰ تا ۲۵۰ میلیون تومان
  • متوسط قیمت واحدهای قدیمی ساز هشتگرد : متری ۱ میلیون به بالا

در فاز ۷  ، مسکن مهر هفتاد و پنج متری نوساز را می توان با ۶۰ تا ۷۰ میلیون تومان خریداری کرد. در محله ایران خودرو، همین مسکن به ۲ برابر قیمت افزایش پیدا می کند. یعنی مسکن مهر هفتاد و هشت متری، صد و چهل میلیون تومان قیمت می خورد. اوضاع در مهرآباد، گران تر از فاز ۷ و حتی منطقه ایران خودرو است به گونه ای که یک آپارتمام ۱۸۲ متری با ۷ سال ساخت، بیش از ۲۰۰ میلیون  تومان قیمت گذاری شده است.

در محله  شهرک ینگی امام نیز  قیمت یک آپارتمان ۱۲۰ متری ۵ سال ساخت حدود ۲۵۰  تا ۳۰۰ میلیون تومان است. در نظر آباد نیز قیمت آپارتمان به ازای هر متر، زیر ۲ میلیون تومان است. در منطقه  هشتگرد -مدرس و قاسم آباد بزرگ نیز متوسط قیمت ها متری ۲ تا ۳ میلیون تومان است.

فاصله هشتگرد با کرج-تهران-قزوین

  • فاصله هشتگرد با تهران:  ۶۵ کیلومتر
  • فاصله هشتگرد با کرج: ۲۵ کیلومتر
  • فاصله هشتگرد با قزوین: ۷۵ کیلومتر

همشهری گرامی

نظرات، دیدگاه ها، انتقادات و پیشنهادات خود را درباره توسعه زیر ساخت ها، امکانات رفاهی، خدماتی، درمانی، آموزشی و تجاری و ورزشی شهر جدید هشتگرد از طریق بخش کامنت با اقتصاد شهروند به اشتراک بگذارید.

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=50278

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 25در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲۵
  1. از اطلاعاتی که میدهید ممنونم میخواستم تاریخ دقیق راه اندازی مترو را بدانم واینکه چرا شرکت اب و فاضلاب بق و گاز به پروژههایی که بزودی باید تحویل شوند کنتور نمیدهد ما به امید دریافت خانهاینان و ساکن شدن در انها هستیم اما تعاونی میگوید هنوز کنتور ندادهاند ضمنا برای انتقال از فاز ۷ به ایستگاه مترو پایانه حمل و نقل ووجود وسیله عمومی لازم وضروریست امکانات رفاهی و فروشگاهی در فاز ۷ بسیار کم است چرا؟ با تشکر از پاسخ شما

  2. علاوه بر مترو جاده زیبای هشتگرد به طالقان هم امسال قول افتتاح دادن و باعث رونق هر چه بیشتر شهر جدید هشتگرد خواهد شد. همچنین شهر جدید هشتگرد محصور به دهکده های توریستی فشند و کردان و خور است که این هم باعث اقبال به این شهر است. در کل شهر جدید هشتگرد بسیار خوش اتیه است

  3. وقتی نوشته های بالا رو خوندم به جایی که دارم زندگی میکنم و تو این دو سال فکر میکردم مثل جهنم میمونه شک کردم،من دو سال برای پایین آوردن مخارجم برای مهاجرت اومدم شهر جدید هشتگرد،میتونم به جرات بگم جهنم از این جا بهتره،بوی گند،نداشتن یه مکالمه ی درست با گوشیتون تو هر ساختمونی که باشین،اینترنت ضعیف،مناطق خیلی کثیف،هیچ مجتمع تجاری،محل خرید،بیمارستان،و خیلی چیزای دیگه،محل تفریحیشم کلا یه پارچه که جای آدمای مشکل داره و به سختی جرات میکنین برین،نداشتن تاکسی تو هر مسیری و محل ورزشی مناسبی ،خلاصه به جرات میتونم بگم فقط ظاهر شهری رو داره که با بیابون قاطیه و یه روستا امکاناتش از اینجا بیشتره……

  4. با سلام ، مدت زیادیه که در فاز ۷ خانه درحال ساخت از نوع مهر فرهنگیان که توسط شرکت عمران به پیمانکاری شرکت گردآور دارم بااینکه تسویه کردم وقسط بانک مسکن هم دارم پرداخت میکنم پیمانکار تحت هیچ شرایطی خونه رو تحویل نمیده پرونده هم در دادگستری داره آیا کسی هست ما رو از دست این پیمانکار بی تعهد خلاص کنه

  5. باسلام وخسته نباشید به جرات می تونم بگم هشتگردجدیدیک قطعه ازبهشت خدادرزمین است ماقبل ساکن تهران وبعدکرج بودیم ودوسال است به این شهرارام زیبا امده ایم خیلی راحت وخوشحالیم تا دراین شهرزندگی نکنی متوجه نمی شی تا حالا فقط ادای زندگی کردن را دراوردی باتشکر

  6. شهر هشتگرد واقعااا بی نظیره اب و هوای عالی و سر سبز همچین دسترسی به تهراندشت کردان اران طالقان میباشد که در اینده نزدیک منطقه توریستی تبدیل خواهدشد هر کس میتونه سر مایه کذاری کنه یا حق .

  7. با سلام ۲۰۰متر زمین درفاز۸ هشتگرد جدید قولنامه ای هست،،،،میخواستم بخرم،،،،آیا فاز ۸ وجود داره یا کلاهبرداریه،،،،لطفا راهنمای کنید

  8. طبعتا هر شهری جای خوب و بد داره…آن خانم گرامی که تشبیه به جهنم کرده بود نمیدونم در کدام فازه…ما در فاز ۲ و محله ۲ هستیم…هیچکدام از صحبتهای ایشان رو ندیده ایم…البته صد البته امکانات کمتری به نسبت شهرهایی مثل کرج و تهران داره…اما اگه در دیدمان قیمت رو هم مد نظر قرار دهیم آنوقت نه تنها کمتر نیست بلکه از بسیاری جهات سرتره…آب و هوای تمیز…نبود ترافیک…دسترسی مناسب و ارزان به مناطق خوش آب و هوا مثل کوشکزر و فشندوطالقان…مترو…وجود تمام مراکز لازم حتی دامپزشکی…امنیت مناسب در مقایسه با بسیاری از محلات تهران و کرج…و از همه مهمتر آینده دار بودن شهر که خودش باعث نوعی تنوع و امیده..

  9. شهر جدید هشتگرد در یک کلام بهتون بگم بی نظیره..از حرفای خانم تعجب کردم که بد تعریف کردن..واقعا شهر جدید هشتگرد زیبا و بی نظیره..مناظر و طبیعت بکر و زیبا..آرامش و سکوت دل انگیز..ساختمانهای شیک و مقاوم..معابر و خیابان و پیاده روهای تمیز و مرتب..فروشگاه های خرید و پاساژها و مراکز دانشگاهی پیام نور و آزاد و مراکز ورزشی و تفریحی زیبا و مهمتر از همه احاطه شدن شهر جدید هشتگرد از کردان و برغان و فشند و طالقان این شهر رو به مرکز توریستی رفاهی تبدیل کرده و وجود مترو و همچنین افتتاح جاده شهر جدید هشتگرد به طالقان در آینده نزدیک این شهر رو به مرکز گردشگری و توریستی تبذیل میکنه..واقعا یک تکه از بهشته

  10. سلام، بین هشتگرد و شهر جدید هشتگرد کدومش بهتره برای زندگی و کدام فازش؟

  11. میدان های داخل شهر جدید تابلو نامگذاری نداردونفراتی که برای بار اول وارد شهرک شده باید به خاطر نبود تابلو دور خودشان بچرخندوتابلو خروج ندارد کسی هم نیست که ازش سوال کنی مخصوصا شب

  12. شهر جدید هشتگرد برای زندگی یک شهر بی نظیره.نزدیکی به طبیعت بکر و هوای عالی و خلوتی شهر خبگیلیرعالیه برای زندگی

  13. شهر جدید هشتگرد برای زندگی یک شهر بی نظیره.نزدیکی به طبیعت بکر و هوای عالی و خلوتی شهر خیلی عالیه برای زندگی.

  14. سلام من ۴ سال هست که در فاز ۷ ساکنم پروژه گرداور واقعا افتضاحه واحد ها نه اسانسور داره نه حصار دور ساختمان اصلا جرات نمیکنیم عص بیایی بیرون تو محوطه پر از سگ ولگرد هست نظافت شهرداری هم در حد صفر نه تمیز میکنن نه اشغالهای جوبها جمع اوری میشه

  15. سلام من ۴ سال هست که در فاز ۷ ساکنم پروژه گرداور واقعا افتضاحه واحد ها نه اسانسور داره نه حصار دور ساختمان نظافت شهرداری هم در حد صفر نه تمیز میکنن نه اشغالهای جوبها جمع اوری میشه اصلا جای مناسبی برای زندگی نیست

    پاسخ
    نام و نام خانوادگی *

    پست الکترونیکی *

  16. سلام دوستان کسی میدونه فاز ۷ قطعه ۴ از اون پروژه هایی هستش که نیمه تموم میمونه و دزدی شده توش یا نه؟

  17. سلام من از مسکن مهر هشتگرد هسا ۲ ترابی که قرار بود سال ۹۱ تحویل بشن تا حالا با ۵۵درصد از سال ۹۲ متوقف شده به امان خدا گذاشتن ۶۰ میلیون تا حالا پول گرفتن (پولی که چند سال قبل پرداخت شده ان زمان برا خودش مبلغی بود) هیچ خبری برای کار نشده هرجا میریم هیچ کس پاسخگو نیست تعاونی مسکن -وزارت راه و شهر سازی و نماینده های مجلس و دولت هیچ کس پاسخگو نیست نمیدونیم چکار کنیم.
    ترو خدا صدای ما باشید

  18. سلام ، بعد از گذشت بیش از یک دهه هشتگردجدید هنوز امکانات شهری نداره ، مسکن مهر ها که هنوز نیمه کاره و ناتمام هستن خیلی از پروژه های مسکن مهر منتظره آب و برق و گاز هستن تا تحویل داده بشن خیلی هاشون به مرور زمان دارن از بین میرن و مردم سرگردون هستن و با کرایه خونه های بالا و گرونی زندگی میکنن توروخدا مسئولین بفکرمردم باشن .

  19. هشتگرد ، شهر جدید ، فاز ۷ ، بلوار امیرکبیر ،شهرک هودر ، بلوک شش .
    سلام میخواستم بدونم این آدرس برا هشتگرد درسته ؟
    اصلاً همچی جایی هست ؟
    ممنون

  20. سلام. متن همه دوستان رو خوندم و نظر خودم رو میگم ما حدود ۲۰ سال پیش ساکن شهر جدید هشتگرد بودیم دقیقا بالای میدون شهرداری بقل بازراچه چون امکانات کم بود و حمل و نقل عمومی برای تهران خیلی ضعیف بود بعد از یک سال سکونت ، مجدد به تهران برگشتیم تا اینکه من حدود ۵ ماه قبل جهت ثبت نام مسکن ملی مجدد بعد ۲۰ سال به هشتگر برگشتم و واقعا ناامید شدم از این شهر فقط توش ساختمون سازی شده ولی دریغ از یه حمل و نقل درست و حسابی .تاکسی فقط تو بعضی نقطه های شهر پیدا میشه و جاهای دیگه اگه وسیله شخصی نداشته باشی مجبوری حتی نیم ساعت تا ۴۵ دقیقه پیاده روی کنی بلکه به یه ایستگاه تاکسی برسی . همه طرف رو نگاه میکنی چیزی بغیر از خاک و خل و ساختمون نیمه کاره نمیبینی دریغ از محوطه سازی درست و حسابی البته اطراف میدان شهرداری و میدان مادر و چندتا جای دیگه یه مقدار محوطه سازی شده ولی یه مقدار که فاصله میگیری دیگه هیچ خبری نیست ..یه پارک گلستان داشت که الان نمیدونم اسمش چیه اونم از قبل انقلاب بود اینا فقط یه مقدار ظاهرش رو درست کردن در کل بعد ۲۰ سال توقع میرفت که این شهر خیلی پیشرفت کرده باشه ولی اینطور نبود روستای ولایتمون بعد ۲۰ سال تبدیل به شهر شد و کلی امکانات که اصلا قابل مقایسه نیست ولی هشتگرد که قرار بود یه شهر مدرن باشه با کلی تبلیغ (البته در ۲۰ سال قبل) متاسفانه وضعیت مناسبی نداره. مقایسه کنید با همین اندیشه ۲۰ سال قبل اصلا اندیشه وجود داشت؟ الان خونهاش هم قیمت خونه های کرج هستش ولی هشگرد چه وضعیتی داره .یا مسکن مهر پردیس رو مقایسه کنید با مسکن مهر هشتگرد، یارو باید به هزارتا امام زاده متوسل بشه تا بتونه مسکن مهر هشتگرد رو بفروشه . به هر حال امید وارم مسعولان هشتگرد به فکر پیشرفت این شهر باشند واقعا از لحاظ جغرافیای جای خوبی واقع هستش منطقه های گردشگری اطرافش واقعا قشنگ هستن انشاالله مسعولین این شهر به فکر ارتقایی این شهر باشند

  21. با سلام بر همه خوانندگان محترم
    بنده بمدت یک ماه از خوزستان اومدم هشتگرد و جهت تهیه یه واحد خوب و ارزون تمامی اون رو زیر رو رو کردم و تجربیاتم رو در اختیارتون میزارم اولا من بی تجربه با کلی تعریف تمجید از اونجا راهی هشتگرد شدم و متاسفانه در اواخر سال ۱۴۰۱هنوز که هنوز هست حرفهای دوستانی رو که از چند سال پیش نسبت به کمبود امکانات اونجا گله مند بودند رو تایید میکنم هنوز هیچ امکانات درست حسابی یا هایپر و …. نیست ولی تا دلتون بخواد مشاور املاک و بنگاههای کیسه به دست و از خدا بیخبر که از کاه کوه میسازن هست خلاصه اینرو بگم حواستون به سرمایه تون باشه که واحد های المهدی و مسکن های مهر ارتش و کلا مسکن مهر کلا همین الان که تقریبا ۸ یا ۹ سال از عمرشون گذشته یواش یواش دارن به مرحله ای میرسن که دیگه اگر خریدی صاحب اول و اخرش خودت هستی میمونه واحدهای شخصی ساز که ماشالله به قیمت و اگر حواست نباشه میبینی یهو پولت رفت و چند نفر دیگه هم این وسط صاحب ملک تو شدن.
    این رو هم بگم اب و هوای خوبی داره و فعلا بدلیل کمبود امکانات افراد زیادی ساکن نشدن و هیچ ترافیکی نیست و اگر قصد خرید دارید حتما شب یه سری به اون منطقه مورد نظر بزنید میفهمید که کجا هستید و سعی کنید نترسید چون اینده داره.
    خونه های داغون تا دلتون بخواد به وفور پیدا میشه خونه های مشکل دار از مشکل نقشه و اسکلت و نبود پارکینگ بگیر تا خونه هایی که فقط برادران افاغنه میتونن اونجا زندگی کنن خلاصه ما که از اونجا نگرفتیم چون دیدم سرعت پیشرفت اونجا فقط به درد نوه های من میخوره و فرار کردم .
    به جهت اینکه توانسته باشم پولم رو بهتر مدیریت کنم و رفتم با کمتر از اون قیمتها یه واحد کلید اول شکیل توی منطقه خودم گرفتم که هم حواسم به سرمایه م هست و هم میدونم اینده اون چی میشه و خیالم از پی تا سقف ساخت اون راحت هست و الان راحت دو برابر پول رهن یه واحد توی هشتگرد دارم از اون رهن میگیرم باهاش کار میکنم.
    من به شخصه ۹۰ درصد افراد رو که دیدم اونجا جهت خرید اومدن صرف سرمایه گذاری اومدن و کلا ۹۰ درصد واحدها خالی و بدون سکنه هستن و فایل زیاد و مستاجر کم حالا خودتون برآورد کنید علت این همه فایل خالی و مستاجر بی بضاعت چیه؟
    از سال ۹۰تا سال ۱۴۰۱ به مدت ۱۱ سال اینجوری شده انشالله اگر ۱۴۱۲ اوضاع خوب شد اون موقع شاید برگشتم
    راستی اینم بگم حتما با ماشین شخصی برید وگرنه نه تاکسی هست نه خط واحد نه…… کلا به فکر سلامتی خودتون باشید لحظات خوبی براتون ارزومندم

  22. مرسی از توضیحات کامل و شفاف شما
    فقط یه سوال داشتم..ما اشناهامون هشتگرد قدیم می شینن ک کاملا راضی هستن..ولی جدیدا شهرک جدیدی ساخته شده بنام هشتگرد جدید
    این توضیحاتی ک دادید در مورد شهرک جدیده یا همون قدیمیه ؟

  23. این اطلاعات مربوط به هشتگرد جدید هست

  24. سلام‌من‌۴سال‌پیش‌مسکن‌مهردرفاز۷خریدم‌وچون‌اطراف‌ماهیچ‌دسترسی‌وامکانات‌وجودنداشت‌خونه‌روهمینطوری‌خام‌گذاشتم‌موندوالان‌که‌دیگه‌مجبورشدم‌برگردم‌میبینم‌هنوزهم‌اون‌کمبودهاهستش‌اینجافقط‌یه‌نونوایی‌لواش‌داره‌با۲تاسوپرمارکت‌یعنی‌برای‌کسی‌که‌وسیله‌نقلیه‌نداره‌واقعا‌افتضاحه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .