3

شورا برای بازدید نیازی به مجوز شهرداری ندارد

  • کد خبر : 300348
  • 18 اردیبهشت 1403 - 18:55
شورا برای بازدید نیازی به مجوز شهرداری ندارد
رئیس شورای اسلامی شهر تهران در حاشیه جلسه دویست و سی و چهارم شورا در جمع خبرنگاران در خصوص برخی از حواشی و ابهامات ایجاد شده پاسخ داد.

به گزارش عصرشهروند در اخبار شورای شهر ، مهدی چمران، رئیس شورا در حاشیه دویست و سی و چهارمین جلسه شورا در ارتباط با حواشی پیش آمده در خصوص ممانعت از بازدید اعضا در برخی مناطق از سوی شهرداری‌ها اظهار داشت: در واقع ممانعتی نشده بلکه شهردار حضور نداشته است و این موضوع صحت ندارد. قاعدتاً حضور و بازدید اعضای شورا از مناطق باید از سوی شهرداری‌ها اطلاع رسانی شود تا شهروندان بتوانند آگاهی یافته و مشکلات خود را طرح کنند. در این مورد هم دلایلی عنوان شد اما شهرداری‌ها باید به این مسئله توجه داشته باشند که زمانی که اعضا به منظور نظارت و یا رسیدگی به امور مردم به شهرداری‌ها مراجعه می‌کنند؛ مسئولین حضور داشته باشند.
وی در ادامه با تأکید بر اینکه شورا ناظر بر تمام برنامه‌های شهرداری است؛ تصریح کرد: اعضای شورا هر زمان که لازم بداند نظارت را انجام خواهد داد و نیازی به اخذ مجوز از شهرداری‌ها ندارد.
رئیس شورا درباره موضوع اختصاص ودیعه میلیاردی برای برخی از مدیران شهری نیز بیان کرد: این ودیعه با عنوان کمک هزینه مسکن بوده اما اینکه آیا این کمک به صورت وام بوده یا غیر وام در دست بررسی است. فهرست کمک‌های صورت گرفته در اختیار شهردار است و باید در اختیار شورا نیز قرار گیرد.
وی در خصوص موضوع جابجایی آراد کوه نیز با تأکید بر اینکه این جابجایی بی‌فایده است؛ گفت: جابجایی آراد کوه بی فایده است اما محل دفن جدید برای زباله پیشنهادی است که در این باره مطرح شده که باید انجام شود که البته نیاز به زمان و اعتبار بالا دارد. اصل مسئله این است که زباله‌ها در آنجا دفن نشود و در حال حاضر هدف این است که زباله‌ها با استفاده از زباله سوزهایی که قرار است به زودی تهیه شود؛ به صورت سنگ دفن شود. در این صورت، دیگر شاهد آلودگی ناشی از زباله‌ها نخواهیم بود. منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=300348

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .