5

طرح سئوال از شهردار در اولین فرصت انجام خواهد شد

  • کد خبر : 298046
  • 29 مرداد 1402 - 19:28
طرح سئوال از شهردار در اولین فرصت انجام خواهد شد
چمران در خصوص سئوال از شهردار تهران، یادآور شد: از شهردار سئوال شده و ما این سئوال را ارسال کردیم و در اولین جلسه‌ای که تنظیم کنیم شهردار تهران در صحن حضور خواهد یافت و پاسخگوی سئوال مطرح شده، خواهد بود.

به گزارش عصرشهروند در اخبار شورای شهر ، مهدی چمران در حاشیه یکصد و هفتاد و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران با بیان اینکه گزارش مدیرعامل سازمان اتش نشانی در خصوص اتش سوزی بازار ارائه خواهد شد، اظهار کرد: در ادامه گزارش محله ای توسط ناصر امانی عضو شورا ارائه می شود و همچنین طرحی در مورد نحوه فعالیت مراکز ورزشی بررسی و تقسیم کار بین مناطق و سازمان ورزش انجام خواهد شد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه نمی‌توان بازار را جابجا کرد؛ یادآور شد: ساختمان‌های بازار قابل جابجایی نیست؛ مگر اینکه ورودی و خروجی‌ها را جابجا کنیم.
چمران با بیان اینکه ضرورتی ندارد انبارها در بازار باشند، خاطرنشان کرد: تعدادی از واحدهایی که در آتش سوختند انبار بودند؛ این انبارها به صورت انبوه در یک زیرزمین و حجره قرار گرفتند و اگر چنین اتفاقاتی رخ دهد سخت می‌توان به آن دسترسی داشت.
وی افزود: می‌توان انبارها را در خارج از شهر مدیریت کرد و برای خرید و فروش عمده نیز می‌توان از خارج از شهر امور را انجام داد؛ ضرورتی بر این میزان فشردگی در بازار وجود ندارد.
رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه مدیران بیشتر در مناطق مرزی حضور دارند، گفت: با کاری که در ستاد اربعین صورت گرفته هریک از مناطق در یکی از نقاط مرزی ایران و عراق مستقر خواهند شد تا آسایش و آرامش زائران فراهم شود.
وی با تأکید بر اینکه شهرداران نیروها را مستقر می‌کنند و به تهران بازخواهند گشت، خاطرنشان کرد: بودجه امسال برای اربعین ۳۰ میلیارد تومان است.
چمران در خصوص سئوال از شهردار تهران، یادآور شد: از شهردار سئوال شده و ما این سئوال را ارسال کردیم و در اولین جلسه‌ای که تنظیم کنیم شهردار تهران در صحن حضور خواهد یافت و پاسخگوی سئوال مطرح شده، خواهد بود. منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=298046

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .