9
محسن هاشمی در سیصد و یازدهمین جلسه شورا مطرح کرد:

عبور فوتی ها از مرز ۱۰۰ نفر در تهران

  • کد خبر : 282943
  • 27 تیر 1400 - 13:35
عبور فوتی ها از مرز ۱۰۰ نفر در تهران
رییس شورای اسلامی شهر تهران گفت: بسته شدن بزرگراه افتخاری بدلیل عدم اجرای توافقات میان شهرداری وارتش زیبنده مدیریت کشور و مطابق با انتظارات مردم نیست لذا از این رو از شهرداری می خواهیم مشکل اجرای توافق با ارتش را حل نموده تا تعهدات شهرداری اجرایی شود و از فرماندهان محترم نیروی زمینی ارتش نیز درخواست داریم با مساعدت در رفع موانع وبرداشت صدها کامیون نخاله انباشته شده در این خیابان نیز، امکان تردد شهروندان و استفاده از معابر شهری را فراهم کنند تا در این شرایط دشوار کشور، به نارضایتی عمومی افزوده نشود.

به گزارش عصرشهروند در اخبار شورای شهر، محسن هاشمی در ابتدای سیصد و یازدهمین جلسه شورا ضمن گرامیداشت شهادت امام محمد باقر(ع) و تسلیت این روز گفت:  تذکر ویژه در خصوص لزوم رعایت پروتوکل های بهداشتی به دلیل عبور فوتی ها از مرز ۱۰۰ نفر در تهران دارم و نیز  لازم است در رابطه با مشکلات ایجاد شده در استفاده شهروندان از بزرگراه افتخاری در انتهای بزرگراه شهید صیاد شیرازی در منطقه یک  تذکری به دلیل مسدود شدن بزرگراه همه به مسئولان ارتش و شهرداری داده باشم.

هاشمی افزود: با توجه به اینکه زمین مذکور دردوره قبل مدیریت شهری توسط مسئولان محترم ارتش آزاد سازی شده بود و از حدود یکماه قبل نیز با اتمام عملیات عمرانی، بهره برداری از آن توسط شهروندان تهرانی آغاز گردیده بود، بسته شدن آن بدلیل عدم اجرای توافقات میان شهرداری وارتش زیبنده مدیریت کشور و مطابق با انتظارات مردم نیست.

رییس شورای اسلامی شهر تهران گفت: از این رو از شهرداری می خواهیم مشکل اجرای توافق با ارتش را حل نموده تا تعهدات شهرداری اجرایی شود و از فرماندهان محترم نیروی زمینی ارتش نیز درخواست داریم با مساعدت در رفع موانع وبرداشت صدها کامیون نخاله انباشته شده در این خیابان نیز، امکان تردد شهروندان و استفاده از معابر شهری را فراهم کنند تا در این شرایط دشوار کشور، به نارضایتی عمومی افزوده نشود . منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=282943

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .