9

عقب ماندگی رفاهی کارکنان شهرداری تهران جبران می شود

  • کد خبر : 296128
  • 13 اردیبهشت 1402 - 9:20
عقب ماندگی رفاهی کارکنان شهرداری تهران جبران می شود
مدیرکل رفاه، تعاون و خدمات اجتماعی شهرداری تهران گفت: اگرچه تفاوت در میزان دریافت حقوق و مزایای نیروهای کارگری و کارمندی در شهرداری تهران به حداقل رسیده و این امر از افتخارات مدیریت شهری است اما برنامه ریزی جهت افزایش قدرت خرید کارکنان بالاخص نیروهای کارگری به عنوان قشر آسیب پذیر همواره مطرح بوده تا عقب کماندگی در حوزه رفاهی را جبران کنیم.

به گزارش عصرشهروند، محمد بنی حسن مدیرکل رفاه، تعاون و خدمات اجتماعی شهرداری تهران در نشست صمیمی با کارگران اداره کل رفاه، روز جهانی کار و کارگر را بهانه ای جهت تقدیر از خدمات و تلاش جامعه کارگری عنوان کرد واظهار کرد: کارگران نه تنها در عرصه تولید بلکه در دیگر عرصه های تاریخی کشور همچون سالیان دفاع مقدس همواره افتخارات عظیمی را رقم زدند که این تلاش و مجاهدت خالصانه و بی بدیل همواره مورد ستایش دولت و ملت بوده است.

وی شهادت بیش از ۱۴۰۰۰ کارگر در هشت سال جنگ تحمیلی را بیانگر اوج رشادت طلبی و فداکاری کارگران دانست وبیان کرد: خدمتگزاران به وطن امروز نیز به رغم دستمزد ناچیز و عدم برخورداری از امنیت شغلی در نقش محرک تولید و نیز خادمین شهر افتخارات بسیاری را در اوج ایثار و گمنامی رقم زدند که این امر لزوم تجلیل از زحمات آنان و برنامه ریزی جامع جهت ارتقاء سطح رفاه و معیشت این قشر زحمتکش را ضروری ساخته است.

مدیرکل رفاه، تعاون و خدمات اجتماعی شهرداری تهران با تاکید بر ضرورت حفظ کرامت و ارزش نهادن به جایگاه والای کارگران، رعایت عدالت در تخصیص تسهیلات رفاهی بین دو قشر کارگر و کارمندی را مهمترین دغدغه و اولویت این اداره کل دانست و گفت: اگرچه تفاوت در میزان دریافت حقوق و مزایای نیروهای کارگری و کارمندی در شهرداری تهران به حداقل رسیده و این امر از افتخارات مدیریت شهری است اما برنامه ریزی جهت افزایش قدرت خرید کارکنان بالاخص نیروهای کارگری به عنوان قشر آسیب پذیر همواره مطرح بوده و انشاالله عقب ماندگی های ایجاد شده در حوزه رفاهی کارکنان و به ویژه کارگران را جبران خواهیم ساخت.

گفتنی است تغییر نمادین یک روزه در جایگاه شغلی کارگران و مدیران اداره کل رفاه و خدمت رسانی مدیرکل و معاونین به کارگران به بهانه تجلیل از این قشر و نیز اهدا لوح تقدیر به کارگران از مهمترین بخشهای این نشست بود. منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=296128

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .