3

علت افزایش قیمت بلیط های جشنواره موسیقی فجر

  • کد خبر : 214561
  • 27 بهمن 1398 - 18:20
علت افزایش قیمت بلیط های جشنواره موسیقی فجر

مدیرکل دفتر موسیقی با تاکید بر اینکه همواره قیمت بلیط‌های جشنواره موسیقی فجر حدود ۲۰ درصد نسبت به کنسرت‌های معمولی ارزان‌تر است، اظهار کرد که امسال برخی از بلیط‌ها با افزایش نسبی قیمت همراه بوده و برخی هم تغییر نکرده‌اند.

به گزارش عصر شهروند، محمد الهیاری، مدیرکل دفتر موسیقی درباره افزایش قیمت بلیط‌های سی‌وپنجمین دوره از جشنواره موسیقی فجر توضیحاتی به شرح زیر ارائه کرد:

* معمولاً حدود ۲۰ درصد پایین‌تر از قیمت‌ بلیط کنسرت‌های معمولی در نظر گرفته می‌شود.

* امسال در برخی ردیف‌ها به عنوان مثال اگر قیمت بلیط ۴۰ هزار تومان بوده حدودا به ۵۰ هزار تومان افزایش پیدا کرده است.

* در برخی سطوح نسبت به سال گذشته تغییری ایجاد نشده است.

گفتنی است، سی‌وپنجمین جشنواره موسیقی فجر از ۲۴ بهمن ماه به صورت رسمی اجرا‌های خود را آغاز کرده و تا ۳۰ بهمن ادامه خواهد داشت. اختتامیه این جشنواره نیز یکم اسفند ماه برگزار خواهد شد.

منبع: ایسنا

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=214561

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .