13

علیرضا زالی : تاکنون ۳۳درصد جمعیت هدف استان تهران علیه کرونا واکسینه شدند

  • کد خبر : 284640
  • 17 شهریور 1400 - 12:56
علیرضا زالی : تاکنون ۳۳درصد جمعیت هدف استان تهران علیه کرونا واکسینه شدند
فرمانده ستاد عملیات مدیریت کرونا در کلانشهر تهران اعلام کرد: تاکنون ۳۳ درصد از جمعیت هدف استان بر مبنای جمعیت ساکن، در برابر کرونا واکسینه شده‌اند که از میانگین کشوری بالاتر است.

به گزارش عصرشهروند در اخبار سلامت ، علیرضا زالی افزود مجموع آمار واکسن تزریق شده در استان تهران از پنج میلیون و ۷۵۰ هزار دُز گذشته است که سهم استان در دُز اول و دوم دریافت شده از مرز یک میلیون و ۷۵۰ هزار نفر عبور می کند.

وی بیان کرد: راه اندازی مراکز جدید وکسیناسیون سرعت می گیرد تا فرآیند تزریق شتاب بیشتری یابد.

فرمانده ستاد عملیات مدیریت کرونا در کلانشهر تهران با بیان اینکه ۱۰ گروه شغلی پرخطر داریم، گفت: این گروه ها بر اساس سند ستاد ملی کرونا در گروههای شغلی پرخطر قرار می گیرند و از همین رو در کنار واکسیناسیون عمومی، تزریق واکسن به این گروه ها در اولویت بوده و انجام می شود.

فرمانده ستاد عملیات مدیریت کرونا در کلانشهر تهران ادامه داد: در استان تهران بیش از ۹۰ درصد افراد گروه های شغلی پرخطر تاکنون واکسینه شده اند.

میزان بستری های کرونایی تهران به زیر ۹ هزار نفر رسید

وی، از کاهش میزان مراجعه بیماران به مراکز درمانی در استان تهران خبر داد و گفت: در استان تهران تا دیروز ۸/۷ دهم درصد کاهش بستری، ۵/۳ درصد کاهش مراقبت ویژه و ۲/۵ دهم درصد کاهش مراجعه را شاهد بودیم که در حال حاضردر تهران برای اولین بار در چند هفته گذشته میزان بستری عمومی به زیر ۹ هزار نفر رسید که این کاهش ناشی از تزریق واکسن و رعایت شیوه نامه های بهداشتی است

فرمانده ستاد عملیات مدیریت کرونا در کلانشهر تهران در ادامه گفت: برمنبای جمعیت ساکن استان تهران بیش از ۳۳ درصد مردم واکسینه شدند که این میزان نسبت به آمار کشوری که ۲۹ درصد است، نشان می دهد نسبت به دیگر استان ها جلو هستیم. منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=284640

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .