14

علیرضا نادعلی : حس می کنم نوامیس من در تهران شرایط مناسبی ندارند

  • کد خبر : 286931
  • 28 آبان 1400 - 18:51
علیرضا نادعلی : حس می کنم نوامیس من در تهران شرایط مناسبی ندارند
شهرداری هم تلاش‌های زیادی می‌کند ولی اتفاقات بدی زیر پوست شهر و در شب‌ها رخ می‌دهد که آدم را ناراحت می‌کند امیدوارم با ابتکاراتی که در این دوره انجام می‌گیرد این شرایط تغییر کند. 

به گزارش عصرشهروند در اخبار شورای شهر، سخنگوی شورای شهر تهران با اشاره به برخی آسیب‌هایی که زیر پوست شهر اتفاق می‌افتد، دلیل عدم استقبال عده‌ای از افراد بی‌خانمان از گرمخانه‌ها را تشریح کرد.

حتما بخوانید : واکنش علیرضا نادعلی به جعل یک خبر

به گزارش برنا، علیرضا نادعلی، سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران، با اشاره به آخرین وضعیت سامان‌سراها و گرمخانه‌های پایتخت گفت: همه افرادی که دارای آسیب هستند به گرمخانه‌ها مراجعه نمی‌کنند.

او در رابطه با وضعیت زنان بی‌خانمان گفت: شرایط زنان ویژه است. به عنوان مردی که در تهران زندگی می‌کند حس می‌کنم نوامیس من شرایط مناسبی ندارند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: شهرداری هم تلاش‌های زیادی می‌کند ولی اتفاقات بدی زیر پوست شهر و در شب‌ها رخ می‌دهد که آدم را ناراحت می‌کند امیدوارم با ابتکاراتی که در این دوره انجام می‌گیرد این شرایط تغییر کند.

نادعلی با اشاره به دلیل عدم استقبال در گرمخانه‌های پایتخت گفت: عده‌ای به سامان سراها مراجعه نمی‌کنند چراکه نمی‌توانند خود را با قوانین آنجا منطبق کنند و در سطح شهر پراکنده هستند. راه حل‌ها متفاوت است برخی با هم تضاد دارند.

او ادامه داد: طیفی از راه حل‌ها را داریم که یک طرف به دنبال نگهداری و برخی به دنبال حذف هستند اما فراموش نکنید این آسیب توسعه پیدا می‌کند و ممکن است افراد سالم را درگیر کند. این آسیب لزوم اتخاذ تصمیم به موقع و جامع را نیاز دارد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران افزود: هر چه پیش می رویم می‌بینیم تنها نمی توانیم حرکت کنیم و برخی نهادها باید ورود پیدا کنند و راه حل های درست برای آن داشته باشند. منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=286931

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .