8

علی اعطا :اگر مدیران بخواهند هم نمی‌توانند شهر را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بفروشند

  • کد خبر : 278980
  • 03 فروردین 1400 - 10:15
علی اعطا :اگر مدیران بخواهند هم نمی‌توانند شهر را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بفروشند
سخنگوی شورای شهر تهران گفت: مجرا‌های شهرفروشی بسته شده و حتی اگر مدیران شهری بخواهند هم نمی‌توانند شهر را بفروشند.

به گزارش اخبار شورای شهر، علی اعطا سخنگوی شورای شهر تهران در گفت‌وگویی، با اشاره به موضوع شهرفروشی در تهران اظهار کرد: از یک سال پیش تاکنون شهرداری‌های مناطق، امکان صدور پروانه فراتر از طرح تفصیلی نداشته‌اند و برای آن‌ها انجام چنین کاری قفل شده و سیستم بسته است، این دست از موضوعات تا به امروز کنترل شده و شورای شهر دوره پنجم هم به این موضوع حساسیت ویژه‌ای نشان داده است.

وی ادامه داد: با مصوبه لایحه تعیین مأموریت‌ها، حدود اختیارات و مسئولیت‌های شوراهای معماری مناطق، اختیار شوراهای مناطق و مجراهای شهرفروشی و تراکم فروشی بسته شده است و حتی اگر مدیران شهری بخواهند هم نمی‌توانند شهر را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بفروشند.

سخنگوی شورای شهر تهران با اشاره به رد شدن بخشی از خطوط ریلی تهران – مشهد از منطقه ۱۶ تهران تصریح کرد: به این موضوعات باید شهرداران مناطق رسیدگی کنند و تا به امروز هم درباره چنین موضوعی ما در شورای شهر تهران گزارشی نداشتیم و اطلاعی درباره این دغدغه ندارم. منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=278980

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .