5
در سومین ماه سال:

عملکرد “همراه” با کسب بازدهی ۹۷ درصدی منتشر شد/ رشد ۲۹ درصدی درآمدها

  • کد خبر : 259597
  • 09 تیر 1399 - 14:24
عملکرد “همراه” با کسب بازدهی ۹۷ درصدی منتشر شد/ رشد ۲۹ درصدی درآمدها
همراه اول با ارائه گزارش عملکرد سومین ماه از سال مالی جاری، درآمد ۵.۱ هزار میلیارد تومانی شناسایی کرد و با رشد ۲۹ درصدی نسبت به دوره مشابه قبل روبرو شد.

عصر شهروند –  شرکت ارتباطات سیار ایران با سرمایه ۱٫۹۲ هزار میلیارد تومانی، گزارش عملکرد سومین ماه سال مالی منتهی به اسفند ۹۹ را منتشر کرد.

براین اساس، “همراه” در این مدت از خالص خدمات ارزش افزوده، کارکرد مشترکین خطوط اعتباری و دائمی، استفاده از امکانات شبکه توسط سایر شرکت های تلفن همراه، فروش خطوط جدید تلفن همراه و سایر بالغ بر ۱٫۷ هزار میلیارد تومان درآمد داشته است. این شرکت در عملکرد سه ماهه ۵٫۱ هزار میلیارد تومان درآمد داشته که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۹ درصد رشد داشته است.

بیشترین درآمد کسب شده طی دوره خرداد از کارکرد مشترکین خطوط اعتباری به میزان ۹۲۷٫۶ میلیارد تومان (معادل ۵۲ درصد درآمد) و کارکرد مشترکین خطوط دائمی بالغ بر ۶۷۷٫۶ میلیارد تومان بوده (معادل ۳۸ درصد درآمد) است.

بررسی بازدهی سهام این شرکت از ابتدای سال جاری تا ۳۱ خرداد نشان می دهد قیمت هرسهم “همراه” در پنجم فروردین ۱۸۷۱۸ ریال بوده و طی ۵۳ روز کاری به قیمت ۳۶۸۱۰ ریالی رسیده که حکایت از بازدهی جالب ۹۷ درصدی دارد که ۶٫۴ برابر سود سپرده بانکی است .

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=259597

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .