3

غرفه داران میدان مرکزی تره بار تهران شناسنامه دار می شوند

  • کد خبر : 299486
  • 21 دی 1402 - 15:51
غرفه داران میدان مرکزی تره بار تهران شناسنامه دار می شوند
مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری تهران از شناسنامه دار شدن غرفه داران در میدان مرکزی میوه و تره بار خبرداد.

به گزارش عصرشهروند، سید کمال سادات مشاور استاندار و مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری تهران همراه با ایوب فصاحت مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران از میدان مرکزی میوه و تره بار بازدید کرد و از نزدیک در جریان چگونگی انجام امور قرار گرفت.

سادات در این بازدید ضمن تشکر از مدیرعامل سازمان مدیریت میادین، با بیان اینکه در مجموعه ۲۷۰ هکتاری بازار مرکزی میوه و تره بار ۱۵ هزار نفر مشغول بکار هستند، اظهار کرد: عزم و اراده شما در پیگیری مصوبات استانداری تهران قابل تقدیر است.

وی تصریح کرد: نظارت بر میدان مرکزی میوه و تره بار به دلیل اینکه مرکزیت توزیع و تنظیم بازار محصولات کشاورزی در سطح کشور و استان تهران را دارد، بسیار مهم است که با همکاری خوب مدیران جدید اتحادیه، گام‌های بلندتری در جهت رفع معضلات میدان مرکزی برخواهیم داشت.

مشاور استاندار تهران از شناسنامه دار شدن غرفه‌داران در میدان مرکزی تشکر کرد و گفت: این اقدام گامی به سوی امنیت بیشتر در میدان مرکزی میوه و تره بار است، همچنین هویت بخشی به میدان مرکزی تره بار نیازمند کارهای فرهنگی است.

در ادامه فصاحت مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران نیز درباره هوشمندسازی میدان مرکزی میوه و تره بار اظهار کرد: در راستای تامین امنیت و نظارت بر میدان مرکزی میوه و تره بار، این میدان به دوربین‌های نظارتی و همچنین پایش مجهز خواهد شد و در آینده نزدیک میدان مرکزی دومین میدان هوشمند سازمان خواهد بود.

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، در این بازدید چند ساعته از میدان مرکزی میوه و تره بار، فصاحت گزارشی از برنامه ها و عملکرد سازمان مدیریت در خصوص زنجیره تامین محصولات، راه اندازی آزمایشگاه با هدف حفظ سلامت شهرندان و نظارت ترافیکی ارائه کرد و نحوه تأمین امنیت، معضلات ترافیکی، نظارت هوشمند و شناسنامه دار شدن غرفه‌داران مورد بررسی قرار گرفت. منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=299486

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .