20

درباره غلامرضا شنگی قهی ، شهردار منطقه ۲۰ تهران

  • کد خبر : 286862
  • 10 مهر 1400 - 18:08
درباره غلامرضا شنگی قهی ، شهردار منطقه ۲۰ تهران
در این گفتار از عصرشهروند ، نگاهی داریم به سوابق و فعالیت های غلامرضا شنگی قهی، شهردار جدید منطقه ۱۷ پایتخت.

غلامرضا شنگی قهی بعد از عملکرد موفق به عنوان شهردار منطقه ۲۰ تهران – شهرری منصوب شد. غلامرضا شنگی در رتبه بندی شهرداران تهران جزو ۵ شهردار برتر شهر تهران قرار گرفته است. پیش از این وی شهردار  منطقه ۱۷ تهران بود . غلامرضا شنگی ، جایگزین داود لطفی شد که مهر سال ۹۹، به عنوان کارشناس ارشد مدیریت دولتی از دانشگاه آزاد، به این سمت منصوب شده بود. غلامرضا شنگی پیش از انتصاب به عنوان شهردار منطقه ۱۷ تهران توسط دکتر علیرضا زاکانی، شهردار پایتخت، معاونت فرهنگی و  اجتماعی بسیج شهرداری پایتخت را بر عهده داشت و در تاسیس شرکت تعاونی کارکنان بسیج شهرداری تهران نیز در دهه نود شمسی مشارکت داشت.

در این گفتار عصرشهروند ، نگاهی داریم به سوابق و فعالیت های غلامرضا شنگی قهی، شهردار جدید منطقه ۱۷ پایتخت . اگر شما مخاطب گرامی ، نظر و دیدگاهی درباره  فعالیت های غلامرضا شنگی دارید یا پیشنهاد یا انتقادی درباره توسعه زیرساخت های عمرانی، فرهنگی، آموزشی، بهداشتی و رفاهی شهرداری منطقه هفده پایتخت دارید، مراتب را از طریق بخش کامنت در انتهای گفتار به اشتراک بگذارید .

با ما همراه باشید.

غلامرضا شنگی شهرداری منظقه 17

حتما بخوانید : با معاونین شهردار تهران در سال ۱۴۰۰ آشنا شوید

منطقه ۱۷ تهران کجاست؟

غلامرضا شنگی قهی شهردار جدید منطقه ۱۷ تهران است و تا مهر ۱۴۰۱ شمسی نیز سکانداری یکی از مناطق جنوبی این کلانشهر دودآلود نیمه دوم سال را بر عهده خواهد داشت. منطقه ۱۷ پایتخت یکی از مناطق بیست و دو گانه شهر بوده و در جنوب پایتخت قرار گرفته است.

شهرداری منطقه ۱۷ در جنوب غربی واقع شده است و شمالش به منطقه ۱۰ ( خیابان قزوین ) ، جنوبش به پادگان قلعه مرغی و پارک ولایت و هم چنین شرق آن به بزرگراه نواب صفوی و غربش نیز در محدوده بزرگراه آیت الله سعیدی و یافت آباد قرار دارد .

منطقه ۱۷ شهرداری تهران از مناطق آذری زبان پایتخت است . منطقه هفده تهران، مثل منطقه ۱۶ شهردار ، محلات مطرحی دارد که بعضا از مقصدهای گردشگری شهری نیز محسوب می شود مانند : محله گلچین ، محله بهاران ، محله ابوذر غربی و شرقی، محله مقدم، محله جلیلی ، محله امام زاده حسن، محله آذری، محله قلعه مرغی، محله زهتابی ، محله زمزم و محله بلورسازی .

این منطقه، بیش از ۳۵۰ هزار نفر جمعیت داشته و ایستگاه مترو زمزم نیز در این محدوده قرار دارد .

مشکلات گسترده محدوده شهرداری منطقه ۱۷

غلامرضا شنگی قهی با سابقه در شهرداری تهران و از بدنه کارکنان شهرداری که مهر ۱۴۰۰ به سمت شهردار منطقه ۱۷ منصوب شده است ، با مشکلات متعددی روبرو خواهد بود و امیدواریم بتواند در مدت سکانداری این منطقه شهرداری پایتخت، در کاهش آلام همشهری های عزیز این بخش پایتخت، اقدامات عاجلی را در دستور کار خود و همکاران زحمتکش در شهرداری منطقه هفده قرار دهد.

نباید فراموش کرد که سی و پنج درصد ساختمان های این منطقه، بافت فرسوده و بوده و متاسفانه بیش از ۷۰ درصد منطقه شهرداری ۱۷ تهران، بافت ناپایدار دارد که هشدار مهمی برای مدیریت بحران کل شهر تهران است. البته به منظور نوسازی بافت های فرسوده در محدوده شهرداری منطقه هفده تهران، کارهای زیادی انجام شده که انتظار می رود غلامرضا شنگی ، شهردار منطقه ۱۷ ، در تسریع اختصاص بودجه و تسهیل عملیات نوسازی و باسازی طرح های توسعه ای منطقه، فعال تر از شهرداران پیشین عمل کند .

منطقه ۱۷ تهران ، مدت هاست که درگیر مشکلات طرح تفصیلی بوده و برگزاری جلسات بین غلامرضا شنگی قهی و شورایاری محلات به منظور شناسایی مشکلات این منطقه در مدت فعالیت شهردار جدید ، می تواند مدیریت شهری را در حل معضلات و پیدا کردن خلاقانه راه حل ها، یاری دهد.

غلامرضا شنگی قهی در جلسه معارفه خود در مهر ۱۴۰۰ اعلام  کرده بود که امیدوار است خدمتگزار اهالی منطقه دارالشهدای تهران باشد .

حتما ببینید : ویدیویی از حضور غلامرضا شنگی شهردار منطقه ۱۷ در شورای شهر

سوابق غلامرضا شنگی قهی

غلامرضا شنگی قهی پیش از انتصاب به سمت شهرداری منطقه ۱۷ تهران، دارای سابقه در بدنه مدیریت شهری است . وی به واسطه حضور در مدیریتهای مختلف و بسیج شهرداری تهران با مشکلات شهری آشناست و بر ساز و کار های شهرداری تهران تسلط دارد. ایشان از سال ۱۳۹۲، در سمت هایی در بسیج شهرداری تهران، در فعالیت های جهادی فرهنگی و اموزشی به همشهری های تهرانی خدمت کرده اند.

طبق اطلاعاتی که در سایت روزنامه رسمی قوه قضاییه منتشر شده است ، طبق روزنامه رسمی به شماره ۲۰۳۵۷ مورخ چهارم بهمن سال نود و سه، غلامرضا شنگی قهی در تاسیس شرکت تعاونی مسکن کارکنان و اعضا بسیج شهرداری تهران فعالیت داشت.

غلامرضا شنگی در شرکت تعاونی مسکن کارکنان

همکاران غلامرضا شنگی در شرکت تعاونی مسکن کارکنان و اعضا بسیج شهرداری تهران، غلام رضا زارغ کهن (عضو هیات مدیره)، محمد مهدی صدوقیان (عضو هیات مدیره)، رسول گوهری بخشایش (عضو هیات مدیره)، غلامرضا شنگی قهی (عضو هیات مدیره)، مهدی بابایی (رئیس هیات مدیره)، امیر محمد جابری (نایب رئیس هیات مدیره) رضا محمدی (مدیرعامل) سعید رجبی (عضو اصلی هیات مدیره) هستند.

طبق روزنامه رسمی  به شماره  ۲۱۷۱۶ مورخ سیزدهم مهر ماه سال نود و هشت نیز، غلامرضا شنگی قهی در تاسیس موسسه غیرتجاری ستاد مردمی راهنمای زائر مشارکت داشت. موسسه غیرتجاری خیریه شهر امید نیکان در سال نود و پنج نیز از دیگر فعالیت های نیکوکاری غلامرضا شنگی قهی در دهه نود هجری شمسی است.

ارتباط با غلامرضا شنگی قهی

برای ارتباط با غلامرضا شنگی قهی می توانید از طریق شماره تلفن ۵۵۶۶۴۴۴۰ اقدام کنید. در زمان تنظیم این گزارش ،شهردار منطقه ۱۷ درتوییتر فعال نبودند و آدرس پیج اینستاگرام وی @rezashangi17 است  . سایت شهرداری تهران برای تعامل با شهرداران نواحی منطقه ۱۷ در نشانی: Tehran.ir در دسترس است.

مخاطب گرامی

اگر نظر و دیدگاهی درباره فعالیت ها و تلاش های غلامرضا شنگی قهی شهردار جدید منطقه هفده تهران دارید، مراتب را از طریق بخش کامنت در انتهای گفتار به اشتراک بگذارید.

عصرشهروند برای غلامرضا شنگی قهی و همکارانشان در مدیریت امور شهری دارالشهدای منطقه ۱۷ تهران آرزوی توفیق و موفقیت دارد.

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=286862

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 9در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۹
  1. با عرض سلام وخسته نباشید بنده ساکن منطقه هفده هستم و منزل پدری مون حدودا بیشتر از پنجاه سال که در این محله هست از قدیمی های این منطقه هستیم من تا به امروز نمیدونستم که اسم شهرداره منطقه هفده چیه و چه کسی هست امروز عوامل محترم شهرداری جوری با من برخورد داشتن که تا الان به یاد ندارم کسی اینجوری به من بی احترامی کرده باشه خاستم خدمت شهرداره محترم منطقه هفده عرض کنم که والاه من تا اونجا که میبینم شهرداری منطقه ما هیچ حرکت مثبتی واسه رفاه حال ساکنین این منطقه نکرده که هیچ بلکه در بعضی موارد موجبات نارضایتی اهالی رو به دنبال داشته عرضم خدمت شهرداره محترم این است شما که واسه منطقه هفده کاره مفیدی نکردید یا اگر هم کردید به چشم ما نیومده که ببینیم حداقل یخورده رو شعور و آداب معاشرت کارکنانتون کار کنید که اینطور موجب نارضایتی اهالی محترم این منطقه نباشن خدا خیرتون بده

  2. با عرض سلام و وقت بخیر چرا مجوز ساخت ۵ طبقه داده نمیشه ما با وجود تجمیع ۳ ملک به دلیل داشتن ۸متر کمتر از ۲۰۰ متر مجوز ساخت ۵ طبقه بهمون داده نمیشه ملک ها فرسوده شده و داره رو سرمون خراب میشه آیا کسی جوابگو هست

  3. سلام چرا پیاده روهای منطقه انقدر فرسوده است و سالهاست که فکری بحالش نمیشه ؟و چرا به منطقه شانزده اتوبوس مستقیم نداره؟لطفا لطفالطفا برا نازی اباد و خانی اباد اتوبوس مستقیم بذارین

  4. سلام خسته نباشید دو ملک‌ ۸۰ متری مونده جمعا ۱۶۰ متر خونه دیگه داره می‌ریزه زمین،،بقلی مجوز دادن ساخت حالا ما می‌خوایم بسازیم مجوز نمیدن،،خواهشا پیگیری کنید کل کوچه ساخته شده مجوز طبقه ۵ نمیدن،،قانون زیر ۲۰۰ رو خواهشاً اصلاح کنید ملت همه گرفتارن،،سپاس

  5. شهردار محترم منطقه ۱۷ جناب آقای شنگی ؛ جا دارد از زحمات و توجهات جنابعالی در یکطرفه نمودن خیابان شهید فرامرز تهمتن باغ خزانه که باعث آرامش و آسایش مردم محله گردید تشکر و قدردانی نماییم. همچنین از فرماندهی راهور منطقه ۱۷ که در این طرح همکاری لازم را داشتند سپاسگزاریم.

  6. سلام وخسته نباشید خدمت کسانی که دلسوز مردم هستندوبه مشکلات مردم رسیدگی میکنن ایشون به تازکی شهردارمنطقه۲۰ شدن ملاقات داشتیم و خیلی متاسفم که هنوزمشکل سی ساله ما پربرجا بی نتیجس ایون بدرد شهردارنمیخورند

  7. سلام و عرض ادب
    خواستم بدونم چرا طرح عقب نشینی خ فداییان حد فاصل پل آزادگان تا پل سیمان اجرایی نمیشه

  8. سلام شما کی انتخاب کرده خواهشاً استعفا بدید چون برای شهرداری منطقه ۱۷ و شهردار بودن ساخته نشدید مجوز ساخت ۷و ۸طبقه بدون اصول از جانب کن فکری های شماست اصلا به فکر فضا سازی منطقه نیستید برید صدور مجوز ها تو همون تعاونی مسکن که عضو. بودید بدید منطقه به شهردار چون شما احتیاج ندارم فقط جیب سازنده ها پر میکنید منطقه پر شده از افغانی

  9. خدا سلامتی بده عاقبت بخیر باشین ای بزرگ مرد

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .