6

فرزند نرگس معدنی پور ، کارمند شورای شهر با حقوق بالا

  • کد خبر : 294612
  • 22 دی 1401 - 9:36
فرزند نرگس معدنی پور ، کارمند شورای شهر با حقوق بالا
فرزند نرگس معدنی پور، عضو شورای ششم شهر تهران به عنوان کارمند، با حقوقی قابل توجه در دبیرخانه این شورا مشغول به کار شده است.

به گزارش عصرشهروند، بر اساس اسنادی که در اختیار انصاف نیوز قرار گرفته، فاطمه منصورلی، کارمند قراردادی شرکت خدمات اداری شهر، وابسته به شهرداری، در دبیرخانه شورای شهر مشغول به کار شده است. او فرزند نرگس معدنی‌پور، عضو و رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر تهران است.

حقوق و مزایای این کارمند دبیرخانه شورای شهر در ماه آذر بیش از ۳۰ میلیون تومان بوده که با هر متر و معیاری، عددی قابل توجه در اِشل حقوقی کارمندان دبیرخانه حتی در شهرداری تهران محسوب می‌شود.

خانم نرگس‌پور چند روز پیش در صحن شورای شهر گفته بود: «برای مبارزه با فساد می‌بایست از مکانیزم های موثر شفافیت، پاسخگویی، پیشگیری، تقویت و اعمال اجرای قوانین با اقدامات تضمین‌کننده سلامت و آموزش بهره‌گیری کرد. بخشی از فساد موجود در شهرداری از منظر کارکنان و همکاران شهرداری مواردی شامل به‌کارگیری نیروی انسانی بدون وجود شایستگی‌های لازم، رعایت نشدن شرایط قانونی و معیارهای ارتقاء افراد در سمت‌های اداری، تبعیض در دادن مزایا و پاداش‌های مادی و یا امتیازات سازمانی، رعایت نشدن عدالت در تصمیم‌گیری درخصوص وضعیت اداری کارکنان، رسیدگی تبعیض‌آمیز به تخلفات اداری کارکنان و ندادن حقوق و مزایای قانونی در بعضی از موارد مثل حق بیمه است.»

فرزند نرگس معدنی پور ، کارمند شورای شهر با حقوق بالا

منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=294612

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. نپوتیسم !!! آن وقت فرزند من که عضو موسسه نخبگان بوده ، باید حقوق قانون کار بگیره ، اندازه سه نفر هم کار کنه !!!

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .