16

همه چیز درباره فریده اولاد قباد : نماینده مجلس شورای اسلامی

  • کد خبر : 44604
  • 17 اردیبهشت 1398 - 13:50
همه چیز درباره فریده اولاد قباد : نماینده مجلس شورای اسلامی

فریده اولاد قباد ، متولد ۱۳ اسفند ماه سال چهل و نه در شهرستان کوهدشت لرستان، دانش آموخته کارشناسی ارشد علوم اجتماعی، دانشجوی دکتری این رشته و نماینده دوره دهم مردم تهران، ری، پردیس و شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی است. او عضو فراکسیون زنان و محیط زیست بوده و بیش از ۱.۲ […]

فریده اولاد قباد ، متولد ۱۳ اسفند ماه سال چهل و نه در شهرستان کوهدشت لرستان، دانش آموخته کارشناسی ارشد علوم اجتماعی، دانشجوی دکتری این رشته و نماینده دوره دهم مردم تهران، ری، پردیس و شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی است. او عضو فراکسیون زنان و محیط زیست بوده و بیش از ۱.۲ میلیون رای در انتخابات سال ۹۵، کسب کرد.  ایشان مدرس دوره های ضمن خدمت فرهنگیان و فرزند و همسر شهید است و تنها نوه او نیز اسفند ۹۶ فوت کرد.

فریده اولاد قباد ، در سال دوم حضور در خانه ملت، عضو و دبیر اول کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شد و در گروه های دوستی آلمان، اتریش، یونان و نیجریه هم عضویت دارد. از وی به عنوان یکی از کاندیدا های اصلاح طلبان در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی که دوم اسفند ماه ۹۸ برگزار می شود نام می برند. ایشان هم اکنون، عضو کمسیون آموزش و تحقیقات مجلس است. ایشان، در کمیته سلامت اداری آموزش و پرورش پایتخت و هم چنین کمیته فرهنگی و اجتماعی زنان، حضور دارد.

اگر شما همشهری گرامی، نظر و دیدگاهی درباره  گفته ها و اقدامات این نماینده زن پایتخت در خانه  ملت دارید، تحلیل های خود را محترمانه از طریق کامنت با ما به اشتراک بگذارید.

با ما همراه باشید.

حتما بخوانید: با ۳۰ نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی آشنا شوید

زنان مجلس شورای اسلامی در دور دهم

(۱۴ زنی که به مجلس شورای اسلامی در دور دهم، راه یافتند)

بیوگرافی فریده اولاد قباد

فریده اولاد قباد ، اسفند ماهی ۴۹ در لرستان ، از فعال ترین نمایندگان زن مجلس شورای اسلامی در حوزه پیگیری  حقوق زنان و کودکان محسوب می شود که در انتخابات سال ۹۵ با حضور در فهرست امید ائتلاف اصلاح طلبان، با  کسب ۱ میلیون و دویست و شصت و دو هزار رای، با ۱ هزار رای اختلاف به نسبت محمد رضا بادامچی، به عنوان نفر هفتم، به پارلمان راه یافت.  او جوان ترین نماینده زن مجلس شورای اسلامی محسوب نمی شود. چرا که سیده فاطمه حسینی، نماینده اصلاح طلب تهران که متولد سال ۱۳۶۴ است، جوان ترین نماینده مجلس محسوب می شود.  ضمنا خانم فریده اولاد قباد ، مدرک دکتری ندارد و به کمپین فرزندت کجاست نیز نپیوست.

حتما بخوانید: همه چیز درباره کمپین فرزندت کجاست

 تذکر کتبی فریده اولاد قباد و ده تن از نمایندگان مجلس

(تصویر تذکر کتبی فریده اولاد قباد و ده تن از نمایندگان مجلس درباره  اقدام عاجل تعیین تکلیف استخدامی معلمین حق  التدریسی از سوی وزارت آموزش و پرورش)

فریده اولاد قباد ، چهره سیاسی اصلاح طلب، نماینده مردم تهران، ری، پردیس، اسلامشهر و شمیرانات بوده و ایشان در مقطع فوق لیسانس رشته علوم اجتماعی، دانش آموخته شده است. فریده اولاد قباد ، متولد لرستان است. وی، رییس فراکسیون زنان و عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی  بوده و اخیرا به  عضویت هیات رئیسه  فراکسیون محیط زیست، منصوب  شد.

فریده اولاد قباد، چهره سیاس اصلاح طلب، نماینده مردم تهران

اینستاگرام فریده اولاد قباد

خانم فریده اولاد قباد در ۳  سال اخیر،  بیش از ششصد پست در اینستاگرامش به اشتراک گذاشته و قریب  به ۲۶۰۰ فالور دارد. ایشان سی و چهار صفحه را نیز دنبال می کند. اکثر  فالور های وی را نمایندگان مجلس و بزرگان اصلاحات تشکیل می دهند. صفحه اینستاگرامی فریده اولاد قباد ،  نماینده مردم تهران در دوره دهم مجلس شورای اسلامی را در این نشانی دنبال کنید.

حتما بخوانید : بیوگرافی سهیلا جلودارزاده و همه چیز درباره زندگی ، فرزندان و اظهارات این نماینده اصلاح طلب

اینستاگرام فریده اولاد قباد

اوایل اسفند ماه ۹۷، فریده اولاد قباد با انتشار پستی در اینستاگرامش به مناسبت یازدهمین نمایشگاه بین المللی طلا، نقره، جواهر و ساعت تهران گفت که عرضه سکه توسط بانک مرکزی، بحران بازار را بیشتر  کرد و سبب کااهش قدرت مردم برای خرید و طلا و توسعه فقر و بیکاری شد.

 پست اینستاگرامی خانم فریده اولاد قباد

تصویر بالا، پست اینستاگرامی خانم فریده  اولاد قباد است که ایشان به همراه نمایندگان فراکسیون زنان مجلس در دیدار با علی لاریجانی، خواستار اختصاص یک درصد از بودجه وزارت خانه بابت اجرای طرح های حوزه زنان شدند.

 آخرین پست اینستاگرامی فریده اولاد قباد

سه شنبه های بدون خودرو، موضوعی است که آخرین پست اینستاگرامی فریده اولاد قباد را در دسامبر ۲۰۱۸ میلادی به خود اختصاص داد.

توییتر فریده اولاد قباد

خانم اولاد قباد ، عضو فراکسیون زنان مجلس شورای  اسلامی، نوامبر ۲۰۱۶ میلادی به توییتر پیوست و اکنون بیش از ۱۲۰ پست به اشتراک گذاشته و قریب به ۱۸ هزار دنبال کننده دارد. صفحه توییتر  این نماینده زن مجلس شورای اسلامی، مخاطبان زیادی داشته و این را از لایک و کامنت مطالبش می توان فهمید. توییتر این بانوی نماینده را در این نشانی دنبال کنید.

او خیلی دیر به دیر در توییتر، اطلاع رسانی می کند. اما معمولا با مستندات و اطلاعات خوبی همراه می شود که برای موکلانش در پایتخت، نویدبخش و امیدوار کننده به نظر  می رسد. مخصوصا که برخی از تلاش  های وی، منوط به  حمایت و پیگیری از حقوق کودکان و زنان و خانواده است.

حتما بخوانید : تاریخ انتخابات مجلس یازدهم در سال ۹۸

گشتی در توییت های فریده اولاد قباد

  • حضور بانوان در ورزشگاه ها و پیگیری طرح اعتبار ورزش حرفه ای زنان، با سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان مطرح  شد.
  • همسان سازی حقوق بازنشستگان فرهنگی، ارتش و سپاه باید انجام شود.
  • بی میلی سینما گران به فعالیت در ژانر دفاع مقدس، به دلیل عدم حمایت از فیلم های این حوزه است.
  • مافیا، کودکان را مجبور به تکدی گری می کند و نباید به جمع آوری آن ها بسنده کرد.
  • دستاورد های مهم دولت روحانی و مظلوم واقع شدن این دولت در رسانه ملی. به روحانی رای خواهم داد زیرا تغییر به تدوام نیاز دارد.
  • به روحانی رای دادم چون برای نخستین بار، ساختاری به نام دستیاری ویژه رییس جمهور در امور اقوام و اقلیت ها ایجاد کرد.

فراکسیون های فریده اولاد قباد

این نماینده مجلس ۵۰ ساله، در فراکسیون های زیر در دوره دهم مجلس شورای اسلامی، عضویت داشت:

  • فراکسیون ایثارگران
  • فراکسیون توسعه روستایی
  • فراکسیون فرهنگیان
  • فراکسیون پیشگیری از جرایم و آسیب های اجتماعی
  • فراکسیون روابط عمومی
  • فراکسیون محیط زیست
  • فراکسیون تمدن نوین اسلامی
  • فراکسیون شفاف سازی اقتصاد و انضباط مالی
  • فراکسیون میراث فرهنگی و مناطق آزاد.

آدرس دفتر فریده اولاد قباد

  • سایت شخصی: http://www.oladghobad.com
  • آدرس: میدان بهارستان، طبقه هفتم ساختمان ارتباطات مردمی نمایندگان مجلس شورای اسلامی
  • تلفن: ۳۳۵۰۱۱۵۰
  • فکس: ۳۹۹۳۲۷۸۷
  • موبایل: ۰۹۱۲۹۰۰۹۱۴۲
  • آدرس دفتر نمایندگی: شهر ری، میدان بسیج، مجتمع تجاری کوه نور، طبقه اول.
  • تلفن: ۳۳۳۸۸۴۵۴
  • فکس: ۳۳۳۸۸۴۲۴
  • آدرس دفتر: لواسان، ابتدای بلوار امام خمینی، احمد آباد. قبل از اسکای سنتر- ۲۶۵۶۴۶۶۷
  • ادرس دفتر: اسلامشهر، میدان نماز،  جنب بیمارستان امام زمان، تعاون ۳- ۵۶۶۹۴۹۷۸
  • آدرس دفتر پردیس: ملاصدرا، مجتمع اداری میلاد. طبقه سوم. تلفن: ۷۶۲۹۸۸۰۹

به منظور ملاقات با این نماینده مردم تهران در بهارستان، به این صفحه رفته و برنامه ملاقات هفتگی ایشان را مشاهده و نسبت به ثبت درخواست و تقاضای ملاقات، اقدام کنید. صفحه اختصاصی ایشان در سایت مرکز پژوهش ها، در این لینک در دسترس است.

حتما بخوانید: با همه نمایشگاه های تهران در سال ۹۸ آشنا شوید

همراهان گرامی

برای ارتباط با این نماینده شریف مردم پایتخت در خانه ملت، از کانال های ارتباطی که در بالا به آن اشاره شده است استفاده کنید. توجه داشته باشید که سایت عصر شهروند، رابط موکلان با نمایندگان نیست و تنها انتشار دهنده نظرات و تحلیل های همشهریان محترم می باشد.

 

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=44604

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. د دوره دکتری نیمه تخصصی۶۴ واحدی mid phd به جای کارشناسی ارشد۳۲ واحدی
    لطفا این ایده را به دست دکتر زاهدی و وزیر علوم برسانید و یا به عنوان یک طرح از نمایندگان امضا بگیرید تا در صحن به تصویب برسد . این دغدغه خیلی از دانشجویان است .

    با توجه به طولانی بودن دوره phdدکتری باعث شده بسیاری دانشجویان این مقطع دچار بی انگیزشی و کسالت و سستی شده .و دوره کارشناسی ارشد ۳۲ واحد اصلا یک دوره کامل نیست . از شما در خواست دارم از وزارت علوم و شورای انقلاب فرهنگی ایده مذکور (( ایجاد دوره دکتری نیمه تخصصی۶۴ واحدی mid phd به جای کارشناسی ارشد۳۲ واحدی)) را پیگیری کنید . از سال ۲۰۱۸ در دانشگاه ادینبورگ این کار انجام شده به ادرس های زیر بروید تا ببینید در انگلیس در حال انجامه

    https://errantscience.com/blog/2018/07/11/the-mid-phd-slump/

    https://www.ed.ac.uk/institute-academic-development/postgraduate/doctoral/advice-support/mid-stage-phd

    خیلی از بچه های دوره دکتری به خاطر ۵ ساله و طولانی بودنش انگیزش خود را از دست داده و ترک تحصیل می دهند و دمین فایده این ایده رفع عطش دکترشدن هست و هرسال ۲۰۰ و ۳۰۰ هزار نفر به صف کنکور دکتری حمله نمی کنند 

    این ایده توسط دکتر علی رضاییان چهره ماندگار مدیریت تایید شده است .وتوسط رییس دانشگاه بوعلی همدان اوکی شده است 

    کمک کنید ایده مان به گوش شورای انقلاب فرهنگی و وزارت علوم برسد . استاد تورا خدا کمک مان کنید

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .