19

جزییات کامل فیلم های نوروز ۱۴۰۰ شبکه ۵ سیما

  • کد خبر : 279751
  • 05 فروردین 1400 - 0:14
جزییات کامل فیلم های نوروز ۱۴۰۰ شبکه ۵ سیما
فیلم های سینمایی نوروز 1400 شبکه 5 سیما در 2 نوبت صبح و عصر پخش می شود.

فیلم های سینمایی نوروز ۱۴۰۰ شبکه ۵ سیما در ۲ نوبت صبح و عصر پخش می شود.در میان ۲۶ فیلم سینمایی که در ایام نوروز روی آنتن شبکه ۵ سیما می رود، چندین انیمیشن مطرح نیز قرار دارد که انتخاب های خوبی برای علاقمندان تماشای فیلم های پویانمایی محسوب می شود. گزارش امروز عصرشهروند، مروری دارد بر فیلم های سینمایی نوروز ۱۴۰۰ شبکه پنج سیما.

با ما همراه باشید.

حتما بخوانید: همه چیز درباره سریال های نوروز ۱۴۰۰ سیما

جزییات فیلم های نوروز ۱۴۰۰ شبکه ۵ سیما

شبکه پنج سیما در نوروز ۱۴۰۰ شمسی از روز یکشنبه اول فروردین ماه تا آخرین روز تعطیلات، فیلم های جذاب و هیجان انگیزی در ژانرهای مختلف از سینمای ایران و جهان را تقدیم مخاطبان خود می کند. شبکه ۵ سیما در طول ایام نوروز در سال های اخیر، کلکسیونی از بهترین فیلم های سینمایی را دوبله و روی آنتن برده است.

آثار سینمایی شبکه ۵ سیما در ایام نوروز ۱۴۰۰ در ۲ نوبت پخش می شود. صبح ها و عصرها با بازپخش هایی که در سایت tv5.ir جزییات آن در دسترس است. برای تماشای جدید ترین انیمیشن های جهان بهتر است به شبکه ۵ سیما در ۲ هفته اول فروردین ۱۴۰۰ توجه کنید. فیلم های سینمایی شبکه ۵ سیما در ایام نوروز ساعت ۱۰ صبح و ۱۳:۳۰ روی آنتن می رود. ۳۸۱ میلیون فروش گیشه را تجربه کرده  بود.

فیلم سینمایی یکشنبه اول فروردین شبکه ۵

انیمیشن نورم خرس شمالی (NORM OF THE NORTH) به کارگردانی آنتونی بل که از جدیدترین محصولات پویانمایی سینمای آمریکا در سال ۲۰۲۰ است ساعت۱۰ صبح روز یکشنبه اول فروردین ۱۴۰۰ روی آنتن می رود.

انیمیشن نورم خرس شمالی (NORM OF THE NORTH) به کارگردانی آنتونی بل

ساعت ۱۳:۳۰ نیز منتظر نمایش فیلم سینمایی جانان به کارگردانی کامران قدکچیان باشید. ژانر خانوادگی داشته و امین حیایی، داور عصر جدید، هم بازی مژگان بیات و سحر زکریا هنرپیشه جنجالی سینما و تلویزیون ایران در سال ۹۹ شده است.

فیلم سینمایی جانان به کارگردانی کامران قدکچیان

فیلم سینمایی دوم فروردین

انیمیشن صحرا به کارگردانی پیپر کور محصول ۲۰۱۷ فرانسه ساعت ۱۰ روی آنتن می رود که داستان یک مار عاشق پیشه است و بیش از ۸ میلیون دلار فروش را تجرهکرد.

انیمیشن صحرا به کارگردانی پیپر کور محصول 2017 فرانسه

پس از آن  فیلم سینمایی انتقام به کارگردانی سوجیو قوش محصول ۲۰۱۹ میلادی کشور هندوستان که ژانر جنایی دارد پخش می شود. آمیتاباجان در کنار  زیل اسمیت در این فیلم بازی کرده اند.

فیلم سینمایی سوم فروردین

برای سومین روز سال  ۱۴۰۰ شمسی نیز، فیلم سینمایی شکلاتی به کارگردانی سهیل موفق که در ژانر کودک است روی آنتن این شبکه می رود. شبنم مقدمی در کنار محمد رضا هدایتی و ناصر هاشمی و ارژنگ امیرفضلی بازی کردند. فیلم مولان نیز فیلم سینمایی نیمروزی شبکه ۵ سیما است که توسط نیکی کارو در سال ۲۰۲۰ میلادی کارگردانی شده است. ژانر حادثه ای است.

فیلم سینمایی شکلاتی به کارگردانی سهیل موفق

فیلم سینمایی ۴ فروردین

برای آخرین روز تعطیلات نوروز برای کارمندان، شبکه ۵ در نوبت صبح، پویانمایی ۵ دوست و دره  دایناسورها را تدارک دیده که محصول سال ۲۰۱۸ آلمان  است. در نویت نیمروزی نیز فیلم سینمایی made IN ITALY  روی آنتن می رود که فیلم مطرح از لوسیونو لیگابو ایتالیایی است و ژانر کمدی خنده دار دارد.

فیلم سینمایی made IN ITALY

فیلم سینمایی ۵ فروردین

در پنجمین روز بهار، انیمیشن سینمایی راز میلتون به کارگردانی برنت بین محصول ۲۰۱۶ کانادا روی آنتن شبکه ۵ می رود. سایت این فیلم  نیز در نشانی: miltonssecret.com در دسترس است.

انیمیشن سینمایی راز میلتون به کارگردانی برنت بین محصول 2016 کانادا

در نوبت ۱۳:۳۰ نیز فیلم سینمایی او را به دام بینداز محصول ۲۰۱۹ اسپانیا پخش می شود که ژانر کمدی دارد. مشتاقان فیلم های ژانر کمدی، نوبت عصرگاهی شبکه ۵ را فراموش نکنند.

فیلم های سینمایی شش فروردین

نخستین جمعه سال ۱۴۰۰ شمسی، شاهد نمایش فیلم سینمایی سرتو بدزد رفیق هستیم. این فیلم را علی عبدالعلی زاده  کارگردانی کرده و سال ۸۴ ساخته شد. نصرالله رادش و رابعه اسکویی و رضا عظیمی در کنار ساعد هدایتی  بازی کردند. سینمایی جومانجی که محصول سال  ۲۰۱۹ آمریکا است، مهمان ساعت ۱۳:۳۰ این شبکه است که توسط کیون هرت بازی شده است.

فیلم سینمایی سرتو بدزد رفیق

فیلم  های سینمایی ۷ فروردین

در نوبت صبح، شاهد پخش پویانمایی جرج کنجکاو هستیم که ساعت ۱۰ صبح  پخش می شود. در نوبت عصر نیز فیلم سینمایی پدر و پسر به کارگردانی راکش ساشی پخش می  شود که در ژانر خانوادگی روی آنتن می رود.

فیلم سینمایی ۸ فروردین

انیمیشن سینمایی روز پدر (father’s day) که در سال ۲۰۱۹ میلادی توسط جیمز اسنایدر کارگردانی شد روی انتن می رود. در ساعت ۱۳:۳۰- نیز فیلم سینمایی کما که توسط نیکیتا آرگونور در ژانر تخیلی ساخته شده پخش می شود. انتون پامپوشنی در این  فیلم نقش آفرینی کرده است.

انیمیشن سینمایی روز پدر (father’s day)

فیلم سینمایی دوشنبه۹ فروردین شبکه ۵

انیمیشن سینمایی نابغه کوچک به کارگردانی لون دینگ محصول ۲۰۱۸ ساعت ۱۰ صبح روی انتن می رود که اولین فیلم محصول کشور چین در کنداکتور نوروزی شبکه ۵ سیما است. پس از آن ساعت  ۱۳:۳۰ شاهد نمایش فیلم سینمایی مشت آخر هستیم که مهدی فخیم زاده  کارگردانی کرد. گوهر  خیراندیش و  رامین راستاد در این فیلم هنرنمایی کرده اند.

فیلم سینمایی سه شنبه دهم فروردین شبکه ۵

سینمایی نسترن های وحشی به کارگردانی رهبر قنبری محصول سال نود و شش در ژانر اجتماعی پخش می شود. پدرام  پورعباسی و حسام شجاعی هم بازی شده اند. فیلم عصر شبکه ۵ نیز فیلم تونل به کارگردانی پل اویی محصول ۲۰۱۹ کشور نفت خیز نروژ است.

سینمایی نسترن های وحشی به کارگردانی رهبر قنبری

فیلم سینمایی چهارشنبه  ۱۱ فروردین

در نوبت صبح شاهد پخش انیمیشن استریکس و عمارت فرمانروایان هستیم که لویس کلاچری در سال ۲۰۱۴ ساخت. در نوبت عصر نیز فیلم جدال در زندان که در ژانر حادثه  ای ساخته شده و نبرد زندانیان را نشان می دهد از کشور هنگ کنگ روی آنتن می رود.

فیلم سینمایی ۱۲ فروردین

در دوازدهمین روز بهار ۱۴۰۰، در نوبت عصر شبکه ۵ سیما، شاهد پخش انیمیشن دوست ربات من هستیم که توسط استفان شیمک کارگردانی شده است. محصول فرانسه است. در نوبت عصر نیز فیلم تنها در اعماق محصول سال ۲۰۲۰ سوئد روی آنتن خواهد رفت. مادلین مارتین در آن نقش آفرینی کرده است.

فیلم سینمایی روز ۱۳ فروردین شبکه ۵

در نوبت صبح، شاهد پخش فیلم انیمیشن ماجراجویی اژدهایی هستیم که در سال  ۲۰۱۹ در آمریکا ساخته شد. در نویت عصر نیز برای سیزده به در، فیلم ایستگاه اتسمفر به کارگردانی مهدی جعفری محصول سا ل نود و پنج پخش می شود. محسن کیایی و رویا افشار هم بازی شده اند.

اگر علاقمند تماشای بهترین مستندهای علمی ، حیات وحش، فرهنگی و هنری و ورزشی هستید، شبکه مستند سیما را در ایام نوروز ۱۴۰۰ شمسی که جشنواره مستندهای سال را به نمایش می گذارد، در نظر داشته باشید.

 

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=279751

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .