17

قتل زن جوان در جنوب تهران توسط مرد ناشناس

  • کد خبر : 295732
  • 28 فروردین 1402 - 14:07
قتل زن جوان در جنوب تهران توسط مرد ناشناس
با به قتل رسیدن یک زن جوان در خانه‌اش در جنوب تهران، تحقیقات تیم جنایی برای دستگیری عامل این جنایت آغاز شد.

به گزارش عصرشهروند در اخبار حوادث ، ساعت ۱۴ ظهر امروز یکشنبه بیست و هفتم فروردین ماه، مامور گشت کلانتری ۱۵۹ بی‌سیم برای گزارش کردن وقوع یک فقره قتل به محمدمهدی براعه؛ بازپرس ویژه قتل شعبه سوم دادسرای امور جنایی، تماس گرفت و گفت: زن جوانی اهل کشور افغانستان در خانه‌اش در حالی که یک شال روی گردنش پیچیده شده به کام مرگ فرو رفته و در بازرسی از صحنه جنایت طلا‌های مقتوله به سرقت رفته است.

با اعلام این خبر، تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی، متخصصان پزشکی قانونی و کارشناسان تیم تشخیص هویت به همراه قاضی براعه، راهی محل حادثه در حوالی خیابان ارج شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند؛  تیم جنایی به محض ورود به خانه با جسد زن حدوداً ۳۱ ساله‌ای مواجه شدند که براثر خفگی با شال خود به قتل رسیده بود.

تحقیقات ابتدایی کارآگاهان جنایی حکایت از آن داشت، یک فرد ناشناس هنگامی که همسر و فرزند مقتوله در خانه حضور نداشته‌اند وارد منزل شده و پس از به قتل رساندن زن جوان، طلا و تلفن همراهش را سرقت کرده و بلافاصله از مهلکه گریخته است.

پس از پایان تحقیقات میدانی، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی توسط قاضی جنایی ماموریت پیدا کردند تا با بازبینی دوربین‌های مداربسته، اقدامات اطلاعاتی و مخابراتی و تحقیقات محلی هویت مرد جنایتکار را شناسایی و وی را دستگیر کنند.

محمد‌مهدی براعه؛ بازپرس ویژه قتل شعبه سوم دادسرای امور جنایی، جسد مقتوله برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی برای دستگیری متهم وارد عمل شده‌اند. منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=295732

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .