14

قرارد بود پایانه جدید شرق سال گذشته راه اندازی شود

  • کد خبر : 295647
  • 25 فروردین 1402 - 22:11
قرارد بود پایانه جدید شرق سال گذشته راه اندازی شود
رییس کمیته عمران شورای شهر تهران گفت در بودجه سال 1402 حدود 200 میلیارد تومان برای تکمیل پایانه شرق پیش بینی شده است و این امیدواری وجود دارد که امسال به بهره‌برداری برسد.

به گزارش عصرشهروند در اخبار شورای شهر ،محمد آقامیری درخصوص آخرین وضعیت پروژه پایانه جدید شرق که قرار بود سال گذشته تکمیل شود،گفت:«سال گذشته بازدیدی از پایانه شرق داشتیم و چند بار هم تذکر داده شد که بودجه‌ای برای تکمیل این پروژه در نظر گرفته شود تا از وضعیت کنونی خارج شود.»

وی ادامه داد:‌ «بودجه‌ای هم که امسال برای آن در نظر گرفته شده، حدود ۲۰۰ میلیارد بودجه‌ اولیه است که قرار شد در تبصره‌ها هم به آن اضافه شود. این پروژه برای تکمیل نیاز به اعتبار ۴۰۰ تا ۵۰۰ میلیارد تومانی دارد؛ از شهرداری قول گرفتیم که تا پایان امسال آن را تکمیل کنند.»

آقا میری درخصوص قول مدیران شهری درخصوص تکمیل پروژه پایانه شرق تا پایان سال ۱۴۰۱ هم گفت: «سال گذشته بودجه‌ای برای تکمیل این پروژه در نظر گرفته نشده بود اما امسال برای آن اعتبار پیش‌بینی شده و پیگیر تکمیل آن هستیم که تا پایان امسال به بهره‌برداری برسد.»

وی تاکید کرد :‌«پایانه جدید شرق یک مجموعه مولد است و اگر ۴۰۰-۵۰۰ میلیارد امسال برای آن هزینه کنیم، سال دیگر دقیقا همین مبلغ درآمد‌زایی دارد بنابراین هزینه ای نیست که برگشت نداشته باشد مانند آسفالت کف خیابان که هزینه بشود و برود و برگشت نداشته باشد. سال بعد هزینه‌ خودش را برمی‌گرداند و پایانه شرق جزو درآمدهای پایدار شهرداری مانده و ماندگار می‌شود. این یک کار ماندگاری است.»

خرداد ماه سال گذشته شهردار منطقه ۱۳ از تکمیل فاز نخست پایانه جدید شرق تا پایان سال خبر داده بود. این وعده محقق نشد و در پایان سال ۱۴۰۱ اعلام شد این پایانه برای تکمیل به ۲۶۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد. منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=295647

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .