29

با قنادی های معروف تهران آشنا شویم ؛ از کافه لرد تا سولدوش

  • کد خبر : 10396
  • 08 خرداد 1398 - 17:15
با قنادی های معروف تهران آشنا شویم ؛ از کافه لرد تا سولدوش

گزارش امروز، هم برای لاکچری  گردها و هم برای افرادی که دوست دارند با مقصدهای شکم گردی خوشمزه تهران برای نوشیدن قهوه خوب و خوردن شیرینی و کیک سنتی و جدید آشنا شوند، پیشنهادهای وسوسه انگیز دارد.

بهترین قنادی و شیرینی فروشی های تهران

بهترین کافه قنادی های تهران فقط پاسداران و الهیه و زعفرانیه و نیاوران نیست. اتفاقا بسیاری از کافه قنادی های معروف پایتخت، در منطقه مرکزی شهر واقع شده و شماری نیز مثل قنادی فرانسه و کافه قنادی لورد، از نوستالژیک ترین مقصدهای شکم گردی تهران به شمار می رود و سابقه ای دیرینه دارد. گزارش امروز، هم برای لاکچری  گردها و هم برای افرادی که دوست دارند با مقصدهای شکم گردی خوشمزه تهران برای نوشیدن قهوه خوب و خوردن شیرینی و کیک سنتی و جدید آشنا شوند، پیشنهادهای وسوسه انگیز دارد.

اگر شما هم علاوه بر کافه قنادی و شیرینی فروش های مطرحی که در این گفتار  معرفی شده است، قنادی های دیگری می شناسید، از طریق بخش کامنت با ما در ارتباط باشید. فراموش نکنید که درصد قابل ملاحظه ای از هموطنان به خصوص شهروندان تهرانی، با معضل چاقی و اضافه وزن روبرو هستند و مصرف قند و شکر در ایران مثل مصرف برنج و بنزین، رکورد دار جهانی است و باید برای رهایی از بیماری خاموش قرن (دیابت) فکری به حال شیرینی خوری های مستمر و بی برنامه شهروندان ایرانی کرد تا خشکبار و خرما ایرانی، جایگزین سم سفید (شکر) شود.

با شیرینی‌گردی امروز ما همراه باشید.

حتما بخوانید : قدیمی ترین پیتزا فروشی تهران

کافه قنادی لرد

کافه قنادی لرد

اگر مسیر شما به خیابان کریمخان و استاد نجات الهی (ویلا) افتاده باشد، حتما ۳ چیز نظر شما را جلب کرده است. یکی، مغازه های فروش صنایع دستی ایران که شما را به تماشای لالجین همدان و ترمه اصفهان و خاتم یزد و مینیاتور ومنبت تبریز و فرش کاشان و گلیم کهکیلویه و بویر احمد می برد و با جدید ترین آثار صنایع دستی هنرمندان جوان و پیشکسوت کشور را در معرض دید شما در یک نمایشگاه دائمی گردشگری و صنایع دستی آشنا می شوید. دیگری، کلیسا کریمخان که سابقه دیرینه ای داشته و از مقصدهای مقدس غیر اسلامی پایتخت به شمار می رود.

کافه قنادی لرد مقصد جالب برای گردشگران حرفه ای تهران

سومین مقصد جالب برای گردشگران حرفه ای تهران، کافه قنادی لرد و شیرینی دانمارکی است. کافه قنادی لرد، از معروف ترین و قدیمی ترین کافه قنادی های تهران است که شما را به ضیافت تارت و گاتاهای خوشمزه می برد. سابقه این شیرینی فروشی به سال ۱۳۴۴ می رسد و اکنون نیم قرن است که از مقصدهای نوستالژیک شکم گردهای تهران همچون چلوکبانی البرز سهروردی شمالی محسوب می شود.

تارت های میوه کافه لرد

تارت های میوه کافه لرد وقتی با طعم مطبوع اسپرسو و قهوه ترک همراه شود، خستگی  را از تن بیرون می کند. طبقه بالای کافه لرد، چند میز برای پذیرایی از مهمانان کافه گرد تدارک دیده شده است. کافه لرد از پاتوق ارامنه مقیم تهران نیز به شمار می رود.

صحبت از شیرینی دانمارکی کردیم. چند صد متری پایین تر از کافه  لرد در پایتخت صنایع دستی تهران، یکی دیگر از مقصدهای شیرینی فروشی نوستالژیک تهرانی ها قرار دارد. پیش از انقلاب افتتاح شد و از قدیمی ترین شیرینی فروشی های تهران است. مشتریان زیادی داشته و خیلی زود شیرینی هایش در طول  روز تمام می شود. اگر بالای طالقانی و تقاطع ویلا بروید، از هر  شهروندی نشانی شیرینی دانمارکی ویلا را بگیرید، به شما معرفی می کند. افتتاح این قنادی در تهران، روند تولید و فروش شیرینی در پایتخت را متحول کرد.

دانمارکی شکری و میوه ای

دانمارکی شکری و میوه ای، از جمله محصولات این شیرینی فروشی است که می توان آن را در ابعاد و شکل های مختلف خریداری کرد. یکی از بهترین طعم های شیرینی دانمارکی  را در این قنادی  تجربه کنید که گویا شعبه ای در تهران هم  ندارد و هم چون ساندویچ فریدون، مشتریان پر و پا قرصی دارد. البته اگر انتظار  کاپ کیک و دونات و ماکارون و نان های فوق العاده خوشمزه هستید، باید به سمت سولدوش و شیرینی الف و جاهای دیگر بروید که در ادامه گفتار معرفی کرده ایم.

کوکی باکس

یکی از قنادی های خاص تهران، کوکی  باکس است. مقصد لاکچری گردهای خوش  تیپ اطراف خیابان فرشته و الهیه که پاتوق آن ها، بالای چمران است. در خیابان بوسنی و هرزگوین فرشته که برج های عظیمی واقع شده است، شیرینی فروشی خاص با محصولات خاص در دسترس است که سال  ۱۳۸۵ باز شد و تا کنون، توانسته جامعه مشتریان خاص خود را همراه کند.

کوکی باکس، شیرینی کیلویی مرسوم دیگر شیرینی فروشی  های تهران را نداشته و نخستین قنادی تهران است که البته به زعم خودشان، شیرینی دانه ای می فروشند! چیز کیک نوتلا و مارس و تارت های  مختلف ریز و درشت،از جمله محصولاتی کوکی باکس است که طعم دلچشبی دارد. برای کسانی که اهل خامه و شکلات و این چیزها نیستند، توصیه می کنیم از محصولات بیسکویتی نرم استفاده کنند که اتفاقا مشتریان زیادی دارد.

تنوع شیرینی ها خیلی زیاد نیست چون استراتژی تولید و کسب و کار کوکی باکس ها فرق می کند. به هر حال، این پاتوق شکم گردهای بالا شهر هم در گردشگری شهری خود در نظر داشته باشید. کورن فلکس و نان مخصوص چای به سبک فرانسوی ها را هم می توان از کوکی باکس سفارش داد.

کوکی باکس، روبروی برج پارک مییاتور واقع شده و مترو خور نیست و باید یا با خودرو شخصی یا اتوبوس های BRT به آنجا بروید.

حتما بخوانید : با ۱۲ کافه روباز تهران آشنا شویم: از « فلورین » تا « رویال لانژ »

شیرینی فروشی لانجین

در ایران زمین شهرک غرب،  ۲ مقصد شکم گردی  معروف است. یکی VIP که متعلق به خواهر بابک زنجانی بوده و دیگری شیرینی فروش لانجین. هر دو ،شیرینی های خوب و خوش طعم و تازه با ابعاد و اندازه های مختلف داشته که مشتریان زیادی را هر روز به سمت خود جلب می کند. لانجین ایران زمین، سال ۱۳۹۰ افتتاح شد و اکنون در پاسداران و میدان تجریش هم شعبه دارد. شیرینی های بلژیکی و فرانسوی  LANGINE بازتاب زیادی در فضای مجازی داشته و شاید همین موضوع سبب رونق کسب و کار آن شده است. دسرهای لانجین را حتما تست کنید که ژورنالی بوده و طعم خوب و تازه ای دارد.

لانجین یک کافه است و نوشیدنی سرد و گرم بسیاری در اختیار مشتریانش همچون کافه لرد قرار می دهد. مافین  ها و پنی نی های لانجین خیلی معروف است. البته کافه لانجین، سالاد هم سرو می کند. لانجین در شهرک غرب،  در بلوار دادمان شماره ۳۶ است. در پاسداران نیز، بالای خیابان گلستان هشتم و در میدان تجریش نیز در خیابان شهرداری.

قنادی الف

قنادی الف از جمله قنادی های معروف تهران

از جمله قنادی های معروف تهران در چند سال اخیر، قنادی الف است که از سال  ۱۳۹۰ کار خود را با طراحی و تولید انواع چیز کیک ها، دسرها، تارت ها از بلژیکی و فرانسوی گرفته تا خلال دار آغاز کرده و اکنون یکی از مقصدهای جذاب و مطمئن برای شیرینی خورهای حرفه ای پایتخت شده است. شیرینی فروشی الف برای خرید باقلوا و مسقطی و کیک بزدی و مافین هم شیرینی فروشی خوبی است. الف زعفرانیه، اکنون تنها شعبه الف نیست.

جشنواره ی شیرینی های تر و شیرینی های خشک قنادی الف

الف، جشنواره ای از شیرینی های تر و شیرینی های خشک مخصوص نوروز و پاییز و زمستان و بهار است. در کنار آن،  اسنک های پنیری  و گوشتی هم مدتی است در شیرینی فروشی های تهران مد شده است، گزینه های خوبی برای میان وعده مشتریانش دارد. البته شما می توانید انواع و اقسام شیرینی تر و خشک را در الف، به صورت بشقابی سفارش دهید و تست کنید. شیرینی الفی ها را در این نشانی دنبال کنید و در جریان کیک و شیرینی های جدید آن ها در سال ۹۸ قرار بگیرید.

شیرینی های خشک مخصوص قنادی الف

اگر به شیرینی فروشی الف رفتید، از  تارت میوه ای، کیک نسکافه ای، کیک  بستنی ها و دسر  پلیمبر  استفاده کنید. اسفنج شکلاتی  تک تک و شیرینی لقمه ای شکلاتی و کیک های نسکافه ای خوشمزه خوش طرح و نقش شیرینی الف، از  جمله محبوب ترین محصولات این شیرینی فروش است. شیرینی های خشک مخصوص الف، مناسب عروس و زینت بخش سالن های  عروش لاکچری  های پایتخت خواهد بود.

خوشمزه ترین ها در قنادی الف تهران

فهرست شعبه شیرینی فروشی الف  تهران که شما را به ضیافت هیجان انگیز ترین شیرینی های اروپایی تهران می برد را مشاهده کنید:

شعب قنادی الف در تهران و شهرستان ها

  • شعبه زعفرانیه شیرینی الف: میدان الف
  • شعبه سعادت آباد شیرینی الف: میدان کتاب، جنب مجتمع تجاری اپال
  • شعبه شهرک راه آهن شیرینی الف: بلوار امیرکبیر، بین خیابان گل ها وکاج
  • شعبه اتوبان نواب شیرینی الف: جنوب اتوبان نواب، مسیر فرودگاه امام. بلوار شهیدچراغی
  • شعبه میرداماد شیرینی الف: بلوار میرداماد . روبروی میدان مادر

شیرینی الف تهران در کرمانشاه، گیلان، قم، مازندران (جنب متل  قو)، مازندران، لاهیجان، آمل، کهکیلویه و بویر  احمد، ایلام، قزوین و سمنان شعبه دارد.

شیرینی فروشی ناتلی

یکی از شیرینی فروشی های معروف تهران، ناتلی سهروردی است. از قنادی های قدیمی تهران که بیش از ۳۰ سال سابقه داشته و مدتی است که طبقه دوم را به کافه تبدیل کرده و پاتوق اهالی شریعتی و سهروردی و سیدخندان و بعضا پاسداران محسوب می شود.  چند قدم بالا تر، آبمیوه فروشی پالیزی قرار دارد که از معروف ترین آبمیوه فروشی های منطقه شریعتی و البته تهران به شمار می رود. کافه قنادی ناتلی، شما را به جشنواره شیرینی های تر و خشک خوشمزه می برد. از انواع تارت ها تا دسرهای خوشمزه و کیک های نسکافه ای و پلیمبرهایی که می توان آن را در کافه نالتی، با قهوه ترک و فرانسوی خوش طعم، میل  کرد.

قنادی های قدیمی تهران

اگر به ناتلی رفتید، انواع مافین و دونات و کیک صبحانه و کیک شکلاتی را فراموش نکنید. نالتی در تهرانپارس و کاشانک هم شعبه دارد و هیچ یک معروفیت کافه قنادی ناتلی سهروردی شمالی ندارد.

شیرینی فروش اوریانت

شیرینی فروش اوریانت

یکی از  قنادی های مطرح  تهران که آن را می توان در فهرست قدیمی ترین شیرینی فروشی های تهران دانست، کافه قنادی اوریانت است که توسط یک  خانواه ارمنی در دوران پهلوی اول تاسیس شد. اول نانوایی بود و بعد با پخت بیسکویت و اندکی بعد با شیرینی های خوشمزه، تبدیل قنادی شد. پای زرد آلو و کیک کولیچ که ارامنه در عید پاک می خورند، در این کافه قنادی تولید می شود و برند اوریانت به شمار می رود. دکوراسیون قدیمی خود را حفظ کرده و محبوبیت زیادی مثل کافه قنادی  لرد هم برای ارامنه و هم شکم گردهای نوستالژیک تهران دارد.

محیط شیرینی فروشی و کافه اوریانت، با بوی قهوه، فضای هیجان انگیزی را به تصویر می کشد که البته آن را نمی توان با کافه نادری جمهوری مقایسه  کرد. کلا در کافه قنادی های قدیمی تهران، پای سیب و تارت، بخش جدایی ناپذیر شیرینی های موجود است.

کافه قنادی اوریانت در خیابن مفتح ونرسیده به انقلاب  است. از مترو تهران استفاده کرده و در ایستگاه مفتح  توقف کنید. اول خیابان روزولت، اوریانت قابل مشده است که مثل شیرینی دانمارکی، قدمت کهنی دارد.

شیرینی بی بی

قنادی بی بی یوسف آباد

قنادی بی بی یوسف آباد، از دیگر شیرینی فروشی های معروف تهراناست. جایی  که قدیم ها، شیرینی خشک داشت وامروزه، شما را به ضیافت کیک های شکلاتی و دسرها و تارت ها و پای سیب های خوشمزه می برد. باقلوهای ویژه بی  بی را در نظر داشته باشید.

کیک استودیو VORTA

از دیگر مقصدهای شکم گردی معروف تهران البته بیش تر برای دانشجویان، کافه کیک  استودیو ورتا در خیابان انقلاب است. فضایی گرم و هنری و متفاوت با خیلی از شیرینی فروشی های تهران داشته و به  در و دیوار آن، برنامه گالری ها و تئاتر  ها و مراسم هنری پایتخت به نمایش در امده است. فضای خوبی برای نشست های پاییزی و زمستانی داشته و اگر به دنبال قرار طولانی  هستید، محیط آرامی ندارد.  دم نوش های این کیک استودیو را فراموش نکنید که با تارت و پای سیب و دسرهایش، یک عصر رویایی را برایتان به ارمغان خواهد آورد. اینستاگرامشان را دنبال کنید.

کیک استودیو VORTAاز مقصدهای شکم گردی معروف تهران

اگر سمت انقلاب و دانشگاه تهران و موزه ها و گالری های  این منطقه تهران کار دارید، صبحانه کیک استودیو ورتا را در نظر داشته باشید ککه شما را با انواع کراسان های داغ و قهوه و چای سبز، میزبانی می کند. اینترنت وای فای پر سرعت هم در اختیار شما خواهد بود. این کافه کیک، نیش خیابان وصال قرار دارد. اگر با مترو عازم این منطقه هستید، در ایستگاه انقلاب  توقف کنید.

کافه و قنادی های معروف در تهران

شکم گردی در زعفرانیه

زعفرانیه این روزها پاتوق لاکچری گردهای شمال شهر است. پاساژ لوکس  پالادیوم، یکی از پاتوق های مهم تهرانی های خاص گرد و لوکس گرا بوده و تا چند وقت پیش نیز، محفل دریافت ویزای شنگن از طریق کارگزاری  هندی VFS GLOBAL که در طبقه  ۱۱ قرار داشت و امروزه به طبقه چهارم هروی سنتر، نقل مکان کرده  است!

شکم گردی در زعفرانه

خوب! زعفرانیه، با شیرینی  الف معروف بود و شیرنی لوندر. لوندر یا LAVENDER جایی است برای خوردن انواع شیرینی های خشک و تر خاص گرد و مستطیلی و خلاصه خوشمزه و جذاب که نمونه اش را کم تر مشاهده می کنید. هشتاد درصد مواد اولیه محصولات این شیرینی فروشی از بروکسل وارد می شود. نحوه چینش قشنگی دارد و بیشتر شیرینی تر دارد. جعبه های کوچک لوندر، مخاطبان زیادی دارد! به اینستاگرامشان بروید.

کیک های اسنفجی و شکلاتی در شکم گردی تهران

اگر  دوست دارید چای و دم نوش یا اسپرسو خود را با شیرینی DARK CHOCOLATE آلبالو و نعناع میل کنید،لوندر را فراموش نکنید. کیک های اسنفجی و شکلاتی که در تولید آن آرد هم به کار نرفته، باعث می شود تا لوندر، مشتریان زیادی در بالا شهر تهران داشته  باشد. پر طرفدار ترین شیرینی لوندر را می توان شیرینی نوتلا دانست که در کنار آن، چیز کیک WHITE CHOCHOLATE و شیرینی پسته و نارگیل و بادام قرار دارد.  بعضی از شیرینی خشک های لوندر، بین ۱۰ تا ۱۵ هزار تومان قیمت دارد.

شیرینی های لوندر

لوندر ۲ شعبه  دارد: زعفرانیه شماره  ۱۹ و فرمانیه  ابتدای دیباجی شمالی  شماره ۶۶.

شیرینی های لوندر، کوچک و مناسب پارتی ها و هدایای والنتاین و سالگرد ازدواج و مهمانی های خصوصی است. لوندر در خیابان ولیعصر، خیابان زعفرانیه، خیابان مقدس اردبیلی  شماره ۲۷ قرار دارد. تست کردن شیرینی های زمستانی لوندر را توصیه می کنیم.

شیرینی فروشی هانس

شیرینی هانس قنادی مطرح تهران

شیرینی هانس، یکی دیگر از  قنادی های مطرح خاص  در  اطراف  خیابان کریم خان زند است. حیاط قدیمی و دل بازش، مقصدی برای کافه گردهای تهرانی بوده که در روزگار اینستاگردی هم، بر شمار مشتریانش افزوده شده  است. بعضی از فود بلاگرها، شیرینی هانس را توصیه می کنند. اگر به دنبال شیرینی های آلمانی در یک قنادی قدیمی پایتخت هستید، هانس را در نظر داشته باشید.  هانس در خیابان آبان جنوبی، کوی عقیلی  شماره ۳ واقع شده است.

شیرینی شهرزاد آرژانتین

شیرینی شهرزاد آرژانتین

قنادی شهرزاد، از قنادی های مطرح تهران است. شیرنی تر و خشک داشته و چیز کیک مثلثی و پلیمبر هایش، پر طرفدار است.  شهرزاد در آرژانتین و یوسف آباد شعبه دارد .

شیرینی فرانسه

شیرینی فرانسه تهران

حرفه ای های شیرینی خور و شکم گرد در تهران، ۳ شیرینی فروشی تهران را هیچ وقت فراموش نمی کنند. یکی شیرینی وزرا خیابان وزرا و دیگری شیرینی دانمارک خیابان ویلا و دیگری شیرینی فرانسه  خیابان انقلاب. شیرینی فرانسه سابقه  ۴۵ ساله داشته و از قدیمی ترین کافه قنادی های  تهران است. ژیلبرت  بارو، از مدیران قبلی این شیرینی فروشی بوده و تاریخی  به  اندازه  تاریخ  انقلاب دارد. معروف کافه  گردهای دانشگاه تهران و گالری گردهای اطراف انقلاب و خیابان ولیعصر.

کیک پنیر و شیرینی های کشمشی و پاپیونی آن معروف است. امکان نشستن ندارد اما انواع و اقسام  نوشیدنی های آن را میتوانید با شیرینی های خشک  و تر شیرینی فرانسه تست کنید. شیرینی فرانسه، نبش خیابان ابوریحان است.

شیرینی فروشی وزرا

شیرینی وزرااز قدیمی ترین شیرینی فروشی های تهران

از قدیمی ترین شیرینی فروشی های تهران باید از وزرا نام برد که با ناپلئونی قیفی، معروف شیرینی فروشی های قدیمی پایتخت است.

شیرینی وزرااز قدیمی ترین شیرینی فروشی های تهران

این قنادی، پایین تر  از میدان آرژانتین است.

قنادی سوییتی

سوییتی خیابان جردن، از دیگر قنادی های مطرح  جدید پایتخت است. قنادی SWEETY  جایی است که می توان انواع شیرینی  را با چای و دم نوش و قهوه میل کرد.  معروف ترین شیرینی آن، دالاس کوچولو است که ترکیبی از نارگیل و زرشک و نسکافه  بوده و  طعمی  ترش و شیرین (ملس) دارد. انواع اسنک ها هم برای پارتی گردهای تهرانی ارائه می دهد که رنگ و بوی لذیذی دارد. بلوار صیا، جنب رستوران شاندیز و گیلانه، قنادی سویتی!

قنادی سولدوش

قنادی سولدوش از شناخته شده ترین شیرینی فروشی های شمال شهر

سولدوش پاسداران، قطعا یکی از شناخته شده ترین شیرینی فروشی  های شمال شهر است. مهارت خاص شیرینی  پزی قنادهای سولدوش در کنار چیدمان محل و خلاقیت محصولاتشان سبب شده تا همواره مشتریان سولدوش، سورپرایز شوند. بامیه و زولبیا سولدوش هم چون کبابی گلستان خیابان شریعتی، همواره شاهد صف بلند و بالا است.

قنادی سولدوش پاسداران

قنادی دانژه

دانژه از جمله شیرینی فروشی های مطرح  تهران است که بیش از قنادی، به واسطه  محیط کافه جذابش، مطرح  شده  است. مکانی برای صرف عصرانه در یک بعد از ظهر مطبوع تابستانی یا سرد پاییز و زمستان. کافه لوکس دانژه، محبوب اینستاگردها بوده و رد پایش در هشتگ های شیرینی و قنادی و لوکس تهران پیدا می شود. کاپ کیک و ماکرون های دانژه را فراموش نکنید. دانژه در خیابان نلسون ماندلا، بین ارمغان و تندیس واقع شده است.

حتما بخوانید : زیباترین متروهای جهان

گوش فیلی های کسری

اگر به دنبال گوشی فیلی خوشمزه هستید، شیرینی  کسری که از قنادی های معروف تجریش است را در نظر داشته باشید. پن کیک ها و سوفله هایش، زبانزد بوده و در فضای نوستالژیکش، طعم مطبوع شیرینی های سنتی و مدرن را می توان تست کرد.

هموطن گرامی!

اگر شما هم با مقصدهای شکم گردی شیک و نوستالژیک با شیرینی  های خاص آشنا هستید، آن ها را از طریق کامنت معرفی کنید. اگر این شیرینی هایی که در این گفتار معرفی شد، مورد رضایت شما واقع شده است، لینک این مطلب را در شبکه های اجتماعی که عضو هستید به اشتراک بگذارید.

با مراجعه به سرویس های شکم گردی سایت عصر شهروند، با بهترین برگرهای تهران، بهترین رستوران های گیلکی تهران. بهترین کنتاکی های  تهران،  بهترین فست فودهای  تهران، بهترین کباب ترکی های تهران، بهترین رستوران های مکزیکی تهران و مقصدهای کباب گردی پایتخت را مشاهده کنید که فرصت های خوبی برای فود بلاگرها و گردشگران شهر است.

بهترین شیرینی فروشی های تهران

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=10396

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 4در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۴
  1. خیلی عالی ممنون.
    فکر کنم شیرینی شهرزاد در ضلع جنوبی خیابان انقلاب نرسیده به فردوسی عالیه. تک و خاص . یه خانم که فرانسه درس خونده و ترکیب شیرینی فرانسه و سنتی درست میکنه. عالی و متفاوت.
    و یکی هم اگر اشتباه نکنم مینیون هست که به تازگی ثبت آثار ملی هم شده . از لهستانی های مهاجر و و فکر کنم قدیمی ترین شیرینی فروش های باقی مانده در تهران هست که شکلات هاش خیلی معروفه
    سپاس و خسته نباشید

  2. ممنون از اطلاعات خوبه سایتتون .شیرینی لوندر یک شعبه هم در خیابان فرشته داره .لوندر فرشته یک محیط گرم و زیباست که به نظر شیرینی های خاص و جدیدی در این شعبه موجود است
    .تازگی ، طراحی زیبا ، طعم فوق العاده وقیمت مناسب از ویژگیهای شیرینی لوندر است .سپاس

  3. سلام از سایت شما دیدن کردم و بسیار عالی بود
    ممنون میشم شما هم از سایت های من دیدن کنید.با تشکر فراوان

  4. آدرس شیرینی اوریانت با مترو اشتباه هست
    لطفا تصحیح کنید

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .