2

قیت‌های باورنکردنی آپارتمان در شمال تهران

  • کد خبر : 299438
  • 15 دی 1402 - 10:13
قیت‌های باورنکردنی آپارتمان در شمال تهران
شمال تهران با وجود اینکه کمترین میزان جمعیت را در خود جای داده است ولی از نظر اقتصادی بیشترین میزان سرمایه در آنجا جمع شده است.

به گزارش عصرشهروند در اخبار اقتصادی ، محله‌های شمال تهران دارای فرهنگ، ساختار و شرایط منحصر به فردی هستند بر روی کیفیت زندگی در این محله ها تاثیر بسزایی گذاشته است. در این گزارش به بررسی گرانترین واحدهای شمال تهران پرداخته‌ایم.
اگر قصد زندگی و سکونت در شمال تهران را دارید برای خرید واحد آپارتمانی نوساز در زعفرانیه با زیربنایی حدود ۴۸۵ متر و ۴ اتاق خواب به سرمایه‌ای بالغ‌بر ۲۱۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان احتیاج دارید.
واحد آپارتمان دیگری در همین محدودهبا متراژ ۵۹۰ متر و ۵ اتاق خواب با توجه به نوساز بودن این واحد و وجود استخر و مکان‌های تفریحی دیگر در روز های گذشته معادل ۳۳۰ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

واحد آپارتمان نوساز دیگری در محدوده سعادت‌آباد با متراژ ۴۸۰ متر و ۴ اتاق خواب، در روز های گذشته با قیمتی معادل ۲۰۰ میلیارد تومان در بنگاه‌های پایتخت معامله شده است.

برای خرید واحد آپارتمانی نوساز در الهیه با متراژ ۸۴۵ متر و ۷ اتاق خواب به سرمایه‌ای بالغ‌بر ۵۶۱ میلیارد و ۹۲۵ میلیون تومان احتیاج دارید.

اگر به خانه‌ای قدیمی‌تر برای خرید علاقه دارید، میتوانید خانه‌ای ۳۰ ساله با متراژ ۷۰۰ متر و ۵ اتاق خواب را در محدوده الهیه با سرمایه‌ای معادل ۲۷۰ میلیارد تومان خریداری کنید.

واحد آپارتمان دیگری در محدوده ولنجک با زیربنایی معادل ۵۰۰ متر و ۴ اتاق خواب با توجه به اینکه این واحد نوساز باشد در روزهای گذشته معادل ۲۵۰ میلیارد تومان قیمت‌گذاری شده است.
و واحد نوساز دیگری در همین محدوده با متراژ ۴۸۰ متر و ۴ اتاق خواب ارزشی معادل ۲۱۲ میلیارد تومان دارد.

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و… متفاوت خواهد بود. منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=299438

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .