0

قیمت آپارتمان در منطقه ۱۰ تهران – اسفند ۱۴۰۲

  • کد خبر : 300144
  • 22 فروردین 1403 - 8:26
قیمت آپارتمان در منطقه ۱۰ تهران – اسفند ۱۴۰۲
قیمت آپارتمان با تمام امکانات در منطقه ۱۰ تهران، حداقل ۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان است.

به گزارش عصرشهروند در اخبار اقتصادی ، یک واسطه‌گر ملکی، در منطقه ۱۰ تهران گفت: متقاضی خرید افزایش یافته و برای خرید یک واحد در این منطقه دست‌کم به بودجه‌ای معادل ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان نیاز است که البته با این مبلغ باید از برخی امکانات صرف نظر کرد.

داده‌های بانک مرکزی از تحولات بازار معاملات مسکن منطقه ۱۰ پایتخت در اسفندماه نشان می‌دهد که ۵۷۳ فقره معامله در ماه پایانی سال گذشته (۱۴۰۲) به ثبت رسیده و پس از مناطق ۲ و ۵ تهران، بیشترین معامله را در مناطق ۲۲ گانه به خود اختصاص داده است.

بنا به این گزارش، در این مدت زمان، متوسط قیمت هر متر مسکن در این منطقه، ۵۹ میلیون تومان بوده است. به گفته یک واسطه‌گر ملکی، در منطقه ۱۰ تهران، هم‌اکنون نیز متقاضی خرید افزایش یافته و برای خرید یک واحد در این منطقه دست‌کم به بودجه‌ای معادل ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان نیاز است که البته با این مبلغ باید از برخی امکانات صرف نظر کرد.

به گفته وی، برای خرید آپارتمانی با تمام امکانات در این منطقه، به حداقل ۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تا ۴ میلیارد تومان نیاز است. برای مثال در جیحون، آپارتمانی با ۴۰ مترمربع زیربنا و ۱۹ سال ساخت و بدون امکانات، ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

در محله نواب، برای آپارتمانی ۱۱۵ متری و ۱۹ سال ساخت و دارای ۲ خواب، ۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان و در محله زنجان، برای واحدی ۱۰۰ متری و نوساز و دارای امکانات، ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تعیین شده است.

شما در جدول زیر می‌توانید قیمت مسکن در مناطق مختلف منطقه ۱۰ تهران را مشاهده کنید:

منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=300144

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .