5

قیمت آپارتمان ۹۰ متری در منطقه ۵ تهران

  • کد خبر : 297616
  • 03 مرداد 1402 - 14:15
قیمت آپارتمان ۹۰ متری در منطقه ۵ تهران
منطقه 5 شامل محلاتی همچون جنت‌آباد، شهران، سازمان برنامه، پونک، بلوار فردوس و اکباتان، همواره در صدر لیست پرمعامله‌ترین مناطق شهر تهران قرار دارد.

به گزارش عصرشهروند در اخبار اقتصادی ، قیمت آپارتمان در این منطقه بسته به سن ساختمان، موقعیت جغرافیایی و امکانات از حدود متری ۷۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان و بالاتر متغییر است.

در این گزارش فهرستی از آپارتمان‌های ۹۰ متری حداکثر ۵ ساله، در هر یک از محلات منطقه ۵ را معرفی می‌کند.

*قیمت آپارتمان ۹۰ متری در جنت آباد جنوبی با ۲ اتاق خواب، متری ۹۷ میلیون و ۷۷۷ هزار تومان و در کل ۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان تعیین شده است. این واحد سال ساخت ۹۷ در طبقه ۴ یک ساختمان ۶ طبقه واقع شده که آسانسور، پارکینگ و انباری هم دارد.

*آپارتمانی ۹۰ متری در جنت آباد شمالی ساخت سال ۹۷ همراه با آسانسور، پارکینگ و انباری به قیمت ۱۰ میلیارد تومان به فروش می‌رسد. قیمت هر متر این واحد ۲ خوابه که در طبقه سوم واقع شده و مشاعات کاملی دارد، ۱۱۱ میلیون و ۱۱۱ هزار تومان تعیین شده است.

*آپارتمانی در شهران از مناطق شمال منطقه ۵ ساخت سال ۹۸ به قیمت ۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. این واحد که در طبقه آخر ساختمانی ۶ طبقه واقع شده، متری ۹۷ میلیون و ۷۷۷ هزار تومان به فروش می‌رسد. این واحد که در ساختمانی کم واحد واقع شده، آسانسور، پارکینگ و انباری هم دارد.

*آپارتمان دیگری در سازمان برنامه جنوبی، ساخت سال ۹۹ به قیمت کل ۱۰ میلیارد و ۴۹۰ میلیون تومان آگهی شده است. قیمت آپارتمان حدودا نوساز در این منطقه حدودا متری ۱۱۶ میلیون تومان تعیین شده است. آپارتمان مذکور علاوه بر بالکن و مشاعات، پارکینگ، انباری و آسانسور هم دارد.

*در مورد دیگری قیمت آپارتمان ۵ ساله در کوی فردوس با دو اتاق خواب، ۷ میلیارد و ۱۰۰ تومان است. این واحد ۲ خوابه با دسترسی مناسب به بزرگراه‌های منطقه، حدودا متری ۷۸ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

قیمت آپارتمان در پونک و شهرک نفت
*قیمت آپارتمان ۹۰ متری در پونک شمالی‌ترین محله منطقه ۵ نیز متری ۹۱ میلیون و ۱۱۱ میلیون تومان آگهی شده است. این واحد ۲ خوابه ساخت سال ۹۷ با پارکینگ و اسانسور و انباری، به قیمت کل ۸ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد. این مطلب توسط تحریریه کاماپرس تهیه شده است، لطفا نظرات خود را در قالب کامنت برای ما ارسال کنید.

*شهرک نفت هم از دیگر محلات منطقه ۵ تهران است که قیمت آپارتمان نوساز در این منطقه ۱۰ میلیارد و ۱۷۰ میلیون تومان آگهی شده است. قیمت هر متر این آپارتمان که در طبقه ۶ واقع شده، ۱۱۳ میلیون تومان است. منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=297616

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .