12

قیمت رهن و اجاره در محله افسریه تهران

  • کد خبر : 297605
  • 03 مرداد 1402 - 9:57
قیمت رهن و اجاره در محله افسریه تهران
مشاوران املاک می‌گویند: یکی از دلایل صعود اجاره‌بها، پلتفرم‌های آنلاین اجاره خانه هستند؛ مالکان بدون اینکه ملک خود را کارشناسی کنند، با الگوبرداری از ملک‌های دیگر برای واحد خود قیمت‌گذاری می‌کنند.

به گزارش عصرشهروند در اخبار اقتصادی ، محله افسریه در شرق تهران و در منطقه ۱۵ واقع شده و به دو بخش افسریه شمالی و افسریه جنوبی تقسیم می‌شود. این محل از شمال به خیابان شهید رحیمی، از شرق به قسمت ابتدایی خیابان ۳۵ متری اردیبهشت (بلوار قصر فیروزه)، از جنوب به بخش انتهایی خیابان ۳۵ متری اردیبهشت (بلوار قصر فیروزه) و سه راه افسریه شهرک والفجر و از غرب به بزرگراه بسیج مستضعفین متصل می‌شود. یک واسطه‌گر ملکی در افسریه با اشاره به کاهش متقاضی اجاره می‌گوید: در سال جاری، اکثر مستاجران قرارداد خود را تمدید کرده‌اند و ترجیح می‌دهند به جای پرداخت هزینه‌های جابه‌جایی، رهن ملکی که در آن سکونت دارند را افزایش دهند.

وی ادامه می‌دهد: یکی از دلایل صعود اجاره‌بها، پلتفرم‌های آنلاین اجاره مسکن هستند؛ مالکان بدون اینکه ملک خود را کارشناسی کنند، با الگوبرداری از ملک‌های دیگر برای واحد خود قیمت‌گذاری می‌کنند.

به گفته وی، در دو سال گذشته با ۴۰۰ میلیون تومان می‌شد در افسریه یک واحد ۱۳۵ متری را خریداری کرد، اما در سال جاری، با این مبلغ نمی‌توان حتی این واحد را به صورت رهن کامل اجاره کرد.

برای رهن کامل واحدی با ۶۷ مترمربع زیربنا، ۶۰۰ میلیون تومان و برای رهن کامل یک واحد با ۵۸ مترمربع، ۲۸۰ میلیون تومان و برای یک واحد با ۹۵ مترمربع مساحت، ۸۰۰ میلیون تومان تعیین شده است. برای رهن آپارتمانی با ۱۳۵ مترمربع، ۸۵۰ میلیون تومان و برای اجاره آن ۴ میلیون تومان در نظر گرفته شده است. برای واحدی با ۱۰۰ مترمربع، ۳۵۰ میلیون تومان و برای اجاره ماهانه آن ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است. منبع

 

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=297605

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .