3

لایروبی رودخانه کن در آستانه بارش‌های پاییزی

  • کد خبر : 298321
  • 18 شهریور 1402 - 10:43
لایروبی رودخانه کن در آستانه بارش‌های پاییزی
معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه۲۲ به رسوب برداری مسیل کن اشاره کرد و گفت: لایروبی رودخانه کن به شکل ویژه انجام شده است اما بخشی از این لایروبی در همجواری رودخانه دپو شده که برای جمع‌آوری آن باید اقدامات عمرانی صورت گیرد.

به گزارش عصرشهروند، علی بخشی معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه با اعلام خبر اتمام عملیات لایروبی ۱۲ کیلومتری رودخانه کن و وردآورد با هدف جریان روان بارش باران گفت: لایروبی این رودخانه به دو روش سنتی و مکانیزه صورت گرفته، بخش مکانیزه در بالادست رودخانه صورت گرفته و حجم قابل توجهی پسماند و نخاله از محدوده امام زاده داود، سولقان و کن به پایین دست در طول سال انتقال داده شده است.

شهردار منطقه۲۲ عنوان کرد: با توجه به تدابیر اتخاذ شده در خصوص اجرای عملیات پاکسازی و لایروبی رودخانه کن و تلاش‌ها و زحمات صورت گرفته در این خصوص همزمان با بارش‌های بهاری در ماههای ابتدایی شاهد جریان روان آب باران در این رودخانه بودیم. همچنین بخشی از رودخانه کن که در بوستان جوانمردان قرار دارد به دلیل لایروبی به موقع این رودخانه در فصول بارش مشکل طغیان در این رودخانه وجود نخواهد داشت.

وی یادآور شد: عملیات لایروبی و پاکسازی مسیر دو رودخانه کن و وردآورد از انتهای سال گذشته آغاز و تا قبل از فصل بارش پائیزی به اجرای کامل در خواهد آمد. منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=298321

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .